» » Cəbrailin (ə) Kərbəla türbətinin Peyğəmbərə (s) gətirməsinin hikməti


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6694

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6678

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 0
Ay ərzində: 1

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Ən çox oxunanlar

    Təqvim

    «    Mayıs 2024    »
    PtSaÇaPrCuCtPz
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031 
    Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
    Cəbrailin (ə) Kərbəla türbətinin Peyğəmbərə (s) gətirməsinin hikməti
    +5
    Müəllif: Yusifi Zehra | 30-10-2015, 11:00 | Baxılıb: 770

     
    Cəbrailin (ə) Kərbəla türbətinin Peyğəmbərə (s) gətirməsinin hikməti
     
    Mələkut aləmi Allahın xəlq etdiyi digər aləmlərlə əlaqəli olmasına baxmayaraq, insanı əhatə edən varlıq aləmindən tamamilə fərqlənir. Lakin bu aləm mahiyyət və şəriət təkliflərinə görə digər aləmlərdən fərqlənir. Mələklər maddi və mənəvi ruziləri bütün aləmlərə çatdıran vasitəçilərdir. Lakin onların ruzisi digər xəlq olunmuş aləmlərin ruzisindən fərqlənir. Onların ruziləri, həyatları və varlıqları Allahın zikri və təsbihidir. Mələklər insan gözünün – istər müasir cihazların vasitəsi ilə olsun, istərsə də heç bir vasitə olmadan – müşahidə etdiyi bütün əşyalar arasında əlaqə yaradır. Bütün bunlar bizə məlum olan varlıq aləminə aiddir. Bizə məlum olmayan varlıq aləminə gəlincə isə onu yalnız və yalnız aləmlərin rəbbi Allah-taala bilir. 
    Qurani-Kərimdə bu barədə belə buyurulur: "... sizin bilmədiyiniz şeyləri də yaradır.”
    Qurani-Kərim, çoxsaylı aləmlərin arasındakı rabitəyə işarə edərək mələklər barəsində belə buyurur: "(And olsun) dünyanın işlərini idarə edən mələklərə (aləm onların Allah iradəsinin inikası olan iradələri ilə idarə olunar).”
    Deməli, Allah-taalanın iradəsi ilahi qüvvə ilə bütün məxluqata yetişir – belə ki ruzi, ölüm, həyat, bəla, xəstəlik, şəfa və bu kimi digər işlər bütün aləmlərə nüfuz edir. Bizim barəsində bir şey bilmədiyimiz varlıq aləmini – onun ehtiyaclarının sonsuz olmasına baxmayaraq, yalnız aləmlərin Rəbbi tanıyır. Bu həqiqət Əlidən (ə) mələklərin vəsfi barəsindəki hədisdə belə bəyan olunmuşdur:
    "...Bu zaman isə səmaların arasını açdı, Özünün müxtəlif növ mələkləri ilə doldurdu. (Onların birinci dəstəsi elə mələklərdi ki,) onlardan bəziləri səcdə halındadır, ruku etmir, bəziləri isə ruku halındadır, ayağa qalxmır, bir dəstəsi isə cərgə ilə dayanıb, öz yerlərindən kənara çıxmır və bəziləri də yorulmadan təsbih edəndir. (Mələklərin heç bir növü maddi olmadığına görə) onların gözlərinə yuxu, ağıllarına yanlışlıq gəlməz, onlarda nə süstlük, nə də unutqanlıq baş verər. Onların başqa bir dəstəsindən olanlar (ikinci dəstə mələklər) Allah vəhyinin əminləridir. Onun peyğəmbərləri uçün danışıq vasitəsi və tərcumanlarıdır, Onun hökm və fərmanlarını yetirmək üçün get-gəl edir. Onların bir dəstəsində olanlar isə (üçüncü hissəsi) Onun bəndələrinin mühafizəçiləri, behiştlərinin keşikçiləridir. Onların