» » Təvəssül (Lüğətdə və elmi dildə)


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6694

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6678

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 1
Ay ərzində: 3

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Təqvim

«    Mayıs 2024    »
PtSaÇaPrCuCtPz
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
Təvəssül (Lüğətdə və elmi dildə)
+5
Müəllif: Yusifi Zehra | 25-11-2015, 11:00 | Baxılıb: 1 356
 
Təvəssül (Lüğətdə və elmi dildə)
 
Təvəssül sözü ərəb sözü olaraq "vəsilə” sözündən götürülmüşdür. Əbu Əbdurrəhman əl Xəlil ibn Əhməd əl Fərahidi "Kitəb əl eyn” də "vəsilə” maddəsinin izahında belə demişdir: "Rəbbimə vəsilə qərar verdim, yəni elə bir iş dördüm ki, onun vasitəsilə rəbbimə yaxınlaşdım. Hər hansı bir şəxsə bir yazı ya da bir qohumluq əlaqəsi ilə vasitəçilik etdim, yəni həmin şeylərlə ona yaxınlışdım.” Ismayıl ibn Həmmad əl Cövhəri "Əl sihah tac əl lüğət və sihah əl ərəbiyyət” də belə demişdir: "Vəsilə başqasına yaxın olmaqdan ötrü istifadə olunan bir şeydir.” Lüğət kitablarında "vəsilə” sözünü təhqiq etməyə o qədər də ehtiyac yoxdur, çünki bu açıqaşkar olan məfhumlardandır. "Vəsilə” sözünün həqiqəti bir şeyi vasitə qərar verməklə hədəfə yetişməkdən ibarətdir ki, bu da hədəf və məqsədlər dəyişdikcə dəyişikliyə məruz qalır. Allahın razılığını qazanmaq istəyən hər bir insan onun razılığını cəlb edən saleh əməlləri onun dərgahında vəsilə qərar verir. Duasının qəbul olmasını istəyən hər bir insan şəriətdə vəsilə sayılan şeyləri onun hüzuruna təqdim edir. Allah evini, Kəbəni ziyarət etmək istəyən insan isə Allah evinə çatdıran vasitələrlə dua edir. Beləliklə, təvəssül sözünün mənası açıqaşkar olduğu üçün dilçi alimlərin bu sahədə dediyi sözləri nəql etməməyi qərara alırıq, baxmarayaq ki, onların sözləri bir-birinə daha oxşardır. Bu məqamda isə təvəssül (bəndənin öz rəbbinə duasının qəbul olması üçün) hər hansı bir şeyin vəsilə olaraq təqdim edilməsidir. Misal olaraq deyə bilərik ki, əgər bəndə Allahın gözəl adlarını, uca sifətlərini, əzəmətini və paklığını xatırlayıb dilinə gətirərsə və sonda isə öz diləyini diləyərsə artıq Allahın gözəl sifətlərini öz hədəfinə yetişməkdən ötrü vəsilə qərar vermiş olur. Həmçinin digər təvəssüllər də bunun kimidir və hətta demək olar ki, təvəssül insanın fitri və vicdani bir fəryadıdır. İmam Sadiq (ə) belə buyurmuşdur: "Allah təala hadisələri yalnız və yalnız öz səbəbləri ilə baş verməsini istəmiş və buna görə də hər bir şeyə bir səbəb qərar vermişdir.” Əgər vəsilə hər hansı bir şey üçün təbii səbəb olarsa onda onların arasında yalnız adi əlaqənin olması şərtdir. Doymaq istəyən hər bir insan su içərsə bu onu rahat etməz, çünki su ilə aclıq arasında heç bir əlaqə yoxdur. Buna görə də aqil insanlar bu üslubu öz dünya həyatlarında vicdani stimul və yaxud da təcrübi amillə rəhbər tuturlar. Məlumdur ki, Zülqərneyn dağların arxasından gəlib fitnə-fəsad törədib, insanları qətlə yetirən Yəcuc və Məcuc tayfalarının şərrindən xilas olmaq üçün dəvət olunduqda bu dəvəti qəbul edib onların şərrindən qurtarmaq üçün möhkəm təbii vasitələrə əl ataraq belə deyir: "Mənə ərimiş mis gətirin onun üzərinə töküm. "Beləliklə, onlar həmin dağı nə aşa bildilər, nə də onda deşik aça bildilər.” (Əl Kəhf surəsi, 96 və 97-ci ayələr). Göründüyü kimi belə mühüm bir məqamda bu ilahi insan (Zülqərneyn) təbii səbəbdən istifadə etdi. Çünki hədəflə vəsilə arasında rabitəyə ehtiyac var idi və həmin hədəf isə bu iki qan içən tayfanın şərrindən qurtarmaq üçün iki dağ arasında səddin yaradılması idi. Bunun üçün dəmir parçalarını iki dağın arasına yığandan sonra dəmirçilərə əmr edir ki, ərimiş misi gətirsinlər və həmin səddin üzərinə töksünlər, beləliklə, iki dağ arasındakı boşluqda möhkəm bir sədd tikilir. Bu səddin daşı dəmir parçaları, torpağı isə ərimiş mis olur. Bu və bunun kimi məqamlarda insan həyatı hədəflə vəsilə arasında sadəcə olaraq təbii bir əlaqənin yaradılması üzərində qurulmuşdur. Amma bu maddi aləmdən fərqli olan başqa, yəni mücərrəd bir aləmdə isə səbəblər bizə məlum olmadığı və heç bir elmi təcrübəyə tabe olmadığı üçün, daha dəqiq desək, bu aləm qeybi (bizə məlum olmayan) həqiqətlərdən sayıldığı üçün insan bunlara yol tapa bilmir. Bunun üçün də səmavi elçilər və peyğəmbərlərin bəyanına, şəriət və vəhyin köməyinə ehtiyac yaranır. Yalnız onlar bizə hər hansı hədəflə vəsilə arasında olan əlaqəni açıqlaya bilərlər. Bu prinsipi əldə əsas tutaraq Allahın razılığını qazanmaq, günahlarımızın bağışlanması, dualarımızın qəbul olunması, məqsədlərə çatmaqdan ötrü yalnız şəriətin təyin etdiyi, açıqaşkar işarə etdiyi vəsiləyə tapına bilərik. Bu çərçivədən kənara çıxmaq insanı qanunvericilik uçurumuna və bidət qətlgahına sürükləyir. Bütün əsrlərdə yaşayan müsəlmanlar istər səhabələr olsun, istərsə də onlardan sonra gələn tabeinlər olsun bu çərçivədən kənara çıxmamış. Şəriətin təvəssül sahəsində dəvət etdiyini əxz etmiş, icazə verilməyəni və mötəbər saymadığını isə tərk etmişlər. Bu kitabda biz sizlərə şəriətin icazə verdiyi, düzgün bildiyi və peyğəmbərin, onun seçilmiş xəlifələrinin təşviq etdiyi təvəssülləri təqdim edirik. Buna görə də əsas mətləblə kifayətlənərək artıq söz-söhbətdən çəkinmişik...
 
 
Kitabın adı: İslam şəriətində təvəssül məfhumu
Müəllif: Əllamə Cəfər Sübhani

 
 
Bölmə: İslami mövzular
Şərhlər: 0
Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.