» » Qədr gecəsi Quranın nazil olduğu gecədir


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6694

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6678

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 1
Ay ərzində: 3

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Təqvim

«    Mayıs 2024    »
PtSaÇaPrCuCtPz
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
Qədr gecəsi Quranın nazil olduğu gecədir
0
Müəllif: Aşiqi Rüqəyya | 24-06-2016, 14:00 | Baxılıb: 3 136
 
 
  Qədr gecəsi Quranın nazil olduğu gecədir

Sual: Tarix, Quranın məzmunu və ayələrin nazilolma səbəbi baxımından, həmçinin Allah Rəsulunun (s) həyat tarixçəsindən bizə məlum olur ki, Qurani-kərim 23 il ərzində tədricən nazil olub. Halbuki, uyğun surədə Quranın Ramazan ayının Qədr gecəsində nazil olması qeyd olunur. Bu məsələ (birdəfəyə və tədricən nazilolma) bir-birilə ziddiyət təşkil etmirmi?
Ətraflı cavab: Quran ayələrindən məlum olur ki, Qurani-məcid mübarək Ramazan ayında nazil olmuşdur. Allah-taala "Bəqərə” surəsi 185-ci ayədə bu barədə buyurur:
«شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی اُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ…» (1)
"Ramazan ayı insanların bələdçisi, aşkar hidayət dəlillərinə malik və (haqq ilə batili bir-birindən) ayıran Quranın nazil olduğu bir aydır. Buna görə də sizdən bu ayı görən (öz vətənində olan) kəs, onu (o ayı) oruc tutmalıdır. Xəstə, yaxud səfərdə olan kəs isə başqa günlərdə bir neçə gün (oruc tutmadığı günlərin sayı qədər oruc tutmalıdır). Allah sizin üçün asanlıq istəyir, sizin üçün çətinlik istəmir. Həmçinin (istəyir ki,) müəyyən olunmuş miqdarı (otuz günü) tamamlayasınız və sizi hidayət etməsinin şükrü olaraq «təkbir» deyərək Allahı əzəmətli sayasınız, bəlkə (Onun) şükrünü yerinə yetirə bildiniz.”
Ayənin zahiri təfsiri Quranın bütövlükdə bu ayda nazil olmasına işarə edir.
Allah-taala "Qədr” surəsinin ilk ayəsində belə buyurur: 
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیِم
اِنَّا اَنْزَلْنَاهُ فِی لَیْلَهِ الْقَدْرِ
1. "Həqiqətən, biz onu (Quranı) Qədr gecəsində nazil etdik.” 
Əlbəttə, bu ayədə Quranın adı aşkar şəkildə qeyd olunmayıb, lakin "ənzəlnahu” (اَنْزَلْنَاهُ) cümləsindəki şəxs əvəzliyi (hu) Qurana işarə edir. Quranın adının aşkarcasına qeyd olunmaması onun əhəmiyyət və əzəmətini bəyan etmək üçündür. Həmçinin, "inna ənzəlnahu” (اِنَّا اَنْزَلْنَاهُ) (biz onu nazil etdik) cümləsi səmavi kitab olan Qurani-kərimin əzəmətinə digər bir işarədir. Belə ki, Allah onun nazil olmasını özünə nisbət verir. 
Qurani-kərim insanların aqibət və müqəddaratı müəyyən olunan Qədr gecəsində nazil oldu. Quranın həmin gecədə nazil olması onun insanların müqəddaratının həllindəki roluna başqa bir dəlildir.
Bu ayəni "Bəqərə” surəsində olan ayəyə əlavə etsək, məlum olar ki, Qədr gecəsi mübarək Ramazan ayındadır. Amma o, hansı gecədir? Quranda bu barədə heç bir qeyd olmamasına baxmayaraq, həmin mövzuda çoxlu hədislər nəql olunub və biz surənin təfsirinin sonunda bu haqda dəlilləri diqqətinizə çatdıracağıq.
