Əli (ə) şiəsi ilə ateistin bəhsi ( hissə 16, son.)
Ateist:
Bizim mübahisəmiz nə ilə qurtarmaqından və nə qədər uzanmasından aslı olmayaraq biz udmuş oluruq. Çünki biz dünyəvi həyatda xoşbəxtliyə nail olmuşuq, siz isə ancaq xülyalarla yaşamaq qazanmısınız. Nə deyirsən de , biz həyatdan maksimum götürmüşük. Bizim əylənə gecələrimiz, sipirtli içkilərimiz, əyləncələrimiz, səadətimiz, və s.
Bunlara heç bir qadağa qorxusu kədərləndrmir. Sizin isə orucluğunuz, ibadətiniz, haqq-hesabdan qorxunuz və ümüdünüz var. Bəs bu sözlərin qarşılığında nə deyə bilərsən?
Əli (ə) şiəsi:
Əgər sənin bu dediklərin xoşbəxtçilik olsaydı: Əgər yaxşı fikirləşsən görərsən ki, sənin bu dediklərin bədbəxçilikdir. Çünki həqiqətdə bu instinktə qul olmaqdır. Acmamış doymaq olmaz, lakin həddindən artıq yesən, sənin həyacanın, əsəblik və həm də süslük və kütləşmə gözləyir.
Məgər spirtli içgilər, gecə əyləncələri və s. sabit xoşbəxtliyi verməyə qadirdirmi? Həddindən artıq varlılıq var-dövlət qarşısında qul olmaq deyilsə, bəs nədir? İnsan özünü əmlaka xidmət etməyə, var dövlət toplamağa və onun qorunmasına həsr edirsə o, tədricən öz əmlakının quluna çevrilir. Məgər hakimiyyət və yüksək mövqe xəyala qapılmağa, başqalarına xor baxmağa və öz başnalığa aparıb çıxartmırmı? Məgər hakim şir üstündə bir atlı deyilmi? Bu gün o, onun üstündə oturur, sabah isə ona yem olur.
Məgər spirtli içki, narkotik, qumar, əxlaqsızlıq, zinalıq xoşbəxtlikdir? Məgər bu sevgi girdabına atlaraq, ədəbi qaydalardan kənara çıxmaq, məsuliyyətdən qaçmaq deyil? Bu tərəqqidir və yaxud əxlaqın meymun səviyyəsinə enməsidir.
Quran dinsizlər haqqında çox gözəl buyurub: "Allah iman gətirib yaxşı əməllər edənləri (ağacları) altından çaylar axan cənnətlərə daxil edər. Kafirlər isə (dünyada) səfa sürər, heyvan kimi yeyib-içərlər. (Öləndən sonra) cəhənnəm odu onların məskəni olacaqdır!" (Muhəmməd surəsi ayə 12)
Əbədi ləzzəti ötəri ləzzətlə dəyişmək olmaz. Allah inkar etmir ki, onlar səfa sürəcəklər, ancaq onalar heyvan kimi nəşələnəcəklər. Məgər bu xoşbəxtlikdir? Məgər bu ehtiraslar həyatıdır-şəhvət, gərginlik, gözüdoymamazlıqdır?
