Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014 Xəbərləri: 3173 Şərhləri: 33 |
Admin 31 Ekim 2013 Xəbərləri: 2851 Şərhləri: 1509 |
Huseynci Medine 2 Mart 2014 Xəbərləri: 2055 Şərhləri: 2384 |
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013 Xəbərləri: 1922 Şərhləri: 1689 |
Elya 20 Haziran 2014 Xəbərləri: 1380 Şərhləri: 2771 |
RuQeYyA 27 Ocak 2014 Xəbərləri: 783 Şərhləri: 3846 |
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015 Xəbərləri: 490 Şərhləri: 495 |
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014 Xəbərləri: 458 Şərhləri: 734 |
Sirli_melek 19 Aralık 2013 Xəbərləri: 367 Şərhləri: 3921 |
« Aralık 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pt | Sa | Ça | Pr | Cu | Ct | Pz |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Müxtəlif məsələlər
Məsələ 1342: Müsafir Məkkə, Mədinə, Kufə şəhərlərinin hər yerində eləcə də Həzrət Seyyidüşşühəda (əleyhissəlam)-ın hərəmində qəbri-müqəddəsin 11,5 metr məsafəsinə qədər namazını tamam qıla bilər.
Məsələ 1343: Müsafir olduğunu və namazı şikəstə qılmalı olduğunu bilən bir şəxs, əvvəlki məsələdə deyilən dörd məkandan başqa yerlərdə, namazını qəsdən tam qılarsa, namazı batildir. Həmçinin əgər müsafirin namazının şikəstə olduğunu unudaraq tam qılarsa da, hökm eynidir. Amma unutduğu təqdirdə, vaxt keçdikdən sonra xatırlayarsa, qəza etməsi lazım deyildir.
Məsələ 1344: Müsafir olduğunu və namazı şikəstə qılmalı olduğunu bilən bir müsafir, əgər səhvən namazını tam qılarsa və vaxt daxilində yadına düşərsə, namazını yenidən qılması lazımdır. Əgər vaxt keçdikdən sonra yadına düşərsə, ehtiyata əsasən onu qəza etməlidir.
Məsələ 1345: Səfərdə namazını şikəstə qılmalı olduğunu bilməyən bir müsafir, əgər tam qılarsa, namazı səhihdir.
Məsələ 1346: Namazının şikəstə qılınmalı olduğunu bilən bir müsafir, əgər onun xüsusiyyətlərindən bə`zisini bilməsə, məsələn; səkkiz fərsəxlik yolda şikəstə qılmalı olduğunu bilməzsə və tam qılarsa, vaxt keçmədən hökmü bilərsə, lazım-ehtiyata əsasən namazını yenidən qılmalıdır. Əgər qılmasa, qəza etməlidir. Amma əgər vaxt keçdikdən sonra bilərsə, qəza etməsi lazım deyildir.
Məsələ 1347: Namazını şikəstə qılmalı olduğunu bilən bir müsafir, yolunun səkkiz fərsəxdən az olduğunu zənn edərək tam qılarsa, yolun səkkiz fərsəx olduğunu anladığı zaman, tam qıldığı namazı təkrarən şikəstə qılmalıdır. Amma əgər vaxt keçdikdən sonra başa düşərsə, qəza etməsi lazım deyildir.
Məsələ 1348: Müsafir olduğunu unudub namazı tam qılarsa, belə ki, namaz vaxtı əsnasında xatırlayarsa, şikəstə qılmalıdır. Əgər vaxtı keçəndən sonra xatırlayarsa, o namazın qəzası ona vacib deyildir.
Məsələ 1349: Namazını tam qılmalı olan bir şəxs, namazını şikəstə qılarsa, hər hansı halda namazı batildir. Hətta bir yerdə on gün qalmağı qərara alan və məsələnin hökmünü bilmədiyindən namazını şikəstə qılmış olan bir müsafir olsa belə, vacib ehtiyata əsasən namazı batildir.
Məsələ 1350: Dörd rük`ətli bir namazı qılarkən, müsafir olduğunu xatırlayarsa və ya səfərinin səkkiz fərsəx olduğunu bilərsə, belə ki, üçüncü rük`ətin rükusuna getməmişdirsə, namazı iki rük`ət olaraq tamamlamalıdır. Əgər üçüncü rəkəti tamamlayıbsa, namazı batildir. Əgər üçüncü rük`ətin rükusuna getmişdirsə, ehtiyata əsasən namazı batildir. Buna görə də, bir rük`ət namaz qılınacaq qədər vaxt qalmış olsa belə, namazını yenidən şikəstə olaraq qılmalıdır. Əgər vaxt yoxdursa, qəzasını şikəstə etməlidir.
Məsələ 1351: Əgər müsafir, müsafir namazının bə`zi xüsusiyyətlərini bilməsə məsələn; dörd fərsəxlik bir yola gedib-qayıdacağı təqdirdə, namazını şikəstə qılmalı olduğunu bilməsə, dörd rük`ətli namaz niyyəti ilə namaza məşğul olsa və üçüncü rük`ətin rükusundan əvvəl məsələni başa düşsə, gərək namazını iki rük`ətlə tamam etsin. Əgər rükuda anlayarsa, ehtiyata əsasən namazı batildir. Bir rük`ət qılınacaq qədər vaxt qalsa belə, namazı yenidən şikəstə olaraq qılmalıdır.
Məsələ 1352: Namazını tam qılmalı olan bir müsafir, məsələni bilməməsi səbəbindən, iki rük`ət qılmaq niyyəti ilə namaza başlayar və namazda ikən başa düşərsə, namazı dörd rük`ət olaraq tamamlamalıdır. O namazı tamamladıqdan sonra, onu dörd rük`ət olaraq yenidən qılması ehtiyat-müstəhəbbdir.
Məsələ 1353: Namazını qılmamış olan bir müsafir, vaxt keçmədən vətəninə və ya on gün qalacağı bir yerə çatarsa, namazını tam qılmalıdır. Müsafir olmayan bir şəxs də, vaxtın əvvəlində namaz qılmayıb yola çıxarsa, yolda namazını şikəstə qılmalıdır.
Məsələ 1354: Səfərdə ikən namazını şikəstə qılmalı olan bir müsafirin zöhr, əsr və ya xiftən namazı qəza olarsa, onları səfərdə olmadan belə qəza etmək lazım gəlirsə, iki rük`ət olaraq qəza etməlidir. Əgər müsafir olmayan bir şəxsdən də, bu üç namazdan biri qəzaya qalarsa, səfərdə ikən qəzasını qılmaq istəyərsə, dörd rük`ət olaraq qəza etməlidir.
Məsələ 1355: Müstəhəbbdir ki, müsafir şikəstə qıldığı hər bir namazdan sonra otuz dəfə desin: «Subhanəllahi vəlhəmdu lillahi və la ilahə illəllahu vəllahu əkbər». Bu zikrin hər vacib namazdan sonra müstəhəbb olmasına baxmayaraq qeyd olunan hallarda daha çox göstəriş verilmişdir. Daha yaxşısı odur ki, bu üç namazın tə`qibində bunu altmış dəfə desin.
Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın) |