» » Zikr dedikdə məqsəd nədir?


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6693

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6677

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 0
Ay ərzində: 2

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Təqvim

«    Nisan 2024    »
PtSaÇaPrCuCtPz
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
Zikr dedikdə məqsəd nədir?
+5
Müəllif: Elya | 22-05-2017, 12:00 | Baxılıb: 1 717

 

 

Zikr dedikdə  məqsəd nədir?

 

Allahı zikr etmək böyük bir ibadət, insanın özünü qurmasında, nəfsini təkmilləşdirməsində və onun Allah dərgahına doğru seyr etməsində ən yaxşı yoldur. İndi ayə və rəvayətlərdə qeyd olunan «zikr»in mə’nasının nə olduğunu aydınlaşdırmalıyıq. Görəsən, məqsəd “sübhanallah”, “əlhəmdu lillah” və “la ilahə illəllah” kimi tələffüz olunan zikrlərdirmi, yoxsa məqsəd başqa şeydir? Bu kimi sözlər batini diqqət olmadan belə bir mühüm tə’sirə malik ola bilərmi?

Lüğətdə “zikr” tələffüzdə deyilən zikrlər mə’nasında gəlmişdir. Həm də qəlbən diqqət yetirməyə və hüzuri-qəlbə də aid edilir. Hədislərdə bu iki mə’nanın hər biri işlədilmişdir. Hədisdə qeyd olunur ki, Həzrət Musa (ə) münacat edərkən belə dedi: “Pərvərdigara , dili və qəlbi ilə Sənə ah - zar edən şəxsin mükafatı nədir ?” Cavab gəldi : “ Ey Musa ! Onu qiyamətdə ərşin sayəsində və Öz pənahımda qərar verərəm .”

Gördüyünüz kimi bu hədisdə zikr həm dildə olan zikr, həm də qəlb vasitəsilə olan zikr mə’nasındadır. Çoxlu rəvayətlərdə də hər iki mə’nada gəlməsi qeyd olunur. Amma əksər hallarda qəlbən diqqət yetirmək və hüzuri-qəlb mə’nasına işlənib. Həqiqi və kamil zikr də bundan ibarətdir. Allahı zikr etməkdə məqsəd budur ki, Allahı ruhani bir məqamda görəsən, dünyanın batininə diqqət yetirsən, özünün hər bir hal və əməllərinə yalnız Allahı hazır və nəzarətçi görəsən. Allahı belə yad edən şəxs Onun göstərişlərinə əməl edər, vacibatı yerinə yetirər və haram işlərdən çəkinər. Buna görə də Allahı zikr etmək çox da asan deyildir. İmam Cə’fər Sadiq (ə) buyurur: “Hər bir kəsin əlindən gəlməyən ən çətin üç əməl var : 1. İnsanlarla özün - özünlə olduğun kimi insafla davranmaq . Yə ’ ni , özün üçün bəyəndiyin şeyləri onlar üçün də bəyənəsən . 2. Var - dövlət yolunda mö ’ minlə bərabər olasan . ( Yə ’ ni olduğunu onlarla paylaşasan ). 3. Bütün vəziyyət və hallarda Allahı yad etməkdə məqsəd “ sübhanallahi vəlhəmdu lillahi vəla ilahə illəllahu vəllahu əkbər ” demək deyil . Bu mə ’ nadadır ki , vacib bir iş irəli gələrsə onu yerinə yetirəsən , haram iş qarşıya çıxdıqda onu tərk edəsən .”

Peyğəmbəri-Əkrəm (s.ə.v.v) Əmirəl-mö’minin Əliyyibni Əbitalibə (ə) buyurdu: “Üç şey mənim ümmətimin imkanı xəricindədir ( yə ’ ni , onlara çox çətindir ): 1. Mal - dövləti mö ’ min qardaşlarla paylaşmaq ( və onlarla bu sahədə bərabər olmaq ). 2. Özün üçün istədiyini camaat üçün də istəyib , özün üçün bəyənmədiyini onlar üçün də bəyənməmək . 3. Hər vaxt və bütün hallarda Allahı zikr etmək . Zikr dedikdə məqsəd təkcə “ sübhanəllah ”, “ vəlhəmdu lillah ”, “ la ilahə illəllah ”, “ əllahu əkbər ” kəlmələri deyil . Əksinə , həqiqi zikr bundan ibarətdir ki , haram bir iş qarşıya gəldikdə Allahı yad edərək Ondan qorxub həmin işi tərk edəsən .”

Əmirəl-mö’minin Əliyyibni Əbitalib (ə) buyurur: “Subhan Allaha səhv və qəflət üzündən zikr demə və Onu unutma . Allaha kamil zikr de . Belə ki , qəlbinlə dilin bir - birilə uyğun olsun , batinin zahirinlə uyğun gəlsin . Allahı yalnız o halda həqiqi zikr edərsən ki , zikr halında özünü unudasan və işi yerinə yetirərkən özünü görməyəsən .”