Məgər bu ehtiraslar həyatıdır; məgər bu həqiqi xoşbəxtliyə aparmayan şəhvət, gərginlik, gözüdoymamazlıq bağlılığı deyil? Həqiqi xoşbəxtlik salamatçılıq, ruhi sakitlik, ruh azadlığı olmadan ola bilərmi? Məgər həqiqi xoşbəxtlik ruh sakitilyi, insanlar, Allah və insan arasındakı barışıq deyil? Bu barışıq, salamatçılıq və ruhu sakitlik ancaq o vaxt ola bilər ki, insan öz qüvvəsini və əmlakını başqalarına xidmət üçün yönətsin. İnsan xoş arzulu və hərəkətli, comərd xəyalla yaşayırsa, duaları və səadətliyi ilə Allahla əlaqədə olursa, Allah onun sakitliyini artırır, ona köməyini və onun nur saçmasını artırır. Dindən kənarda bu xoşbəxtlik mövcuddurmu? (Əlbəttə ki,dindən kənarda mövcudd deyil)
Köhnə könək geyimiş sufilər deməmişlərmi: "Biz elə bir ləzzət içindəyik ki, əgər hökümdarlar bunu bilsələr, bizimlə buna görə müharibə edərdilər." İnsan boş-boşuna yaranmayıb, yaradan gözəl məqsəd üçün yaradıb. İbadət et ucalar, münacat et ləzzət al. Bu ləzzətləri heç bir ləzzət əvəz edə bilməz!
Ətrafa bax ölüm doğrudan da labüddür. Mən dünyanı intizamlı, möhkəm gördüm burada əyləncələrə yer yoxdur. Mən, öz orbitində hərəkət edən və öz qanunlarına tabi olan ulduzlar gördümMən, danışan həşarat cəmiyyəti, görən, eşidən, hiss edən bitkilər gördüm. Mən, heyvanlarda insaf gördüm. Mən, kamil, qəribə yaradılmış, ahəngdar işləyən insan beyni gördüm. Əgər beyində hansı bir sinirin fəaliyyəti dayanarsa, başqa bir orqan iflicə uğrayır-görmə ya danışma qabiliyyəti itir və ya ağıl dumanlanır. Bu ahəng dərgahın təhlükəsizliyini və sağlamlığını qoruyan kimdir? Bu beynin kamilliyini təmin edən kimdir? Mən, ağacların yarğaqlarını, tovuz quşunun lələklərinin, kəpənəklərin qanadlarının gözəlliyini görmüşəm. Mən bülbülün oxumasını, quşların səs-küyündəki musiqini eşitmişəm. Hara nəzər saldımsa rəssamın rəsmini, Lahiyəçinin lahiyəsini və ixtiraçının ixtirasını gördüm. Bunlar boş-boşuna yaradılmamış, bax yaradanı düşün və şükür et!
Mən təbiyəti möhkəm və kamilləşmiş qurğu gördüm, bu qurğuda təsadüf mümkün deyil. Bundan əlavə hər şey deyir: "Mənim haqqımda fikirləş, məni Qadir İxtiraçı yaradıb." Mən Quranı oxudum. O mənim ruhumda, adı danışıqda eşitmədiyim səslənmə və ahəng, ağlımda heyret yaratdı. Quran baxmayaraq on dörd əsir bundan qabaq göndərilib, dövlət siyasətinə, ailə tərbiyəsinə, dinə, həyata, cəmiyyətə, insana, kainata aid bütün məsələlər haqqında həll edici sözlər buyurur. Savadsız, oxumağı və yazmağı bacarmayan, geri qalmış xalqlardan geridə qalmış adama göndərilməyinə baxmayaraq Quran bütün yeni yaradılmış elimlərə müvafiq gəlir. Bu kainat üçün, Quranı təsəvvür edən Qadir Allahdan başqa heç bir kimsə ixtiraçı ola bilməz.
Son söz - İslami məzhəblər arasında şiələrə razfizi, müşrik deyənlər : Bu bəhsimizin adını "Əli (ə) şiəsi ilə ateistin bəhsi" qoymağımızla Əli (ə)-ın şiəsinin necə möhkəm tohid (təkAllahlıq) dinində olduğu sübuta yetiridik. Allah bu yolda hamımızı sabit qədəm etsin. Amin.
Əllahummə salli əla Muhəmməd və ali Muhəmməd və əccil fərəcəhum...
Qeyd: Bütün xəbərlərimi dəyişdirməmək şərti ilə hər kəslə paylaşmanızı halal edirəm. İstinad lazım deyil. Yaxşı işlərə, hidayətlərə vəsilə olun...