» » Əli (ə) şiəsi ilə ateistin bəhsi (hissə 11)


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6693

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6677

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 0
Ay ərzində: 2

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Təqvim

«    Nisan 2024    »
PtSaÇaPrCuCtPz
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
Əli (ə) şiəsi ilə ateistin bəhsi (hissə 11)
+36
Müəllif: Aşiqi Rüqəyya | 20-05-2016, 14:00 | Baxılıb: 1 738
 
 
Əli (ə) şiəsi ilə ateistin bəhsi (hissə 11)   
 
Ateist:  

Niyə axı Quranı Muhəmməd (s) yaza bilməz? 
Həqiqətdə ləyaqətli bir insan olan Muhəmməd (s) Quran kimi bir kitabı yazmağa qadirdir. Bu, Quranı Allah göndərib deməkdən daha da məntiqli olardı. Mən görməmişəm ki, Allah göydən nə isə göndərsin. Biz elə bir vaxtda yaşayırıq ki, kimi isə inandırmaq çətindir ki, Cəbrayıl adlı mələyi Allah yerə göndərib və tapşırıb ki, müqəddəs bir kitabı onun peyğəmbərindən birinə versin.

Əli (ə) şiəsi:

Lakin biz elə bir əsirdə yaşayırıq ki, insana vəhy gətirə bilən gözəgörünməz mələyin mövcud olmasına asanlıqla inana bilərik.
Bu gün dünya, uzaq planetlərdən gələn nəhəng uçan boşqablar, efirdən gələn müəyyən tezliklə radio-dalğalar, hava vasitəsi ilə ötrülən cihazlarda kibrit qutusu boyda görünən təsvirlər, qaranlıqda görünən fotokameralar, gözlər, ayda addımlayan adam, Marsa göndərilən kosmik gəmilər haqqında sensasiyalı məlumatlar doludur. Ona görə Allahın öz mələklərindən birini yerə göndərməsində və ona Öz peyğəmbərlərindən birinə məlumat verməsində heç bir qəribəlik yoxdur. Doğrudan da, bu gün Cəbrailin mövcud olması, yuxarda göstərdiyimiz möcüzələrə nisbətən kiçik bir möcüzədir.
Quranın Məhəmməd (s) tərəfindən yazılmamasını biz ona görə təsdiqləyirik ki, öz üslubuna, dilinə, dərin fikir və sirlərinə, dilinin gözəlliyinə, məcaziliyinə, dilçilik zərifliyinə və incəlik tərzinə görə Quran insan tərəfindən yarana bilməz. Əgər dediklərimizə əlavə etsək ki, Muhəmməd oxumayıb, nə yazmağı, nə oxumağı bilməyib, mədəni cəmiyyətlərdə, onda Quranın onun tərəfindən yazılması haqqında heç düşünmək də belə olmaz. Quranın Allah tərəfindən gəlməsini inkar edənlərə Allah buyurur: "Yoxsa (Peyğəmbər) onu özündən uydurdu" deyirlər. De ki: "Əgər doğru deyirsinizsə, ona ( Qurana) bənzər bir surə gətirin və Allahdan başqa, kimə gücünüz çatırsa, onu da (köməyə) çağırın." (Yunus surəsi ayə 38)
Cinlərdən, dahilərdən kömək istəyin, Quranın surələrinə bənzər surələr yaradın. Bu çağrış indi də öz gücünü itirməyib, indiyənə qədər hələ heç kim belə şey yaratmayıb.
Quranın obyektivliyinə baxaq, bizə aydın olar ki,  Quranı Muhəmməd (s) yarada biməzdi.
Birinci, əgər Quranın müəllifi olsaydı, o, orda öz qəm-qüssələrini, həyacanını işiqlandırardı və onun dərdləri Quranın mətninə təsir göstərərdi. Biz bilirik ki, o bir ildə öz dayağı olan sevimli arvadını və əmisini itirmişdi. Həyatda onlardan başqa onun köməyi yox idi, onlar onun yeganə dayağı idi və onların getməsi onun üçün böyük dərd idi. Lakin buna baxmayaraq Quranda bu hadisələrə heç bir işarə yoxdur. Eləcə də Məhəmməd (s) oğlu İbrahimi itirmişdi, lakin bu böyük itgi haqqında da Quranda birdənə də olsun söz yoxdur.
