Bövl və ğait
napak
1. İnsanın bövl və ğaiti
2. Əti haram və qanı sıçrayıcı olan hər bir heyvanın; məsələn, siçan və pişik kimi. Quşlar isə bu hökmdən istisnadır.
pak
1. Əti halal olan heyvanların bövl və ğaiti, istər quş olsun (sərçə və göyərçin kimi), is-tərsə də quşdan başqa heyvanlar (inək və qoyun kimi)
2. Əti haram olan, lakin qanı sıçrayıcı olmayan heyvanların; ilan və pulsuz balıq kimi
3. Əti haram olan quşların; qarğa və tutuquşu kimi
1) İnsanın, həmçinin əti haram və qanı sıçrayıcı olan heyvanların bövl və ğaiti napakdır. Lakin əti haram olan quşların nəcisi pakdır
2) Əti halal olan quşların və heyvanların bövl və ğaiti pakdır.
3) Məni
1) İnsanın mənisi napakdır.
2) Hər kim bövldən sonra istibra etsə və istibra zamanı ondan məni olub-olmadığını ayırd edə bilmədiyi bir rütubət xaric olsa, bu halda əgər onun məni olmasına əmin olmasa, həmçinin onun xaric olması məninin xaric olmasının Ģəri əlamətlərinə malik olmasa, bu rütubət məni hökmündə deyil və pakdır.
Diqqət:
Məninin əlamətləri
Kişilərdə
1. Ehtiras
2. Difq (sıçrayışlı olması)
3. Futur (bədənin süstləşməsi)
Qadınlarda: yalnız ehtirasdır.
4) Murdar (cəsəd)
Cəsəd
İnsan
Müsəlmandır: cəsədi napakdır,
bunlar istisna olmaqla
1)Ruhsuz üzvləri: dırnaq, saç və diş kimi 2)Döyüş meydanında şəhid olsa 3)Meyyit qüslü verilibsə
Kafirdir
Kitab əhlidir: ruhsuz üzvlərindən başqa cəsədi napakdır.
Kitab əhli deyil: bütün üzvləri napakdır
Heyvan
İt və donuz: bütün üzvləri napakdır.
İt və donuzdan qeyri:
Qanı sıçrayıcıdır. Ruhu olan üzvləri, məsələn əti və dərisi napakdır.
Lakin əgər şəriətin qoyduğu qaydada kəsilsə pakdır. Ruhsuz üzvləri, məsələn, tükü və buynuzu pakdır.
Qanı sıçrayıcı deyildir: bütün üzvləri pakdır.
1) İnsanın və sıçrayıcı qanı olan heyvanın -istər əti haram olsun, istərsə də halal- cəsədi napakdır.
2) Şəriətin qoyduğu qaydada kəsilən heyvan, həmçinin meyyit qüslü verildikdən sonra insanın cəsədi "murdar” hökmündə deyil və pakdır.
Diqqət:
Meyyit qüslü dedikdə üç qüslün üçü də nəzərdə tutulur. Beləliklə, meyyit, üçüncü qüsl verilib qurtarmayanadək napak hökmündədir.
3) İt və donuzdan başqa heyvanların, həmçinin kitab-əhli olmayan kafirdən qeyri insanların cəsədinin ruhsuz üzvləri (tük, diş, buynuz və s.) pakdır.
"Murdar” barəsində iki şəri məsələ:
Əl, dodaq, ayaq və bədənin digər üzvlərindən öz-özünə qopan dərinin nazik qabığı pak hökmündədir.
İslami ərazilərdə satılan heyvanın əti, dəirisi və bu kimi digər hissələri pakdır. Həmçinin əgər bunlar müsəlmanınkı olsa pakdır. Lakin qeyri-müsəlman ölkələrindən gətirilən ət, dəri və heyvanın digər hissələri, əgər onun şəri qaydada kəsilmədiyinə yəqinlik olmasa, pakdır. Başqa sözlə desək, əgər heyvanın Ģəri qaydada kəsilmədiyinə
əmin olsaq, napakdır. Deməli, əgər heyvanın Ġslam Ģəriətinin qoyduğu qaydada kəsildiyini bilsək, yaxud ehtimal versək, pakdır.
5) Qan
1. İnsanın və sıçrayıcı qanı olan hər bir heyvanın qanı, istər bu heyvanın əti halal olsun, istər haram, napakdır.
2. Kəsildikdən sonra heyvanın bədənində qalan qan pakdır.
3. Yumurtada görünən qan pakdır, lakin onu yemək haramdır.
6-7) İt və donuz
İt və donuz napakdır və bu baxımdan onların ruhu olan üzvləri ilə ruhsuz üzvləri arasında heç bir fərq yoxdur.
İt və donuz barədə şəri məsələ:
Paklığın şərt olduğu yerlərdə (qüsl və dəstəmaz suyunun qabı kimi) donuz və itin tükündən istifadə etmək olmaz. Lakin rəsm fırçası kimi paklığın şərt olmadığı yerlərdə onlardan istifadə etməyin eybi yoxdur.