Əli (ə) şiəsi ilə ateistin bəhsi (hissə 10)
Ateist:
Həcc ənənələri aşkar bütpərəstlik deyilmi? Siz Kəbə adlandırdığınız bu daş tikili, ona toxunma, ətrafına fırlanma, qara daşı öpmə və s. Bunlar bütpərəstlik deyilmi?
Əli (ə) şiəsi:
Məgər biz demirik "Allahu Əkbər" Bu isə ərəbcə tərcümədə "Allah böyükdür" deməkdir, yəni o hər şeydən böyükdür. Elmin qanunlarına əsasən, hər şey Onun ətrafında fırlanmalıdır, sən demə həmin bu qanuna görə, özündən asılı olmayaraq, Onun ətrafında fırlanırsan, çünki sən günəş sistemi planetində yaşayırsan. Və sən fırlanmaya bilməzsən, çünki bu səndən aslı deyil.
Biz "Allah evinin" ətrafına öz arzumuzla dolanırıq. Bu Allaha itaət etmək üçün insanın seçdiyi birinci evdir və o vaxtaan ev "Allahın evi " rəmzinə çevrilib.
Məgər siz daş heykəllərə və abidələrə, naməlum əksər rəmzi hesab edərək, çiçək dəstələri qoymurmusunuz?
Bəs niyə görə bizi məzəmmət edirsiniz ki, biz simvolik olaraq daş atırıq, Kəbə ətrafına dolanırıq və Səfa və Mərva təpələri arasından keçirik.
Məgər biz doğulan gündən ölənə qədər qayğılarla yaşamırıqmı? Biz öləndən sonra bizim uşaqlar hər şeyi yenidən başlayacaqlar. Bu sakitlik və tamamlama ifadə Səfadan, yəni yoxluqdan, həyat və varlığı ifadə edən Mərvayə qədər simvolik səfər silsiləsidir. Yoxluqdan varlığa, sonra isə varlıqdan yoxluğa. Bu bütün yaradılmışların rəqqasəli hərəkətidir.
Sən belə hesab etmirsənmi ki, həcc ənənələri tərkibində bütün bu sirlərin dərin, simvolik və yığcam ifadəsi var?
Sizlər bizə deyirsiz: "Yeddi dəfə firlanma yeddi dəfə gediş-gəliş edirsiz-bunlar "sehirbaz" yeddi rəqəminə itaət ənənələrinin elemetləri, bizə qədər gəlib çatmış qədim mövhümatın əks-sədasıdır."
Bəs sizin istehza etdiyiniz "yeddi" sayı? cavab ver görək, Həftənin günləri bütün yer kürəsində, heç bir razılığa gəlmədən yeddidir. Nüvə ətrafında elektronların yeddi dairəsi var. Ana bətnində rüşeym tam inkişafına yeddi aydan sonra çatır, əgər tez doğularsa yaşamaz. Bu bizə nəsə demirmi?
Bəlkə bu təmiz təsadüfdür?
Məgər sən sevgilinin məktubunu öpmürsənmi? Bəs bu bütpərəstlik deyilmi? Onda sən bizi niyə məzəmmət edirsən ki, biz Peyğəmbər (s) öpdüyü qara daşı öpürük? Burada heç bir bütpərəslik yoxdur. Biz öz ənənələrimizdə heç də daşa müraciyət etmirik. Həcc ənənələrində dərin məna var, bu böyük və müqəddəs xatirəyə itaəti göstərir.
Həqiqətən, həcc ənənələrində zehni görüş dairəsinin, hisslərin oyanmasının və mömünliyin bərpa edilməsini gün işləndirmək üçün müvafiq alət vardır. Çılpaq bədənə geyilən, sadə parçadan olan həcc geyimi dünyəvi əyləncələrdən uzaqlaşmasını göstərən bir rəmizdir. Bu onu göstərir ki, hamı Allah qarşısında bərabərdir. Bu dünyaya bələkdə gəlmisən, onu kəfənə bükülmüş tərk edəcəksən. Məgər sizdə qonaq və ya yüksək cənabları qəbul etmək üçün paltar yoxdurmu? Biz deyirik ki, ədalətdən, bər-bəzəkdən imtina etməkdən başqa Allahın böyüklüyünə müvafiq heç bir şey yoxdur, çünki O, bütün cənablardan yüksəkdir, O olan yerdə başı aşağlıqdan və itaətdən qeyri heç bir şey olmamalıdır. Həmin kobud geymi həm varlı həm də kasıb, maharca və bədəvi geyinməsi fakt onu göstərir ki, hamı Allah qarşısında bərabərdir, nə varlığa, nə kasıblığa, nə də ki, ictimai vəziyyətə görə heç bir güzəşt yoxdur.
Həcc bütün dünya müsəlmanlarının böyük yığıncağı, illlik konfuransıdır. Cümə ibadəti, Həcci xatırladır, ancaq o kiçikdir.
Bütün bunları düşünən adam üçün rəmzi məna daşıyır və bütpərəsliklə ümumi heç bir şey yoxdur.
Və əgər ziyarət vaxtı sən mənimlə birgə milyonlarla möminlərin fədakarcasına "Allahu Əkbər" (Yəni Allah böyükdür) kəlməsini təkrarlayan, zövqlə Quran oxuyan, Allahı çağran, ağlayan, Allaha məhəbbətdən titrəyən, sarsılan vəcdlə dua edənlər arasında olsaydın, özündən aslı olmayaraq həqiqətən onlarla birgə hönkür-hönkür ağlayardın, bu cəmiyyətə qarışardın və ulular ulusu Allah qarşısında bu ilahi itaəti hiss edərdin.
Əllahummə salli əla Muhəmməd və ali Muhəmməd
Allahın köməkliyi ilə 11-ci hissədə bu suala cavab veriləcək:
Niyə axı Quranı Muhəmməd (s) yaza bilməz?
Həqiqətdə ləyaqətli bir insan olan Muhəmməd (s) Quran kimi bir kitabı yazmağa qadirdir. Bu, Quranı Allah göndərib deməkdən daha da məntiqli olardı. Mən görməmişəm ki, Allah göydən nə isə göndərsin. Biz elə bir vaxtda yaşayırıq ki, kimi isə inandırmaq çətindir ki, Cəbrayıl adlı mələyi Allah yerə göndərib və tapşırıb ki, müqəddəs bir kitabı onun peyğəmbərindən birinə versin.