وَأَمَّا حَقُّ فَرْجِكَفَحِفْظُهُ مِمَّالا يَحِلُّ لَكَوَالاستِعَانَةُعَلَيْهِ بغَضِّ الْبَصَرِ - فَإنَّهُ مِنْ أَعْوَنِ الأَعْوَانِ- وَكَثْرَةُ ذِكْرِ الْمَوتِوَالتَّهَدُّدِ لِنَفْسِكَ باللهِوَالتَّخوِيفِ لَهَا بهِ، وَباللهِ الْعِصْمَةُوَالتَّأْيِيدُوَلا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ إلا بهِ.
"Amma, abır-həyanın (namusunun) sənin boynundakı haqqı odur ki, onu, sənə halal olmayandan qoruyasan. Bu yolda, gözünü haram olunmuşlara örtməklə kömək al. Çünki, göz, ən yaxşı köməkdir. Bundan başqa ölümü çox yada salıb, nəfsini Allahın qorxusu ilə hədələməklə kömək al. Bu yolda özünü qorumaq və möhkəm olmaq fürsəti Allahdandır. Onun tərəfindən başqa heç bir güc və qüvvə yoxdur!”
"Fərc" ərəbcədən "iki şeyin arasındakı boşluğa" deyilir və cəm şəkli, "furuc”dur. Həmçinin, deşik, para mənalarında da gəlir. "Fərc" kişi və qadında bovl və ğait çıxan yerdir. Lüğətçi Rağib İsfahani yazır: "Fərc" iki ayağın arasına deyilir. Bəzən onlara "qubul" və "dubur"da deyilir. Çox vaxt həmin mənalarda istifadə olunur. "Məcməul-bəyan" təfsir kitabında, "Möminin" surəsinin 5-ci ayəsinin şərhində "Leysi" adlı lüğətçinin dilindən yazır: "Fərc”, kişi və qadında olan ayıb yerlərə deyilir.(Qamusu Quran, cild. 5, səh. 157 )
"Fərc”i və namusu qorumaqdan məqsəd, (rəvayətlərdə qeyd olunduğu kimi) onu başqalarının gözündən örtməkdir. İmam Sadiq (əleyhissalam)-dan nəql olunan hədisdə gəlib:
Quranda hər yerdə "fərcləri qorumaq”dan söz deyilibsə, məqsəd zinadan qorumaqdır. Yalnız, bu ayədəki "fərc”i qorumaq, yəni, baxmaqdan qorumaq mənasındadır.”
Bu hədis, "Nur" surəsinin 31-ci ayəsinin şərhində gəlib:
"Mömin qadınlara de ki, gözlərini haram buyurulmuşlardan örtsünlər və fərclərini qorusunlar!”(Təfsiri Nur-Səqəleyn, cild. 3, səh. 588 )
Cinsi hissiyyat, bəşərin həyatında ən mühüm ləzzət meyllərindən biridir. Güclü cazibə və qüdrətli çəkməsi ilə qadın və kişini bir-birinə tərəf şiddətlə aparır. Onlar eşq və əlaqə ilə çalışırlar ki, bir-birinə qovuşsunlar. Bu cəhətdən, "kişi və qadın rabitəsi"məsələsi, cinsi cəhətdən bütün əsrlərdə dini və elmi sahədə mübahisələrə səbəb olmuşdur. Bu barədə, ifrat, təfrit və mötədil şəkildə müxtəlif nəzəriyyələr, irəli sürülüb.
Hissiyyatların azad həsab olunması nəzəriyyəsi və tərəfdarlarından Freyd və başqaları, cinsi meyllər barəsində hədsiz dərəcədə ifrata varmışlar. Freyd, öz sözlərində cinsi meyllərin fəaliyyət miqyasını genişləndirmiş, öz məktəbinin əsasını təşkil edən "cinsiyyət" məsələsini geniş mənada şərh etmişdir. Nəticədə, insanın bir çox müstəqil fitri məsələlərinin cinsi meyllərdən ayrıldığını iddia etmişdir. Ən mühümü budur ki, bu meyli, bəşərin mədəniyyətinin və inkişafının əsası qərar vermişdir.
Freydin nəzəriyyəsinə görə cinsiyyətdən sərçeşmə alan ləzzəttələblik və murada yetmək meyli, həddi buluğa yetmiş şəxslərə məxsus deyil. Cinsi meyl, həyatın bütün dövrlərində var. Xırda uşaqlar analarının döşünü həmin niyyətlə əmirlər və ondan ləzzət alırlar. Hədsiz cinsiyyət meylləri, Freydin psixoloji bəhslərinin əsasıdır. O, iddia edir ki, cinsi meyllər ictimai və ya başqa amillər vasitəsi ilə mahar olunduqda geri çəkilir və batində özünə yer açır. Şiddətli sıxıntılarla, batini pozuntular əmələ gətirir və bu da insanı ruhi xəstəliklərə düçar edir.
