Cümə namazının hökmləri
+23
Müəllif:
Admin | 21-03-2014, 20:00 | Baxılıb: 4 722
Cümə namazının hökmləri
1. Cümə namazının hökmü:
1) Hal-hazırkı dövürdə (yəni, İmam
Zamanın (ə.f) qeybi dövründə) Cümə günlərində zöhr namazının yerinə qılınan Cümə
namazı təxyiri-vacib əməllərdəndir.
Diqqət:
Təxyiri-vacib əməl o deməkdir ki, cümə günündə zöhr və Cümə namazlarından
birini qılmaq mükəlləfin ixtiyarına qoyulub.
Qadınların Cümə namazında iştirak etməsinin heç bir maneəsi yox-dur və camaat
namazının savabı vardır.
Hal-hazırkı dövürdə Cümə
namazını tərk etmək və iştirak etməmək şəri baxımdan günah sayılmır. Qeyd etmək
lazımdır ki, əgər Cümə na-mazında iştirak etməməyin səbəbi bu namazı əhəmiyyətsiz
hesab et-məkdirsə, bu əməl, şəri baxımdan məzəmmət olunur.
Cümə namazında iştirak etməyən şəxs zöhr və əsr namazlarını
namaz vaxtı başlanan kimi qıla bilər və Cümə namazının qurtarmasını gözləmək
vacib deyildir.
Cümə namazına yaxın bir məkanda zöhr namazını camaat namazı
şəklində qılmağın heç bir maneəsi yoxdur. Çünki hal-hazırkı dövrdə Cümə namazı
təxyiri-vacib əməldir. Lakin əgər nəzərə alsaq ki, Cümə namazının təşkil olunduğu
məkanın yaxınlığında cümə günü zöhr namazının camaat namazı şəklidə qılınması möminlərin
vəhdətini pozur və hətta camaatın nəzərində Cümə namazının pişnamazına etinasızlıq
və Cümə namazına etinasızlıq kimi dəyərləndirilir, odur ki, cümə günü möminlər
zöhr namazını camaat namazı şəklində qılmasalar daha yaxşı olar. Lakin əgər bu əməl
(cümə günü zöhr namazını camaatla qılmaq) günah və digər fəsadların törənməsinə
səbəb olarsa, mütləq onu yerinə yetirməkdən çəkinməlidirlər.
3) Cümə namazı
zöhr namazını əvəz edir.
Diqqət:
Doğrudur ki,
Cümə namazı zöhr namazını əvəz edir, lakin ehtiyat ünvanında Cümə namazında
sonra Zöhr namazını qılmağın, hətta əgər Cümə namazının pişnamazı (fiqhdə "imam
cümə” adlanır) Cümə namazından sonra Zöhr namazını qılmasa belə eybi yoxdur. Əgər
iqtida edən şəxs həm ehtiyata riayət etmək, həm də əsr namazını camaatla qılmaq
istəsə, ehtiyat budur ki, Cümə namazından sonra zöhr namazını qılan şəxsə
iqtida etsin.
Avropa və
digər qitələrin ölkələrində Ali məktəb tələbələrinin dini birlikləri tərəfindən
təşkil olunan Cümə namazlarında namazqılanların əksəriyyəti, həmçinin imam-cümə
sünnə əhlindən olmasına baxmayaraq müsəlmanların vəhdətini qorumaqdan ötrü bu Cümə
namazlarında iştirak etməyin eybi yoxdur. Burada da Cümə namazından sonra zöhr
namazını qılmaq vacib deyil.
Səfərdə olan şəxs Cümə namazı qıla bilər və onun qıldığı Cümə
namazı zöhr namazını əvəz edir.3
Beldən aşağı
bədən üzvlərini itirən və bövlünü saxlaya bilməyən müharibə əlilləri Cümə namazında
iştirak edə bilərlər. Lakin onların şəri vəzifəsi dəstəmaz alan kimi yubanmadan
namaz qılmaq olduğundan Cümə namazının xütbələrindən öncə aldıqları dəstəmaz
pozulmadığı təqdirdə bu dəstəmazla namaz qıla bilərlər.
|
Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və
"Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın) |
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.