başqa bir hissəsində olanların (mələklərin dördüncü dəstəsinin) ayaqları yerin ən alt təbəqələrində sabitdir, boyunları ən yüksək səmaları ötüb, əzaları cahanın hüdudlarından kənara çıxıb, onların çiyinləri ərşin dayaqlarıyla bərabərdir. (İlahi nurun əzəmət və heybətindən) ərşin müqabilində nəzərləri yerə dikilib və onun altında özlərini qanadlarına bürüyüb. Həmin mələklər və onlardan daha aşağıdakılar arasında izzət hicabları və qüdrət pərdələri çəkilib. (Həmin mələklərin Allahı tanımağı elə bir səviyyədədir ki,) Allahı xəyallarında canlandırmaz, məxluqatın xüsusiyyətlərini Ona aid etməz, Onu məkanla məhdudlaşdırmaz, bənzər və misli olanlarla Ona işarə etməz.”
    Həmçinin o həzrət belə buyurmuşdur: "... Allah-taala onları cürbəcür surət və şəkildə, qanadlı yaratdı ki, zikr edə-edə Onun böyüklüyünə və ucalığına həmd etsinlər. Pərvərdigarın məxluqatda yaratdığının aşkar və aydın olanlarını (nişanələrini) özlərinə aid etmirlər (insan kimi Allahlıq iddiasında bulunmurlar). Xaliqi və yaradıcısı yalnız Allah olan bir şeyi yaratdıqlarını iddia etmirlər. (Bütləri Allaha şərik qoşan bütpərəstlərdən fərqli olaraq özlərini Allaha şərik bilməzlər.) Onlar sözlərində Allahdan önə keçməyən, Onun əmrinə, fərmanına uyğun hərəkət edən sevimli bəndələrdir... Mələklərin bir dəstəsi yağış dolu buludların arasında, böyük və uca dağlarda, yolların itirildiyi zülmətin qaranlığında yerləşib. Mələklərin bəzilərinin ayaqları torpağı deşərək yerin ən son nöqtələrinə gedib çıxıb. Ayaqları hava və boş yerin arasındakı ağ bayrağa bənzəyir. Ayaqlarının altında onları çatdıqları və yerləşdikləri yerdə saxlayan xoşətirli külək vardır. Allaha ibadət və itatət onları hər şeydən saxlayıb və imanın həqiqətləri onlarla Allahı tanıma arasında vasitəçi olmuşdur. (Əqidələrinin gözəlliyi Allahı tanıyıb ibadət etmələrinə səbəb olmuşdur)...”
    Əli (ə) onların çoxluğuna işarə edərək belə buyurmuşdur: "...Göy qatlarında bir qabıq yeri (qədər belə yer) yoxdur ki, orada səcdə edən bir mələk və ya tələsik (Allahın əmrini yerinə yetirməyə) çalışan, səy göstərən mələk olmasın. Allahlarına ibadətin və itaətin çoxluğu nəticəsində elmlərini və yəqinliklərini artırırlar. Allahlarının izzəti və qüdrəti qəlblərindəki əzəmət və böyüklüyü çoxaldır.”
    Başqa bir hədisdə isə İmam Sadiq (ə) buyurmuşdur: "And olsun nəfsim əlində olan Allaha, göylərdə olan Allahın mələkləri yer üzündə olan qum dənəciklərinin sayından çoxdur. Səmanın hər bir nöqtəsində Allahı təsbih edən və ona təzim edən mələk vardır. Yer üzündə hər bir ağac və daşda ona vəkil olunmuş mələk vardır.”
    Buna görə də mükəlləf olduqları əmrin heysiyyətinə uyğun olaraq mələklər arasında təkliflər, vəzifələr, xüsusiyyətlər və məqamlar qərar verilmişdir. Bundan əlavə, mələklər Allah-taalanın dərgahından çıxan hər bir iş və əmri yerinə yetirmək üçün xəlq olunmuşdur.
    Bu barədə Qurani Kərim buyurur: "Söhbətdə heç vaxt Allahdan qabağa keçməzlər (əksinə, söhbətlərinin mənşəyi Allahın əmri olar) və həmişə Onun (əzəli istəyinə müvafiq olan və elə iradələri də onun bir şüası olan istiqamətləndirici) əmri ilə iş görərlər.”
