Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014 Xəbərləri: 3173 Şərhləri: 33 |
Admin 31 Ekim 2013 Xəbərləri: 2851 Şərhləri: 1509 |
Huseynci Medine 2 Mart 2014 Xəbərləri: 2055 Şərhləri: 2384 |
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013 Xəbərləri: 1922 Şərhləri: 1689 |
Elya 20 Haziran 2014 Xəbərləri: 1380 Şərhləri: 2771 |
RuQeYyA 27 Ocak 2014 Xəbərləri: 783 Şərhləri: 3846 |
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015 Xəbərləri: 490 Şərhləri: 495 |
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014 Xəbərləri: 458 Şərhləri: 734 |
Sirli_melek 19 Aralık 2013 Xəbərləri: 367 Şərhləri: 3921 |
« Aralık 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pt | Sa | Ça | Pr | Cu | Ct | Pz |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Namaz vaxtlarının əhkamı
1.Namaz vaxtlarının daxil olması 3 yolla sübuta yetirilir.
1. İnsanın özü namaz vaxtının daxil olduğuna əmin olsun.
2. İki ədalətli şəxs namaz vaxtının daxil olduğunu söyləsin.
3. Etimadlı və namaz vaxtlarını bilən bir azançı azan versin.
Diqqət:
Qeyd olunan bu üç yoldan biri ilə namaz vaxtının daxil olduğu məlum olmasa, namaza başlamaq olmaz.
Əgər namazqılan şəxs namaz vaxtının daxil olduğuna əmin olub namaza başlasa, lakin namazda vaxtın daxil olub-olmaması barədə şəkk etsə, namazı batildir. Amma əgər namaz əsnasında vaxtın daxil olduğuna əmin olub namazdan qıldığı hissənin namaz vaxtında olub-olmaması barədə şəkk etsə, namazı düzdür.
2.Namaz vaxtının daxil olduğuna namazqılnaın yəqinliyi olmalıdır. Odur ki:
1) Əgər kütləvi informasiya vasitələrinin namaz vaxtını bir gün öncədən elan etməsi namazqılan şəxsdə yəqinlik yaradırsa, onlara etimad edə bilər.
2) Əgər azan çəkilən kimi namazqılan namaz vaxtının daxil olduğuna əmin olsa, azanın sonuna qədər gözləmək lazım deyil və o, namaza başlaya bilər.
3. Hər bir namazqılan yaşadığı məntəqənin şəri vaxt ölçülərinə riayət etməlidir.
4. Əgər iki müxtəlif məntəqədə məsələn, zöhr namazının vaxtı arasın-da 25 dəqiqə fərq varsa, bu o demək deyil ki, sübh və məğrib namazlarının vaxtı arasında da 25 dəqiqə fərq olacaqdır (25 dəqiqədən bir qədər az və ya çox ola bilər). Əlbəttə şəfəqin doğması, zöhrün başlanması və günəşin qürub etməsi kimi şəri vaxtlar adətən müxtəlif məntəqələrdə fərqlidir.
5. Əgər namaz vaxtının qurtarmasına bir rəkət namaz qılmaq miqda-rında vaxt qalıbsa, namazı "əda" (vaxtında qılmaq) niyyətilə qılmaq lazımdır. Lakin qəsdən namazı bu vaxta qədər yubatmaq olmaz.
Amma əgər insan şəkk etsə ki, bir rəkət namaz qılmaq qədər vaxt qa-lıb, yoxsa qalmayıb, namazını "ma fiz-zimmə” niyyətilə qılmalıdır.
6. Zöhr və əsr, yaxud məğrib və işa namazlarının vaxtı daxil olduqdan sonra namazqılan hər iki namazı həm fasiləsiz bir-birinin ardınca, həm də hər bir namazı özünün fəzilətli vaxtında qıla bilər.
7. Namazı vaxtın əvvəlində qılmaq müstəhəbdir və islam dinində namazı vaxtın əvvəlində qılmaq təkid olunmuşdur. Əgər namazqılan şəxs namazı vaxtın əvvəlində qıla bilməsə, bacardıqca təxirə salma-malıdır. Bir şərtlə namazı təxirə salmaq olar ki, onun təxirə salınması vaxtında qılınmasından daha yaxşıdır, məsələn, camaat namazı qılmaq üçün namazı təxirə salmaq.
8. Əgər borc verən şəxs borcunu istəsə və namaz qılmağa hazırlaşan borclunun borcunu qaytarmağa imkanı olsa, birinci borcunu verməli, sonra namazını qılmalıdır. Yaxud bu kimi digər təcili işlər ortaya çıx-dıqda, belə işləri namazdan qabaq yerinə yetirə bilər. Əlbəttə, əgər namaz vaxtı dar olsa, birinci namazı qılmaq lazımdır.
Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın) |