Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014 Xəbərləri: 3173 Şərhləri: 33 |
Admin 31 Ekim 2013 Xəbərləri: 2851 Şərhləri: 1509 |
Huseynci Medine 2 Mart 2014 Xəbərləri: 2055 Şərhləri: 2384 |
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013 Xəbərləri: 1922 Şərhləri: 1689 |
Elya 20 Haziran 2014 Xəbərləri: 1380 Şərhləri: 2771 |
RuQeYyA 27 Ocak 2014 Xəbərləri: 783 Şərhləri: 3846 |
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015 Xəbərləri: 490 Şərhləri: 495 |
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014 Xəbərləri: 458 Şərhləri: 734 |
Sirli_melek 19 Aralık 2013 Xəbərləri: 367 Şərhləri: 3921 |
« Aralık 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pt | Sa | Ça | Pr | Cu | Ct | Pz |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Əskafidən bir söz
Əskafi özünün məşhur kitabında Əli (ə)-ın öz atasının, əmilərinin, həmçinin Bəni-Haşimin görkəmli şəxsiyyətlərinin hüzurunda Peyğəmbər (s)-lə bağladığı fədakarlıq əhd-peymanı və Peyğəmbərin onu öz xəlifəsi və canişini adlandırması kimi tarixi fəzilət barəsində belə deyir: "İmam (ə) uşaqlıq çağlarında, uşağın yaxşını-pisi lazımınca ayırd edə bilmədiyi bir dövrdə iman gətirmişdir" deyənlər bu tarixi sənəd barəsində nə deyirlər? Görəsən, Peyğəmbər (s)-in çoxsaylı bir qonaqlıq üçün nahar bişirmək zəhmətini bir uşağın öhdəsinə qoyması mümkündürmü? Yaxud azyaşlı bir uşağa deyərmi ki, onları qonaqlığa dəvət etsin? Görəsən, Peyğəmbərin həddi-büluğa çatmayan bir uşağı öz nübüvvət vəzifəsində sirdaş bilməsi, əlini onun əlinə qoyub onu öz qardaşı, camaat arasındakı canişini və nümayəndəsi kimi təqdim etməsi düzgün bir işdirmi? Şübhəsiz ki, yox! Əksinə, bunu qeyd etmək lazımdır ki, o vaxt Əli (ə) fiziki idrak cəhətindən inkişaf edib elə bir həddə çatmışdı ki, bu işlərin hamısını görmək üçün ləyaqətli idi.
Məhz buna görə də o, başqa uşaqlarla ünsiyyətdə olmamış, onların sıralarına daxil olmamış və onlarla oynamamışdır. Peyğəmbərlə fədakarlıq və xidmət etmək əhd-peymanını bağlayandan sonra, öz sözündə möhkəm idi və həmişə sözləri əməlləri ilə uyğun gəlirdi. O, həyatının bütün mərhələlərində Peyğəmbər (s)-in munisi idi. Həmin məclisdə Peyğəmbər (s)-in nübuvvətinə iman gətirən ilk şəxs olmaqla bərabər, həm də Qüreyş başçıları Peyğəmbərdən öz dediklərinin doğru olmasını və Allahla olan əlaqəsinin sübut etməsi üçün möcüzə göstərməsini istədikləri vaxtda (onlar deyirdilər ki, ağac kökündən qopub gəlsin və onların qarşısında dayansın) Əli (ə) inkar edənlərin qarşısında öz imanını aşkar edən yeganə şəxs idi.
Əmirəl-möminin (ə) möcüzə istəyənlərin macərasını öz xütbələrinin birində nəql edib buyurur: "...Peyğəmbər onlara dedi:–Əgər Allah belə etsə, Onun tək olmağına və mənim peyğəmbərliyinə iman gətirəcəksinizmi? Hamılıqla bəli" - dedilər. Bu vaxt Peyğəmbər (s) dua etdi va Allah da onun duasını qəbul etdi: Ağac yerindən qopub hərəkət etdi və Peyğəmbər (s)-in qarşısında dayandı. Möcüzə istəyənlər inadkarlıqla küfr yolunu seçərək, Peyğəmbəri təsdiq etmək əvəzinə, onu cadugər hesab etdilər. Amma mən Peyğəmbərin yanında dayanmışdım. Üzümü ona tutub dedim: Ey Peyğəmbər! Mən sənin risalətinə iman gətirən ilk şəxsəm və etiraf edirəm ki, ağac bu işi Allahın əmri ilə görmüş, sənin peyğəmbərliyini təsdiq edib sözünü böyük saymışdır. Bu vaxt mənim sözlərim onlara çox ağır gəldi və dedilər ki, səni Əlidən başqa bir kəs təsdiq etməyəcəkdir."
Kitabın adı: Vilayət günəşi birinci cild
Müəllif: Ayətullah Cəfər Sübhani
Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın) |