    Yəni bir hədisdə Cəbrail (ə), digər hədisdə yağış mələyi, üçüncü hədisdə isə başqa bir mələyin Kərbəla türbətini daşıyıb, onu Peyğəmbərin hüzuruna gətirib təqdim etməsi əbəs bir iş olmayıb, sonsuz dərəcədə Allahın hikməti ilə bağlı olan bir hərəkətdir. Çünki bu iş aağıdakı məqamlarla əlaqəlidir:
    1) Bu iş Allah-taalanın əmri ilə olmuşdur;
    2) Kərbəla türbətini daşıyan və nəql edənin seçilməsi – belə ki bu mələklərin Cəbrail (ə) və Mikail (ə) olması müəyyən bir məqsədə görədir.
    3) Bu mələklərin nazil olduğu şəxs – o, bütün məxluqat aləminin ağası Muhəmməd (s.ə.s.) peyğəmbərdir
    4) Risalətin çatdırılması – Kərbəla torpağında Cənnət cavanlarının ağası İmam Hüseynin (ə) qətlə yetirilməsi.
    Bu məqamları nəzərə alsaq, üç əsas mehvəri əldə edə bilərik:
    "Göndərən, səmavi elçi və Allahın yer üzərindəki xəlifəsi”
    Bu risalətdən sonra hansı təsirlər əmələ gəldi? Sözügedən risalət ilahi əmr aləminin üçündən də keçmişdir: müqərrəb mələklər, nübuvvət və risalət aləmləri. Bu türbətə aid olan qeybi təsirlər nədir? Və ondan əmələ gələn təsirlər hansılardır? Üç aləmdən, "İlahi Əmr aləmi, Ruhul Əmin aləmi və risalətin xətm aləmindən” keçən Kərbəla türbəti ilə bağlı olan qeybi təsirləri tanımaq üçün labüd olaraq bu üç aləmi tanımalıyıq. Belə ki bu aləmlərin hansı təsirlərə malik olduğunu bilmək lazımdır. Yəni əgər insan hər hansı bir sultan və yaxud dövlət başçısından hakimiyyət orqanının əmin olduğu bir şəxs vasitəsilə risalət (missiya) alarsa və risalətin göndərildiyi şəxs sultan və yaxud dövlət başçısının hörmət etdiyi, sevdiyi bir insan olarsa, belə olan halda bu risalətin məqamı və şəni necə olmalıdır? Bəs ona aid olan təsirlər və yaxud onun tərəfindən bildirilmiş hökmlər hansılardır?!
    Birinci aləm: İlahi əmr aləmi, yəni Allah-taala Cəbrailə (ə) müqəddəs Kərbəla türbətini əziz İslam Peyğəmbərinə daşımasını vəhy edir.
    İkinci aləm: Ruhul Əmin və yaxud Ruhul Quds, yəni Cəbrailin (ə) məqamı.
    Bu barədə İmam Zeynülabidin (ə) müqərrəb mələklər və ərşi daşıyanlara öz salavatında belə buyurur:
    "...və Cəbrail ki, sənin vəhyinin  əmanətdarıdır, səmalar əhlinin içində ona itaət olunur, sənin yanında mənzilət sahibi və dərgahında müqərrəbdir...
    Bu kəlmələrdə olduqca geniş məna, əzəmətli məqamlar vardır: İlk növbədə, Cəbrail (ə) vəhyin əmini olduğu üçün digər mələklərdən bir çox xüsusiyyətlərlə fərqlənir. Buna görə də Kərbəla türbətini daşımağa səlahiyyətli olmuşdur. Bu türbət iki qüvvədən ibarətdir: Ruh və Qüdsiyyət. Qüdsiyyət, paklıq və təharət deməkdir. Dilşünas alim Əl Əzhəri belə deyir:
    "Allah-taalanın malik olduğu sifətləri içərisində "Quddus”, yəni qudsiyyət və paklıq sifətindən başqası gəlməmişdir.
    İbn Kəlbi belə deyir: "Quddus” təharət və paklıq deməkdir.”
    Bütün bunları nəzərə alsaq, görərik ki, "Ruhul Qudus” "Təharət ruhu” anlamına gəlir. Bu iki qüvvədən ibarət olan məqamın əzəmətli təsirləri vardır. Bu təsirləri "Ruh” və "Təharət” məfhumlarının çoxsaylı mənalarından anlamaq olar. Ruhun mənasını aşağıdakı məqamlar vasitəsilə anlamaq mümkündür:
    1) Hər hansı bir şeyin ruhu onun əsası, mahiyyət və həqiqəti deməkdir, yəni İmam Hüseynə (ə) paklığın əsası verilmişdir
    2) Əşyanın ruhu dedikdə onun məğzi və cövhəri anlamına gəlir.
    3) Ruh, yəni nəfs; ürfan əhlinin nəzərincə nəfs heyvani xüsusiyyətə malik olan yemək-içməkdən imtina etmək mənasına gəlir.
    Təharət məfhumuna gəlincə isə onun mənasını aşağıdakı məqamlardan əldə etmək mümkündür. Artıq əvvəldə danışdıq ki, "Quddus” kəlməsinin mənası nöqsanların inkar edilməsidir. Nöqsanın da əsas səbəbi ölümdür. İnsan ömrünün nöqsanı – ölümün tezləşməsi, bitkilərin nöqsanı – onların solmasıdır. İnsan bədənindəki hüceyrələrin nöqsanı, yəni onların ölməsi və yeniləri ilə əvəz olunmamasıdır və s.
    Deməli, Təharətin mənası, ölümün uzaqlaşdırılması deməkdir. Mənanın daha da aydın olması üçün bir misal çəkək. Xəstəni müalicə edən həkim iki növ Təharət qüvvəsindən istifadə edir:
    Birinci məna: "Mütəhhirat”dan (pakedicilərdən) istifadə olunması, yəni hüceyrələrin viruslardan sterilizə edilməsi, onların paklanması, başqa sözlə desək, diri hüceyrələrə ölümün yol tapmasına imkan verməmək.
    İkinci məna isə – antibiotiklərin istifadə edilməsi, yəni hüceyrənin yaşaması üçün münbit şərait yaratmaq, başqa sözlə desək, kənar qüvvə ilə ölümü uzaqlaşdırıb hüceyrəyə həyatı qaytarmaq.
    Bu iki mənanı nəzərə alıb demək olar ki, Allah-taala Cəbrailə (ə) həyat ruhu ilə minnət qoymuşdur, yəni Cəbrailə (ə) həyatın özünü verərək qüdrətli etmişdir. Çünki "Ruh” və "Təharət” hər ikisi həyat deməkdir. Əsas sirr bundadır ki, Cəbrail (ə) vəhyin əmanətdarıdır, vəhy isə kafiri ölümdən həyata apardığı üçün "həyat” adlandırılmışdır. Sanki onun insanlara nisbəti ruhun insan cəsədinə olan nisbəti kimidir. İmam Zeynülabidin də (ə) öz duasında bu mənaya işarə etmişdir. Deyilənlərə əlavə olaraq söyləyə bilərik ki, bu, Qurana xas bir həqiqətdir. Allah-taala Musanın (ə) qövmündə olan Samirinin əhvalatında onu bəyan etmişdir. Samiri Bəni-İsrailin zinət əşyalarından buzov düzəldərək onun içərisinə Cəbrailin (ə) atının dırnağı dəydiyi torpaqdan tökür. Bu torpaq dənəcikləri həmin heykələ həyat qüvvəsi bəxş edir. Beləliklə, buzov səs çıxartmağa başlayır. Bunu müşahidə edən Bəni- İsraildən bir dəstə bu fitnəyə uyaraq yolunu azır.
    Qurani-Kərim bu hadisəni Musanın (ə) Samiri ilə söhbətində belə bəyan edir:
    "Musa dedi: "Ey Samiri, sənin (bu böyük qəbahəti etməkdə) məqsədin nə idi?”
    Dedi: "Mən onların görmədiyi və bilmədiyi bir şeyi (mələyin ayağının torpağının hərəkət etməsini və heykəltəraşlıq peşəsini) gördüm və bildim. Beləliklə, həmin elçinin (yəni Cəbrailin) ayağının torpağından bir ovuc götürdüm və onu (buzovun heykəlinin içinə) atdım (və o buzov səsi çıxartdı və camaatı ona ibadət etməyə dəvət etdim). Və nəfsim (bu çirkin əməli) mənə beləcə gözəl göstərdi.”
    Bu ayələrdən görürük ki, Allah-taala Cəbrailə (ə) cansız əşyalara həyat verə biləcək bir vücudi xüsusiyyət bəxş etmişdir; belə ki hətta onun atının dırnağının torpağı da həyat bəxş etmək qüdrətindədir.