İkincisi, əgər biz Quranın mətnini izləsək, görərik ki, fikirlər yeni, ayələr musiqili səslə, dil bədii, nitq ifadəlidir. Buna bənzər inşa nə islamdan əvvəl, nə də sonra ərəb ədəbiyyatında yoxdur. Ərəb dili üç yerə bədii, nəsr və Quran dillərinə ayrılır. Qarşımızdakı dil nə bədii, nə də ki, nəsr dilidir. Mahnıların musiqiliyi qafiyələnmədən asılı deyil, o, Quranın öz əsasında qoyulub, bu daxili səslənmədir. 
Misala ehtiyac yoxdur, çünki ərəb dilini bilməyən bunlardan baş çıxara bilməz.
Quranın ayələri bir tonda səslənmir. Söhbət hədə-qorxudan gedirsə ayələr daş axını və ya dəmir çığırtısına bənzəyir. Bir ayədən misal: "Biz (əzabı) uzun sürən nəhs bir gündə onların üstünə uğultulu, çox soyuq bir külək göndərdik. O, adamları kökündən qopmuş xurma kötükləri kimi (yerindən) qoparıb atırdı." (Qəmər surəsi ayə 19-20.)
Söhbət təbii fəlakətdən getdikdə, məsələn, böyük daşqın haqqında, ibarətlər teleqraf məlumatı kimi qısa, qırıq-qırıq olur:" Allahdan bir əmr alaraq: "Ey yer! Suyunu ud ey göy! Yağışını saxla, açıl."- deyildi. Su çəkildi. İş bitdi." (Hud surəsi ayə 44)
Bu cümlələrin qurulmasında, sözlərin yerləşdirilməsində, söz birləşmələrinin seçilməsindəki böyük məharətdən danışır. Dil bədii, parlaq, sözlər səslənməsi yüngül və sərbəstdir. 
Quranın bədiiliyi təkmilləşmənin ən yüksək səviyyəsinə çatır. 
Əgər biz analizimizi dərinləşdirsək, qarşımızda fikrin nəfisliyi, kompozisiyanın müstəsinalığı və zəngin metaforizm açılır. Quranda  hər söz öz yerindədir, onların nə yerini dəyişmək nə də ki, onları başqası ilə əvəz etmək olmaz, hər söz milyonlarla sözlərdən ağılla və təmkinlə seçilmişdir. Biz dilin nadir incəliyini görürük, poeziya tarixində bunu bənzəri yoxdur: "Biz (buludla) yüklənmiş (bitkilərə, ağaclara həyat verən, onları yozlandıran) külək göndərdik, göydən yağmur endirib sizə su verdik" (Hicr surəsi ayə 22.)
Əvvəllər bu ifadəyə kinayəli məna verirdilər, yəni küləklər buludları oyadır, yağış yağır, yeri sulayır və beləliklə yeri münbitləşdirir. Bu gün bizə aydındır ki, küləklər buludları müsbət maqnit qütbündən qovaraq mənfi maqnit qütbünə atır, onların toqquşmasından ildırım yaranır və göy guruldayır, bu isə yağış gətirir. Sözün əsil mənasında bu əlaqəyə girməkdir. Biz bilirik ki, küləklər çiçəklərin erkək və dişi cinsiyyət hüceyrələrini sovurur və bununla onları mayalandırır. Burada bzizm qarşımızda bütün mənalarda sərrast bir söz görürük, elmi nöqteyi-nəzərindən isə  bu söz ahəngdardır.
Bunlar Quranın dilinin incəliyini və dəqiqliyini, ifadə quruluşu qaydalarını, ibarətlərin ciddiliyini, sözlərin düzgün seçilməsini, mülahizə tərafətini göstərə bilən ancaq bir hissəsidir. Belə halı biz nə qədim, nə də ki, yeni kitablarda tapa bilmərik.
 
Əllahummə salli əla Muhəmməd və ali Muhəmməd

Allahın köməyi ilə 12-ci hissədə bu suala cavab veriləcək:
Bəs sən Quranda olan ziddiyyətli ayələrə nə deyirsən? Səncə bu sözlər nəyi bildirir. "... kim istəyir inansın kim istəyir inanmasın" ( Kəhf surəsi ayə 29)
Başqa bir ayədə isə onun əksinədir: "Allah istəməsə, siz istəyə bilməzsiniz" ( İnsan surəsi ayə 30)
Sonra Quran günahkarların hesabatı haqqında deyir ki, onlar sorğu-sual olunacaqlar" ( Zuxruf surəsi ayə 19)
"Siz  mütləq sorğu-sual olunacaqsınız" ( Zuxruf surəsi  ayə 44)
Başqa bir ayədə isə deyilir: "...Günahkarlar öz günahları barədə sorğu-sual olunmazlar" ( Qəsəs surəsi ayə 78)
 
 
Bölmə: Şübhələr
Şərhlər: 0
Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.