Freydin əqidəsinə görə bütün inhiraf növləri və ruhi pozuntular cinsi meyldən başlayır. Ruhu müalicə edən şəxs, xəstənin bütün batini keçmişindən xəbərdar olmasına müvəffəq olmalıdır.(Yaşlı və cavan (bozorqsal və cavan), cild. 1, səh. 205 )
Freydin müxalifləri, tibbi cəhətdən deyirlər: Nəyə görə bütün ruhi inhirafların əsas səbəbini şəhəvani qüvvədə axtarıb, müalicə yolunu oradan başlamaq lazımdır? Freydin ən böyük səhvi budur ki, o, psixoloji pozuntuları cinsi meyllərin adi halda olmamasının səbəbi bilir və şəxsin maddi, iqtisadi, ictimai mühitinin səviyyəsinə diqqət yetirmir. Məsələn, əgər birisi, işsizlik, fəqirlik, həyat yoldaşının və uşaqlarının aclığının səbəbindən ruhi pozuntuya düçar olarsa, cinsi meylin bu xəstəlikdə heç bir rolu yoxdur. Bu problemi aradan qaldırmaqdan ötrü cinsi meyllərə yox, iş, çalışmaq və pula ehtiyac var.
Kilsə və cinsi meyllər (Təfrit nəzəriyyəsi)
Kilsə tərəfdarları və bir sıra məzhəblər, həmçinin, bəzi fəlsəfə və əxlaq alimləri, cinsi meylləri heyvani əməl bilib, onu pis və çirkin hesab edirlər. Onlar, cinsi meyllər yolunda təfrit yolunu tutub, bu meyli tamamilə özlərində məhv etməyə çalışırlar. Xaçpərəstlərin böyük şəxsiyyətlərindən biri sayılan "Sen Jerm" həmişə, təkidlə deyərdi: "Evlənmək ağacını subaylıq baltası ilə kökündən kəsək!”
Kilsə əməlində görürük: Kilsənin böyük ruhani şəxsiyyətlərindən sayılan "Polis”, həyatında evlənməmiş və heç bir qadınla cinsi rabitədə olmamışdır. Həmçinin, kişi və qadınları evlənməməyə dəvət etmişdir. Polisin birinci məktubunda "Qernitlərə" xitabən gəlir:
"Amma, mənə yazdığınız haqqında, yaxşı olar ki, kişi qadına toxunmasın. Lakin, zinadan çəkinməkdən ötrü kişi zövcə ala bilər və hər bir qadın ər seçə bilər. Ər, arvadın haqqını əda eləsin, arvad da kişinin" O yerə qədər ki yazır: "Arzu edirəm ki, bütü kişilər mənim kimi olsunlar. Lakin, hər bir kimsənin Allah tərəfindən bir bəxşişi var.
Biri belə deyir, digəri başqa cür. Ona görə də subaylara və dul qadınlara deyirəm ki, mənim kimi olsunlar. Lakin, əgər dözə bilməsələr, evlənsinlər. Ona görə də yaxşı olar ki, Cəhənnəmdə yanmaqdansa, evlənsinlər!"
İslamın mötədil nəzəriyyəsi
İslam dini, ifrat və təfrit yollarını məhkum edir. Əmirəl-möminin Əli (əleyhissalam), ifrat və təfrit yolunun sərçeşməsini, cəhalət və nadanlıq bilir, buyurur:
"Cahil şəxs, həmişə ifrat və təfrit yolundadır.”(Ğürər və Dürər” kitabının şərhi, cild. 6, səh. 389 )
Cinsi meyllərdə orta səviyyəli olmaq, Allahın izni və yaranmışın qanunu ilə uyğundur. Bu qanuna görə cinsi meyllər, nə bütünlüklə azad olunmuş, nə də birdəfəlik qarşısı alınmışdır. Bəlkə də, bu təbii meyllər, düzgün istifadə edilməklə əxlaq qanunlarına uyğun olub, himayət olunur. Fərdi və ictimai məsləhətə uyğun, insanı razı salır. Bu yol, İlahi Peyğəmbərlərin yoludur ki, Allahın əmri ilə bir tərəfdən insanları ailə həyatı qurmağa çağırır, başqa tərəfdən hər cür cinsi pozğunluqlarla mübarizə aparır və bəşər cəmiyyətini belə işlərdən çəkindirir.
Kitabın adı: İslamda hüquq nəzəriyyəsi
Müəllif: Qudrətullah Məşayixi