» » Fədəkin işğal olunmasının başqa bir amili


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6694

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6678

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 1
Ay ərzində: 3

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Təqvim

«    Mayıs 2024    »
PtSaÇaPrCuCtPz
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
Fədəkin işğal olunmasının başqa bir amili
0
Müəllif: RuQeYyA | 23-10-2017, 12:00 | Baxılıb: 601

 

 

Fədəkin işğal olunmasının başqa bir amili

 

Əvvəldə qeyd olunduğu kimi, Fədəkin işğal olunmasının başqa bir səbəbi də Əmirəl-möminin Əli (ə)-ın iqtisadi qüdrətindən törənən qorxu idi. Imam (ə) rəhbərlik üçün lazım olan bütün şərtlərə malik idi, çünki onun elmi, təqvası, parlaq keçmişi, Peyğəmbər (s)-lə olan yaxınlığı və o həzrətin Əli (ə) barəsindəki tövsiyələri inkarolunmaz idi. Əgər hər hansı bir şəxs bu şərtlərlə yanaşı, maddi qüdrətə də malik olsaydı və hələ möhkəmlənməmiş xilafət aparatı ilə rəqabət etsəydi, onda xilafət böyük bir böhran və təhlükə ilə qarşılaşacaqdı. Əgər Əli (ə)-da olan digər şərait və imkanları ondan almaq, onun vücudunda olan əlverişli şəraitlərlə mübarizə etmək mümkün olmasaydı belə, Əli (ə)-ın iqtisadi qüdrətini onun əlindən almaq mümkün idi. Buna görə də Peyğəmbər (s) ailəsinin və Əli (ə)-ın mövqeyini zəiflətmək üçün Fədəki əsil sahibinin əlindən alaraq bu sülaləni özlərindən asılı vəziyyətə saldılar. Bu həqiqət Ömərin xəlifə ilə olan söhbətindən tam aydın şəkildə sezilir. O, Əbu Bəkrə dedi:–"Adamlar dünya quludur və dünyadan başqa bir hədəfləri yoxdur. Sən xümsü və qənimətləri Əlidən al, Fədəki onun ixtiyarından çıxart. Əgər camaat onu əliyalın görsə, onu buraxıb sənə meyl edəcəklər."
Müddəamızın başqa bir dəlili də budur ki, xilafət aparatı Peyğəmbər (s) ailəsini təkcə Fədəkdən məhrum etmədi, üstəlik döyüş qənimətlərinin (Quranın aşkar şəkildə dediyi kimi) Peyğəmbər (s)-in qohumlarına məxsus olan beşdə birindən də məhrum etdi, Peyğəmbər (s) vəfat etdikdən sonra bu paydan bir dinar da olsun onlara verilmədi.
Tarix yazanlar çox vaxt təsəvvür edirlər ki, Fatimə (ə)-ın dövrün xəlifəsi ilə olan ixtilafı təkcə Fədək barəsində idi. Halbuki o üç məsələdə xəlifə ilə müxalifət edirdi:
1) Peyğəmbəri-Əkrəm (s)-in ona bağışladığı Fədək;
2) Peyğəmbər (s)-dən ona yetişən miras;
3) "Zil-qürba" payı.
Bu, Quranın aşkar şəkildə buyurduğu kimi, qənimətlərin beşdə birinin (xumsun) sərf olunduğu yerlərdən biridir.
Ömər deyir: "Fatimə Fədəki və Zil-qürba payını xəlifədən istəyəndə xəlifə boyun qaçırdı və onları vermədi."
Ənəs ibni Malik yazır: "Fatimə (ə) xəlifənin yanına gəldi və xüms ayəsini (bu ayədə Peyğəmbərin qohumları üçün pay müəyyən olunmuşdur) oxudu. Xəlifə dedi:–Sən oxuduğun Quranı mən də oxuyuram. Mən heç vaxt Zil-qürba payını sənə vermərəm. Ondan sizin yaşayış xərclərinizi verə bilərəm və qalanını da müsəlmanlar üçün lazım olan yerlərə sərf edə bilərəm.
Fatimə dedi:–Allahın hökmü bu deyildir. Xüms ayəsi nazil olanda Peyğəmbər (s) buyurmuşdu: "Məhəmmədin ailəsinə müjdə olsun ki, Allah (Öz fəzl və kərəmindən) onları ehtiyacsız etdi."
Xəlifə dedi:–Ömərə və Əbu Übeydəyə müraciət edərəm, əgər sənin sözünlə razılaşsalar, bütün Zil-qürba payını sənə verməyə hazıram.
O iki nəfərdən (bu barədə) sual olunduqda onlar da xəlifənin fikrini qüvvətləndirdilər. Fatimə bu vəziyyətdən çox təəccübləndi və başa düşdü ki, onlar bir-biri ilə əlbirdir. Xəlifənin işi yalnız "Nəss qarşısında ictihad" (yəni Quranın hökmü ola-ola öz şəxsi nəzərini yürütmək) idi. Quran tam aşkar şəkildə buyurur ki, qənimət xümsünün bir hissəsi Zil-qürbaya (Peyğəmbərin ən yaxın adamlarına) məxsusdur, amma xəlifə Peyğəmbərdən bu barədə bir şey eşitmədiyini bəhanə gətirərək ayəni bir növ təkzib etməyə başlayıb dedi:–Məhəmmədin övladlarına yaşayış xərclərini təmin edəcək miqdarda verilməli, qalanı isə islam yolunda istifadə olunmalıdır.
Bu səylərin səbəbi yalnız Imam (ə)-ın əlindən dünya malını alıb, onu özlərinə möhtac etmək idi ki, hökumət əleyhinə qiyam etmək fikrini əməli olaraq həyata keçirə bilməsin. Şiə fiqhində Peyğəmbər (s)-in canişinlərindən nəql olunan rəvayətlər göstərir ki, Zil-qürba payı Peyğəmbərin yaxın adamlarının şəxsi mülküdür. Çünki Quranın Zil-qürba üçün belə bir pay nəzərdə alması buna görə idi ki, bu ünvanın sahibləri Peyğəmbər (s)-dən sonra rəhbərlik və imamət məqamına malik olacaqdılar. Buna görə də gərək Allahın, Peyğəmbərin və zil-qürbanın payı (bu, qənimət xümsünün yarısını təşkil edir) Peyğəmbər (s)-in yaxın adamlarına (bunlar həm də müsəlmanların rəhbəri və vəlisidirlər) çatmalı və onların nəzarəti altında məsrəf olunmalıdır. Xəlifə yaxşıca bilirdi ki, Fatimə (ə) Zil-qürba payını tələb etdikdə öz şəxsi malını deyil, Zil-qürba ünvanına malik olan şəxslərə yetişəcək payı istəyir ki, onu alsın və müsəlmanların rəhbəri kimi onların işlərinə sərf etsin. Peyğəmbər (s)-dən sonra belə bir şəxs Əli (ə)-dan başqa heç kəs deyildi. Bu payı da ona vermək bir növ xilafətdən geri çəkilmək və Əmirəl-möminin Əli (ə)-ın rəhbərliyini etiraf etmək demək idi. Buna görə də Fatimə (ə)-a xitabən dedi:–Mən zil-qürba payını heç vaxt sizin ixtiyarınıza qoymaram, sizin yaşayış xərcləriniz təmin olunduqdan sonra qalanını islam yolunda sərf edəcəyəm.

 

Kitabın adı: Vilayət günəşi (birinci cild)

Müəllif: Ayətullah Cəfər Sübhani

 

 
 
Bölmə: İslami mövzular
Şərhlər: 0
Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.