Şiə və qeyri-şiə hədisçi və təfsirçilərindən bir qrupu yuxarıdakı hədisi–sənəd və möhtəvasına heç bir irad tutmadan–söyləmiş və bu hədisi Imam (ə)-ın fəzilət və tərifəlayiq xidmətlərinin göstəricisi hesab etmişlər. Yalnız tanınmış sünnü yazıçısı ibni Teymiyyə Dəməşqi (bu şəxsin Əhli-beyt və risalət sülaləsinin fəzilətləri barəsində olan hədislərdəki zidd nəzəriyyələri gün kimi aydınlaşmışdır) bu sənədi rədd etmiş, onu cəli (saxta və qondarma) hədis hesab etmişdir. O, bu hədisi qondarma hesab etməkdən əlavə, həm də özünəməxsus təfəkkür tərzinə əsasən, Imam (ə)-ın sülaləsinin fəzilət və xidmətləri barəsində olan hədislərin əksəriyyətini–mütəvatir olduğu halda–əsassız və qondarma hesab edir. Bu yazıçı öz ustadının (adını da qeyd etmir) "Tarixi-kamil" kitabındakı haşiyələrini söyləməklə deyir: "O, bu hədisi qondarma hesab edir." (Deyəsən o, öz ustadı ibni Teymiyyənin fikirlərinin təsiri altında olmuş, yaxud da hədisin sənədinin əvvəlki üç xəlifənin hakimiyyəti ilə müxalif olduğunu gördüyü üçün, onu qondarma hesab etmişdir). Sonra onun özü bu hədisin məzmununu çox təəccüblü şəkildə yozur və deyir ki, islamın əvvəllərində İmam (ə)-ın vəsi olmasının sonralar əbu bəkrin xilafəti ilə heç bir ziddiyyəti yoxdur, çünki o gün Peyğəmbərin canişini olsun deyə, Əlidən başqa bir müsəlman yox idi.
Belə adamlarla mübahisə aparmağın heç bir xeyri yoxdur; bizim iradımız bu hədisi özlərinin bəzi kitablarında kamil surətdə, bəzi kitablarında isə ixtisarla və müəmmalı şəkildə (bu özü də bir növ həqiqəti gizlətməkdir) söyləyən, yaxud bu hədisi kitabın ilk çapında dərc edən, lakin sonrakı çaplarda mühitin göstərdiyi təzyiq nəticəsində ixtisara salan şəxslərədir. Belə olan halda deyilməlidir ki, Əli (ə)-ın hüququnun pozulmasının əsası Peyğəmbərin (s) vəfatından sonra qoyulmuş, indi də davam edir. Indi isə mətləbi ətraflı şəkildə şərh edirik.
Kitabın adı: Vilayət günəşi birinci cild
Müəllif: Ayətullah Cəfər Sübhani