    Qurani-Kərim buyurur: "...həmin elçinin (yəni Cəbrailin) ayağının torpağından bir ovuc götürdüm...”
    Götürülmüş torpaq Cəbrailə (ə) aid edildiyinə görə həyat bəxş edə biləcək xüsusiyyət qazanmışdır, sonda isə həmin torpaq dənəcikləri bu təsiri buzova nəql edir və onun böyürməsinə səbəb olur: "...onlar üçün böyürən buzov hazırladı...”
    Elə isə Cəbrailin (ə) Kərbəla türbətini daşımasında nə kimi təsirlər vardır?! Kərbəla türbəti Allahın izni ilə "təharət qüvvəsi” və "ruh qüvvəsi” qazanmışdır. Deməli, bu türbət özündə qeybi təsirlər daşıyır. Bu təsirləri Peyğəmbər və onun pak Əhli-beyti hədislərdə bəyan etmişdir.
    Digər bir sual da meydana çıxır: Cəbrail (ə) vasitəsilə Peyğəmbərə nəql edilən zaman, o da öz növbəsində onu göz yaşlarına qərq etdikdə, bu türbət, hansı xüsusiyyəti əldə etmişdir?! Burada bir balaca ehtiyatlı olmalıyıq ki, quluv (Peyğəmbər və yaxud hər hansı imamın ilahiləşdirilməsi) ilə ittiham olunmayaq. Buna görə də bu suala iki üslubla cavab veririk:
    Birinci üslub: Bu məsələdə bizim dəlilimiz Qurani-Kərimin ayələridir. Çünki Qurani-Kərim bir çox ayələrdə müsəlmanlara Əhli-beytin rütbəsini və məqamını xəbər verərək bəyan edir. Bu məqama münasib olan ayə isə "Təthir” ayəsidir. Yəni Allah-taala Cəbraili (ə) "Ruhul Əmin”, "Ruhul Quds” və yaxud "Təharət ruhu” qərar verərək Əhli-beyti (ə) bu ayənin məzmununa əsasən, pak və mütəhhər etmiĢdir. Beləliklə, Kərbəla türbəti "Paklıq ruhunun” (Cəbrail) əli ilə pisliklərdən təmizlənmiş Pakların yanında əmanət qoyulur. Başqa sözlə desək, Paklıq və Təharət Ruhu ilə pak və mütəhhər olan peyğəmbərlərin ağası arasında müqəddəs Kərbəla türbəti rabitə rolunu oynayır. Allah "...İstəyir” "pislikləri Sizdən aparsın” "Sizi pak və mütəhhər etsin” , "Tamamilə pak”
    İkinci üslub: Sağlam düşüncə sahibini belə bir fikir maraqlandıra bilər: Allah-taalanın Cəbraili (ə) bu üstünlüklərlə seçib, onu öz rütbəsinə görə bütün məxluqatın ağası və Allahın həbibinin xidmətinə müşərrəf etməsi o deməkdir ki, əziz İslam Peyğəmbərinin elə xüsusiyyət və məqamları vardır ki, ona heç bir müqərrəb mələk, hətta Cəbrail də (ə) yetişə bilməz. Deməli, Cəbrail (ə) İmam Hüseyn türbətini Kərbəladan Mədinəyə İslam Peyğəmbərinə göstərmək üçün gətirmir, əksinə, onun məqsədi hər iki aləmin ağası olan peyğəmbərdən təbərrük götürmək idi. Çünki Peyğəmbər (s.ə.s.) həmin türbəti daşınmadan görüb, qoxulayıb öpərək gözlərinin yaşına qərq edə bilərdi. Şübhəsiz Allah-taala bu türbətin Peyğəmbərin (s.ə.s.) məqamından baş verən vücudi təsirləri qazanmasını istəmişdir.
