Bəhsin nəticəsi
Qısaca desək, insan vücudunda mövcud olan müxtəlif nəfsani qüvvələrin həyat üçün zəruriliyi şübhəsizdir. Əgər bu qüvvələr öz həddini aşaraq insan varlığına hakim kəsilib onun bütün ixtiyarını əlindən alarsa, bu, bir növ bütpərəstliyə gətirib çıxara bilər. Belə bütpərəstlik bütün bütpərəstliklərdən qorxuludur. Ona görə də bu məsələyə həmişə diqqət yetirmək lazımdır. "Qurani-Kərim”də buyurulur: "(Ey Mühəmməd!) Nəfsini özünə Tanrı edəni gördünmü? Onun vəkili (zamini) sənmi olacaqsan? (onu bəd əməllərdən sənmi çəkindirib saxlayacaqsan? O, özü haqqı axtarıb tapmalı, ona qail olmalıdır!) («Furqan»-43) Öz istəklərini ilahi hidayətlərə qovuşdurmayan insanların ən azmışıdır: "Allahdan bir dəlil (hidayət) olmayınca öz nəfsinə uyandan (rəbbinə şərik qoşandan, küfr edəndən) haqq yolunu daha çox azmış kim ola bilər?!”(«Qəsəs»-50) Nəfsə qul olmaq azğınlıq və zəlalətdən başqa bir şey deyildir. «Quran»da buyurulur: "Nəfsdən gələn istəklərə uyma, yoxsa onlar səni Allah yolundan sapdırar”. («Sad»-26) Peyğəmbər(s) buyurur: "Dünyada heç bir büt Allah dərgahında nəfs və şəhvət bütündən böyük deyildir”. Əmirəlmöminin Əli (ə) byurur: "Bədbəxt o kəsdir ki, öz nəfsinə və şəhvətinə aldana.” Yenə də o Həzrət buyurur: "Nəfsə qul olmaq və şəhvətpərəstlik əqlin düşmənidir” Həzrəti-Əli(ə) başqa bir hədisdə bütün bəla və müsibətlərin kökünü nəfsə qul olmaqda görüb demişdir: "Şəhvətpərəstlik bütün bəlaların köküdür” Bir sözlə, nə din, nə də əql şəhvətpərəstliklə bir yerə sığmır. Həzrəti- Əli(ə)söyləmişdir: "Şəhvətpərəstlik və din bir yerə sığmaz. Buna görə də insan öz arzularını cilovlamağı bacarmalıdır. Hər şey üçün bir hədd-hüdud qoyulmuşdur. Bu hədləri aşan şəxs İslam nəzərindən kəskin tənqid olunur. İmam Sadiq(ə) buyurur: "Elə məxluq yoxdur ki, ona məxsus hədd-hüdud qoyulmasın”
Kitabın adı: İslamda Əxlaq
|
Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və
"Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın) |
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.