Bir çox tədqiqatçılar bu sualın cavabında deyirlər ki, Quran iki şəkildə nazil olub:
1. Bütövlükdə nazil olma: Quran bütövlükdə (birdəfəyə) bir gecədə Peyğəmbərin (s) mübarək qəlbinə ya Beytul-Məmura və ya Lövhi-məhfuzdan dünya səmasına nazil oldu.
2. Tədricən nazil olma: Həzrət Məhəmmədin (s) 23 illik peyğəmbərlik dövründə nazil olmuşdur. 
وَقُرْآنًا فَرَقْنَاهُ لِتَقْرَاَهُ عَلَى النَّاسِ عَلَىٰ مُکْثٍ وَنَزَّلْنَاهُ تَنْزِیلًا
"Biz bu Quranı sənə hissə-hissə oxuduq (surə-surə və ayə-ayə nazil etdik və ya hadisələrin baş verməsinə uyğun olaraq böldük) ki, onu insanlara tələsmədən yavaş-yavaş oxuyasan və Biz onu tədricən nazil etdik.” ("İsra” surəsi, ayə 106.)
وَقَالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْلَا نُزِّلَ عَلَیْهِ الْقُرْآنُ جُمْلَهً وَاحِدَهً کَذَٰلِکَ لِنُثَبِّتَ بِهِ فُوَادَکَ وَرَتَّلْنَاهُ تَرْتِیلً
Bəziləri Quranın Qədr gecəsində nazil olmağa başladığını qeyd etmişlər, lakin bu, Quran ayəsinin (Həqiqətən, biz onu Qədr gecəsi nazil etdik.) zahiri mənası ilə uyğun gəlmir.
Qeyd etmək lazımdır ki, Quranın bəzi ayələrində "inzal” انزال)), digər ayələrində isə "tənzil” ((تنزیل ifadələrindən istifadə edilmişdir. Adətən "tənzil” ((تنزیل ibarəsi bir şeyin tədricən nazil olmasında işlədilir. "İnzal” انزال)) ibarəsi isə bir qədər geniş məna kəsb edir və bir şeyin kamil və bütöv şəkildə nazil olmasında istifadə olunur. 
Məna baxımından fərqli olan bu iki kəlmənin Qurani-kərimdə qeyd olunması onun iki şəkildə (bütövlüklə və tədricən) nazil olmasına bir işarədir.
Sonrakı ayədə Allah-taala Qədr gecəsinin əzəmətini bəyan edərək buyurur:
وَمَا اَدْرَاکَ مَا لَیْلَهُ الْقَدْرِ
2. (Ey Peyğəmbər) "Sən nə bilirsən (haradan bilirsən) ki, Qədr gecəsi nədir?!”
Sonra fasiləsiz olaraq Allah-taala buyurur: 
لَیْلَهُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ اَلْف شَهْرٍ
3. "Qədr gecəsi min aydan daha xeyirlidir!” 
Bu cümlədən məlum olur ki, Qədr gecəsi həddən artıq əzəmətlidir, hətta geniş elm sahibi olan Peyğəmbər (s) belə bu ayə nazil olmamışdan öncə, bu barədə məlumata malik olmamışdır. Min ayın səksən ildən artıq olduğunu bilirik. Qədr gecəsi elə əzəmətli bir gecədir ki, bərəkətlə dolu olan uzun bir ömürə bərabərdir.
Bəzi təfsirlərdə Peyğəmbərin (s) belə buyurduğu qeyd olunmuşdur: "Bəni-İsraildən bir nəfər döyüş libasını geyinib min ay onu çıxarmayaraq Allah yolunda cihad etmiş və cihad üçün hazır olmuşdur. Peyğəmbərin (s) səhabələri o kəsə qibtə edərək arzu etdilər ki, kaş, belə bir fəzilət və iftixar onlara da nəsib olaydı. Bu zaman həmin ayə nazil olaraq Qədr gecəsinin min aydan üstün olduğunu bəyan etdi.” 
Digər bir hədisdə isə belə nəql olunur: ”Peyğəmbər (s), səksən il müddətində bir dəfə də günah etməyərək Allaha ibadət edən dörd Bəni-İsraillidən söhbət açdı. Səhabələr arzu etdilər ki, kaş, biz də ibadətdə belə müvəffəqiyyət qazana biləydik. Bu zaman sözügedən ayə nazil oldu.”