    Bütün məxluqatın ağası dedikdə, bu o deməkdir ki, Allah-taala Peyğəmbəri (s.ə.s.) bütün yaradılmışlardan üstün və fəzilətli edərək heç bir bəndənin ucala bilmədiyi bir sıra xüsusiyyətlərə malik olmasını istəmişdir. Allah-taala kərimlərin kərimi olduğu üçün Həbibullah məqamında olmayan bir məxluqu ucaldaraq kəramətli etməz, baxmayaraq ki, bu rəbbani sifətin mənası bu məqamda olan şəxsə həddən artıq əta etməsi anlamına gəlir və bu, eynilə Kərimin fəzilət bəxş etməsi deməkdir. Buna görə də Cəbrailin (ə) İslam Peyğəmbərinin (s.ə.s.) malik olmadığı xüsusiyyətlərə sahib olması mümkün deyildir. Bundan əlavə, Allah-taala bəzi peyğəmbərlərə ölmüş cisimlərə həyat bəxş etmə nemətini əta etmişdir. Buna misal olaraq, Xızır peyğəmbərin adını çəkmək olar. Hədislərdə gəlmişdir ki, o həzrət (ə) hər hansı bir qurumuş ağac gövdəsinin üzərində otursaydı o, yaşıllaşardı və ayaqları hansısa ölmüş torpağa dəysəydi, canlanıb yaşıllığa çevrilərdi.
    İkinci bir misalı Qurani-Kərim İsanın (ə) halını açıqlayaraq bəyan etmişdir.
    Bu barədə Allah-taala buyurur: "...o zaman ki, Mənim (yaradılış) iznimlə gildən quş şəklinə bənzər (bir şey) düzəldir, sonra ona üfürürdün və o, Mənim iznim və iradəmlə quş olurdu; Mənim iznimlə anadangəlmə kora və cüzamlı xəstəyə şəfa verirdin; o zaman ki, Mənim iznimlə ölüləri (qəbirdən diri) çıxarırdın...”
    Bu deyilənlər, yalnız nübuvvət məqamına aid deyildir. Belə ki Məryəm (s.ə) İsanı (ə) dünyaya gətirdikdən sonra qurumuş xurma ağacı canlanıb təzə-tər və yetişmiş xurmalarla dolur: "... təzə yığılmış xurma” Lakin xurma ağacının bu canlanması Məryəmin (ə) əli ilə baş verir. Adətən, bir xurma ağacının yetişib bar verməsi üçün altı-yeddi ay lazımdır.
    Həmin bu müddət Allahın izni ilə Məryəmin (ə) vasitəçiliyinin nəticəsində qısalıb bir ana çevrilir. Deməli, hər iki aləmin peyğəmbəri və ağası olan Əziz İslam Peyğəmbərinin (s.ə.s.) müqəddəs Kərbəla türbətini öpüb göz yaşlarına qərq etməsinin mənası, öz balası Hüseyni Aləmlərin Rəbbinə qurban verməsidir. O həzrət (s.ə.s.) bu qurbanın vasitəsi ilə Allahın seçib bəyəndiyi İslam dininə yenidən həyat bəxş edir.
    Allah-taala buyurur: "Şübhəsiz (peyğəmbərlərin gətirdikləri və şəriət şəklində bəşəriyyətə təqdim etdikləri həqiqi) din Allah yanında həmin İslamdır...”, bundan ötrü, "Və Biz ona böyük bir qurbanlıq fəda etdik.
    İkinci bəhs: Cəbrailin (ə) toxunuşu nəticəsində Kərbəla türbətinin daşıdığı təsirlər Allah-taalanın əmri ilə Cəbrailin (ə) Kərbəla türbətini Mədinə şəhərinə, İslam Peyğəmbərinə (s.ə.s.) daşıması, o həzrət də (s.ə.s.) öz növbəsində qoxulayıb, öpüb və İmam Hüseynin (ə) qanı ilə aludə olmamışdan əvvəl göz yaşları ilə onu aludə etməsi əbəs deyildi. Nə Cəbrail (ə) malik olduğu məqama görə bihudə iş görməz, nə Aləmlərin Rəbbi, nə də bütün məxluqatın ağası olan İslam Peyğəmbəri (s.ə.s.) səhv edə bilməzdi. Deməli, bu məsələ Allahdandır və Ona da qayıdır. Beləliklə də, Kərbəla türbəti bütün bu məqamlardan əlavə, fiziki və qeybi təsirlərə malik olub bütün fiziki və qeybi qanunları açdı. Bunlar Əhlibeytdən (ə) nəql olunan hədislərdə öz əksini tapmışdır. 
     
     
    Kitabın adı: İmam Hüseyn (ə) türbətinin qeybi təsirlərinin həqiqəti
    Müəllif: Seyyid Nəbil Əl-Həsəni

     
     
    Bölmə: İslami mövzular
    Şərhlər: 0
    Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)
    Bilgilendirme
    Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.