Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014 Xəbərləri: 3173 Şərhləri: 33 |
Admin 31 Ekim 2013 Xəbərləri: 2851 Şərhləri: 1509 |
Huseynci Medine 2 Mart 2014 Xəbərləri: 2055 Şərhləri: 2384 |
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013 Xəbərləri: 1922 Şərhləri: 1689 |
Elya 20 Haziran 2014 Xəbərləri: 1380 Şərhləri: 2771 |
RuQeYyA 27 Ocak 2014 Xəbərləri: 783 Şərhləri: 3846 |
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015 Xəbərləri: 490 Şərhləri: 495 |
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014 Xəbərləri: 458 Şərhləri: 734 |
Sirli_melek 19 Aralık 2013 Xəbərləri: 367 Şərhləri: 3921 |
« Aralık 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pt | Sa | Ça | Pr | Cu | Ct | Pz |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Fədək məsələsi barəsində yekun mühakimə
Fədəkin işi barəsində yekun mühakimə sonrakı fəslə keçirilir, orada ki, Peyğəmbər (s)-in əziz qızının Fədəkdən məhrum edilməsinin islam qəzavət tarixinin səhifələrində haqqın ilk dəfə tapdalanması olmasını isbat edəcəyik. Lakin burada bir məqamı qeyd etmək istəyirik: Keçmiş bəhslərdə aydın dəlillərlə isbat etdik ki, "və ati zəl-qurba həqqəh" ayəsi nazil olduqdan sonra Peyğəmbər (s) Fədəki Zəhrayi-Əthər (ə)-a bağışladı. Çoxlu sünnü alimlərindən əlavə, şiə alimləri də bu mətləbi aşkar şəkildə bəyan etmiş, böyük hədisçilərdən Əyyaşi, Ərbəli, Seyyid Bəhreyni və s. bu barədə olan şiə hədislərini öz kitablarında toplamışlar. Nümunə olaraq bir hədisi nəql edirik. Həzrət Sadiq (ə) buyurur: "və ati zəl-qurba həqqəh" ayəsi nazil olanda Peyğəmbər (s) Cəbraildən soruşdu: "Zəl-qurba" deməkdə məqsəd kimdir?" Cəbrail dedi:–"Sənin qohumların." Bu vaxt Peyğəmbər (s) Fatiməni və onun övladlarını çağırıb Fədəki onlara bağışladı, sonra buyurdu: "Allah mənə əmr etmişdir ki, Fədəki sizə tapşıram."
Bir sualın cavabı
Belə bir sual yarana bilər ki, "Isra" surəsi Məkkədə nazil olan surələrdəndir, Fədək isə hicrətin yeddinci ilində müsəlmanların ixtiyarına keçmişdir. Məkkədə nazil olan ayə bir neçə il sonra baş verəcək hadisənin hökmünü necə açıqlayır? Bu sualın cavabı aydındır. Surələrin Məkki və ya Mədəni olması bütövlükdə deyil, ayələrinin əksəriyyətinin Məkkədə, yaxud Mədinədə nazil olması deməkdir. Çünki Məkki surələrinin çoxunda Mədəni ayələri mövcuddur və əksinə, Mədəni surələrinin çoxunda Məkki ayələri mövcuddur. Ayələrin təfsir və şəni-nüzuluna (nazil olma səbəbinə) müraciət etməklə bu məsələ daha da aydın olar. Bundan əlavə, ayənin məzmunu göstərir ki, o, Mədinədə nazil olmuşdur. Çünki, Peyğəmbəri-Əkrəm (s)-in Məkkədə o qədər də maddi imkanı yox idi ki, qohumlarının, yoxsulların və yolda qalanların haqqını versin. Təfsirçilərin nəql etdiyinə görə, təkcə "Isra" surəsinin 26-cı ayəsi olan bu ayə deyil, 32, 33, 37, 81-83-cü ayələri də Mədinədə nazil olmuşdur. Buna görə də surənin Məkki olması sözügedən ayənin Mədinədə nazil olması ilə heç də təzadlı deyildir.
Kitabın adı: Vilayət günəşi (birinci cild)
Müəllif: Ayətullah Cəfər Sübhani
Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın) |