Sual: Ayədə qeyd olunan "min” rəqəmi sayı bildirmək üçündür, yoxsa ”çoxluğu?”
Cavab: Bir sıra təfsirçi ayədəki "min” rəqəminin çoxluq və kəmiyyəti bildirdiyini vurğulamışlar. Lakin yuxarıda qeyd etdiyimiz 
rəvayətə əsasən, burada "min” rəqəmi sayı bildirir. Ümumiyyətlə, rəqəm hər zaman sayı bildirir. Yalnız istisna hallarda, yaxud xüsusi bir sübut olduqda, rəqəm "çoxluq” mənasında işlədilir. 
Sonra Allah-taala Qədr gecəsini daha çox vəsf edərək buyurur: 
تَنَزَّلُ الْمَلَایِکَهُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِاِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ اَمْرٍ
4. "O gecə mələklər və Ruh (Cəbrail, ya mələklərdən olmayan başqa bir şərəfli varlıq) Rəbbinin izni ilə (həmin gecədən gələn ilin Qədr gecəsinədək dünyada baş verəcək) hər bir iş (təqdir, tənzim və sabit edilməsin)dən ötrü yerə enər.”
Bu ayədə mühüm bir məsələyə diqqət etmək lazımdır: Ayədə istifadə olunan "tənəzzəlu” (تَنَزَّلُ) kəlməsi gələcək zamanla bağlı feldir və bir işin təkrar icra olunmasına dəlalət edir. ("Tənəzzəlu” (تَنَزَّلُ) kəlməsinin əsli "tətənəzəllu” (تتَنَزَّلُ) şəklindədir.) Buradan aydın olur ki, Qədr gecəsi yalnız Peyğəmbər (s) dövrünə və Quranın nazil olduğu gecəyə məxsus deyil və bu hadisə hər il Qədr gecəsində təkrar olunur. 
Ayədə qeyd olunan "Ruh”dan məqsəd kimdir?
a) Bəzi təfsir alimləri "Ruh”un Cəbrail Əmin (ə) olduğunu deyirlər. O, eyni zamanda, "Ruhul-əmin” də adlandırılır. 
b) Bəzi təfsirçilər isə "Ruh”u "Şura” surəsinin 52-ci ayəsinə "Ey Rəsulum! Əvvəlki peyğəmbərlərə vəhy nazil etdiyimiz kimi, sənə də beləcə əmrimizdən olan bir vəhy (Quran) göndərdik.” – istinad edərək "vəhy” mənasına yozmuşlar. 
Bu nəzərə əsasən, ayənin anlamı belə olacaqdır: – Mələklər Qədr gecəsində Allahın vəhyi ilə birlikdə insanların müqəddaratını, taleyini təyin etmək üçün yer üzərinə enirlər. 
c) "Ruh” barədə olan başqa bir təfsir isə digər təfsirlərdən daha məqsədə uyğundur. Belə ki, "Ruh” mələklərdən də üstün olan əzəmətli bir məxluqdur. İmam Sadiqdən (ə) nəql olunan bir hədisdə deyilir ki, bir şəxs o həzrətdən soruşdu: "Ruh həmin Cəbraildirmi (ə)?” İmam Sadiq (ə) cavabında buyurdu: "Cəbrail mələklərdəndir, lakin "Ruh” mələklərdən daha üstündür. Məgər Allah-taala "mələklər və Ruhun nazil olduğunu” buyurmurmu?” 
Ruh və mələklər bir-birilə tərəf müqabil sayıldığı üçün iki fərqli mövcud olması anlaşılır. "Ruh” üçün digər təfsir və mənalar da qeyd olunmuşdur, lakin səbəb olmadığı üçün onları söyləmək fikrindən daşınırıq.
"Bütün işlər” (مِنْ کُلِّ اَمْرٍ) sözündə məqsəd budur ki, mələklər o gecədə insanların tale və müqəddəratını həll etmək və hər bir xeyir və bərəkəti yer üzərinə gətirmək üçün enirlər. Onların yer üzərinə enməkdə hədəfi bu işləri yerinə yetirməkdir.
Bir qrup təfsirçi belə yazır: "Məqsəd, onların Allahın fərmanı ilə nazil olmalarıdır.” Lakin birinci təfsir daha məqsədə uyğundur. 