İmam Cə’fər Sadiq (ə) buyurur: “Hər kəs Allahı doğrudan yad etsə Ona müt ’ i olacaqdır . Hər kəs Allahdan qafil olsa günaha mürtəkib olar . Allaha itaət etmək hidayət , günaha düşmək azğınlıq əlamətidir . Zikr itaətin , qəflət isə günahın mənşəyidir . Belə isə öz qəlbini qiblə qərar ver . Dilini yalnız qəlbinin göstərişləri , əqlinin müvafiqliyi və imanın razılığı ilə hərəkət etdir . Çünki Allah sənin zahir və batininə agahdır . O kəs kimi ol ki , ruhu qəbz olunma halındadır , yaxud əməllərin hesabını vermək üçün Allahın hüzurunda dayanmışdır . Öz nəfsini özün üçün mühüm olan ilahi təkliflər , yə ’ ni əmr və nəhylərin yerinə yetirilməsi , və ” d və qorxutmalardan başqa şeylə məşğul etmə . Hüzn suyu ilə qəlbini yuyub pakla . Allah səni yad etdiyi üçün , sən də Onu yad et , çünki O səndən ehtiyacsız olduğu halda səni yad edir . Deməli , Allahın səni yad etməsi sənin Onu yad etməyindən daha dəyərli , ləzzətli , kamil və sabit olacaqdır . Sənin Allah zikri ilə tanış olmağın Onun müqabilində xüzulu , həyalı olmağına və bəndəlik etməyinə , nəticədə Onun sabiq fəzl və mərhəmətini müşahidə etməyinə səbəb olacaqdır . Bu zaman sənin itaətlərin çox olsa da belə , Allahın əta etdiyi ne ’ mətlər müqabilində kiçik və əhəmiyyətsiz olacaqdır . Belə isə əməllərini yalnız Allah üçün yerinə yetir . Əgər öz zikrini ( böyük ) hesab etsən riyakarlığa , xudbinliyə , cəhalətə , camaatla kobud xasiyyətli olmağa , ibadətləri böyük hesab etməyə , Allahın kərəm və mərhəmətindən qafil olmağa səbəb olar . Belə zikrin Allahdan uzaq olmaqdan başqa bir faydası olmaz , dövranın keçməsilə qəm - qüssədən və vəhşətdən başqa bir tə ’ siri olmaz . Allahı zikr etmək iki cürdür : biri xalis zikrdir və qəlb onunla uyğundur . Digəri isə Allahdan başqasının yadını inkar edən zikrdir . Belə ki , Rəsuli Əkrəm ( s . ə . v . v ) buyurur : ( Pərvərdigara ,) Mən Səni layiqincə məhd edə bilmirəm , Sən elə Özünü tə ’ riflədiyin kimisən .” Deməli , hətta Allahın Rəsulu da öz zikri üçün heç bir dəyər görmür . Çünki bu mətləbə diqqət yetirmişdir ki , Allahın Öz bəndəsini zikr etməsi bəndənin Onu zikr etməsindən irəlidir . Rəsuli - Əkrəmdən ( s . ə . v . v .) aşağı mərtəbədə olanlar isə öz zikrlərini əhəmiyyətsiz hesab etməyə daha layiqlidirlər . Allahı zikr etmək istəyən bir şəxs bilməlidir ki , Allah Öz bəndəsini yad etməyincə , ona müvəffəqiyyət və tövfiq verməyincə bəndə Onu zikr etməyə qadir olmaz .”

Gördüyünüz kimi, bu hədislərdə qəlbən diqqət yetirmək və batini hüzur zikrin nümunəsi kimi təqdim olunmuşdur. Özü də, onlar qəlbdən keçən xəyallar və tə’sirsiz zehni təsəvvürlər kimi deyil, əksinə elə batini və tə’sirli hüzurdur ki, Allahın əmr və nəhylərinə əməl etmək onun nişanələri kimi tanınmışdır. Lakin bu sözdən “la ilahə illəllah ”, “ subhanəllah ”, “ vəlhəmdu lillah ” kimi tələffüz olunan zikrlərin zikrin həqiqi nümunələri olmaması təsəvvür olunmamalıdır. Əksinə, bu kəlmələrin özü də Allahı zikr (yad) etməyin müəyyən mərtəbələridir. Bundan əlavə, tələffüzdə olan bu zikrlərin mənşəyi qəlbdir. Dildə bu zikrləri deyən şəxs qəlbən də (az olsa belə) bu sözləri dediyinə diqqət yetirir ki, İslam nəzərindən bu kəlmələrin, zikrlərin dildə deyilməsi, oxunması belə, bəyəniləndir, onların savabı vardır, amma bu şərtlə ki, Allaha yaxınlaşmaq qəsdi ilə deyilmiş olsun. Belə ki, namazın zahiri də həmin hərəkət və kəlmələrdən ibarətdir ki, biz eynilə bunları yerinə yetirməyə vəzifəliyik. Amma buna baxmayaraq, yenə də, hüzuri-qəlb namazın məğzi, ruhudur.

 

Kitabın adı: Nəfsin saflaşdırılması
Müəllif: Ayətullah İbrahim Əmini

 

 

 
 
Bölmə: İslami mövzular
Şərhlər: 0
Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.