1. Fatimeyi-Zəhra (ə)
1500 illik bir dövrü əhatə edən İslam mədəniyyətinə hətta kiçik və ötəri birnəzər salmaq da kifayətdir ki, bu zəngin və məzmunlu mədəniyyətdə "Fatimə” adının nə dərəcədə böyük yeri və nüfuzu olduğu aşkarlansın. İslam mədəniyyətinin ölçüyə sığmaz dəyərləri, İslam tarixinin eniş və yoxuşları göstərir ki, bu sadə və qısa, eyni zamanda dərin və zəngin ad ayrılıqda necə əzəmətli hadisələri, bəşəri dəyərləri yada salır və İslamın ən parlaq dövrlərinin iftixarlı səhifələrini, unudulmaz xatirələrini, İslam qadınlarının namus və ismətini, böyüklük və quruculuğunu xatirələrdə canlandırır və canlandıracaqdır. Bu gözəl və əzəmətli adı ilk dəfə Peyğəmbərlik evində, böyük Peyğəmbərin (s) pak sülaləsinin ucalığında, yəni nur və rəhbərlik Elçisinin qəhrəman və fəzilət sahibi qızı kimi
görürük. Qeyd edək ki, "birinci dəfə” ifadəsi tarix və zaman baxımından deyil, əksinə, şiə tarixinə böyüklük və əzəmət gətirdiyinə, nur səpdiyinə, imamlıq nəslinin baş silsiləsinin başında və Peyğəmbərin (s) həqiqi canişinliyinin zirvəsində yer tutduğuna görədir. Çünki vilayət, imamlıq və Peyğəmbərin həqiqi xilafəti elə bir nöqtədən başlayıb ki, onun zirvəsi Fatimeyi-Zəhranın (ə) pak qədəmlərinin altındadır. Bu zirvənin davamı da Fatimənin (ə) pak ətəyində tərbiyə almış, onun fəzilət bəxş edən zülal çeşməsindən güc almışdır. Ona görə də tarix və zaman baxımından birincilik Fatimə olmağın özünün mahiyyətcə birinci olmağından, imtiyazlı olmağından irəli gəlir. Axı o, Peyğəmbərin (s) təkcə gövhəri, yeganə dürrüdür. Bu müqəddəs ad Peyğəmbərin (s) fəzilətli qızı kimi peyğəmbərlik nemətinin mənbəyindən nur alır və bütün bəşəriyyətə işıq saçır. Onun adı bəşəriyyət tarixinin ikinci məsum qadınının adıdır, dünya xanımlarının ən hörmətli qadınının adıdır. Dörd tərəfdən dörd mənbəyə nur və müqəddəslik çatdıran odur. Bir yandan Peyğəmbərin (s) qızı və Allah Rəsulunun (s) gözünün nuru və əzizidir. Bir yandan Əlinin (ə) – mövlaların mövlasının (müqəddəslərin müqəddəsinin), bütün dövrlərin yeganəsinin həyat yoldaşıdır, bir tərəfdən Hüseynin (ə) və pak imamların (ə), ismət və fəzilət qəhrəmanlarının anasıdır. Digər bir tərəfdən isə onun özü nemət mənbəyi, fəzilət mənbəyidir – müsəlman qadının yeganə şəxsiyyəti, İslamda qadının parlaq nümunəsidir – Fatimədir...
Bəli, Fatimənin birinciliyi nur saçmasına, nemət bəxş etməsinə görədir. O həzrət Siddiqeyi-Kübradır, yeganə məsum qadındır. Yeganə qızdır ki, bəşəriyyət tarixində "Ümm Əbiha” ləqəbini qazanmışdır – mənası "atasının anası” deməkdir. O, elə yüksək nəsilli bir qadındır ki, bütün pak və səmərəli ömrünü təmizlik və müqəddəsliklə, böyüklük və əzəmətlə keçirdi və sonsuz iftixarla, başucalıqla Allahla qovuşmağa, əzəli və əbədi İbadətgahı ilə həsrətli görüşünə tələsdi. Yeganə qadındır ki, özündən sonra fəzilət və paklıqla, müqəddəslik və əzəmətlə, igidlik və şəhidliklə dolu bir dünyanı yadigar qoydu. Onun həyat yolu nəsillər üçün örnək olan qəhrəmanlıq və candankeçmə yoludur. Heyrətli və pak övladları, şəhid xələfləri – hamısı bu müqəddəslik və fəzilət dünyasının canlı, təkanverici və ibrətli nümunələridir. İlahinin köməyilə kitabın gələcək fəsil və bölmələrində bütün bunlar haqqında, inşaallah, söz açacağıq.