"Rəbbinin izni ilə” ( بِاِذْنِ رَبِّهِمْ) kəlməsində rübubiyyət və aləmdə görülən işlərin tədbiri mövcuddur və bu məsələnin mələklərin gördüyü işlərlə uyğunluğu vardır. Belə ki, onlar işlərin aqibəti və tədbiri üçün yerə enirlər və onların işi Allahın rübubiyyətinin bir hissəsidir.
Sonuncu ayədə isə buyurulur:
سَلَامٌ هِیَ حَتَّىٰ مَطْلَعِ الْفَجْرِ 
5. "O gecə dan yeri sökülənə kimi (tamamilə) salamatlıqdır (əmin-amanlıqdır)!” 
Qədr gecəsində həm Quran nazil olmuşdur, həm də ibadət və əhya saxlamaq min aydan daha xeyirli sayılmışdır. Həmçinin, Allahın nəzərdə tutduğu bütün xeyir və bərəkətlər o gecədə yer üzərinə nazil olmuşdur. Allahın xüsusi rəhməti bəndələrə şamil olur və eyni zamanda, mələklər və Ruh o gecədə yer üzərinə enirlər. 
Bu səbəbdən, Qədr gecəsi başdan-başa salamatlıq və əmin-amanlıqdır. Bəzi rəvayətlərə əsasən, o gecədə şeytan zəncirlənmişdir və bu baxımdan insanlar onun vəsvəsələrindən amanda olarlar.
Qədr gecəsi barədə "salamatlıq” (سَلَامٌ) sözünün mütləq şəkildə işlədilməsi o gecənin bərəkətli və faydalı olması barədə təkidi bildirir. Bəziləri isə demişlər ki, bu sözun bu ayədə istifadə edilməsi mələklərin ardıcıl olaraq bir-birlərinə və ya möminlərə, yaxud da Peyğəmbərin (s) və onun canişini olan məsum imamların hüzuruna gələrək onlara salam verməsinə işarədir. 
Bütün açıqlamaları ayənin təfsiri kimi qəbul etmək olar.
Bir sözlə, bu gecə nur, rəhmət, xeyir-bərəkət, əmin-amanlıq və səadət dolu bir gecədir. Bu gecə hər baxımdan misilsizdir.
Bir hədisdə belə yazılır: İmam Baqirdən (ə) soruşdular: "Qədr gecəsinin hansı gecə olduğunu bilirsinizmi?” O həzrət (ə) cavabında belə buyurdu: "Necə bilməyim? Halbuki, mələklər o gecədə bizim ətrafımızda dövrə vururlar.” 
Digər bir rəvayətdə isə qeyd olunur ki, həzrət İbrahimin (ə) yanına bir neçə mələk gələrək ona övladı olacağı barədə müjdə verdi və o həzrəti salamladı. "Hud” surəsi 69-cu ayədə buyurulur: "Həqiqətən Bizim (mələklərdən olan) elçilərimiz İbrahimə (oğlu olacağı və Lut qövmünün həlak olması barədə) müjdə gətirdilər. Onlar salam verdilər, o da salam verdi…”
Nəql edilir ki, həzrət İbrahim (ə) mələklərin ona verdiyi salamdan aldığı ləzzət qədər dünyada heç bir şeydən ləzzət almamış və həmin ləzzətin tayı-bərabərini görməmişdi. İndi isə təsəvvür edin ki, mələklər dəstə-dəstə nazil olaraq Qədr gecəsində möminlərə salam verir. Bunun nə qədər ləzzətli və bərəkətli olduğunu təsəvvür etmək belə mümkün deyil.
Həzrət İbrahim (ə) Nəmrudun hazırlatdığı oda atıldığı zaman, mələklər onun yanına gələrək salam verdilər və atəş onun üçün gülüstana çevrildi. Sizcə, Qədr gecəsində mələklərin möminlərə verdiyi salamın bərəkəti nəticəsində, cəhənnəm odu onlar üçün soyuq olmazmı, gülüstana çevrilməzmi?
Bu, Məhəmməd (s) ümmətinin əzəmətinin nişanəsidir, belə ki, həzrət İbrahimə (ə) nazil olan mələklər İslam ümməti üçün yer üzərinə enirlər. 
 

Mənbə: Ayətullah əl-uzma Məkarim Şirazinin dəftərxanasının rəsmi internet saytı
 
 
Bölmə: Suallar
Şərhlər: 0
Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.