Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014 Xəbərləri: 3173 Şərhləri: 33 |
Admin 31 Ekim 2013 Xəbərləri: 2851 Şərhləri: 1509 |
Huseynci Medine 2 Mart 2014 Xəbərləri: 2055 Şərhləri: 2384 |
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013 Xəbərləri: 1922 Şərhləri: 1689 |
Elya 20 Haziran 2014 Xəbərləri: 1380 Şərhləri: 2771 |
RuQeYyA 27 Ocak 2014 Xəbərləri: 783 Şərhləri: 3846 |
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015 Xəbərləri: 490 Şərhləri: 495 |
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014 Xəbərləri: 458 Şərhləri: 734 |
Sirli_melek 19 Aralık 2013 Xəbərləri: 367 Şərhləri: 3921 |
« Aralık 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pt | Sa | Ça | Pr | Cu | Ct | Pz |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Şəri istilahlar
Bir nəfər öz mal-dövlətinin bir «cüz`»ünü vəsiyyət etmişdi. Ölümündən sonra vərəsələr cüz`ün mə`nası barəsində ixtilafa düşdülər və bu barədə Əli (ə.s)-dan öz nəzərini bildirməsini istədilər. Həzrət buyurdu: «Onun mal-dövlətinin yeddidə-birini vəsiyyət edilən şeylərə sərf edin.» Sonra bu ayəni şahid gətirdi: «Ləha səb`ə-tu əbvabin, likulli babin minhum cuz`un məqsum: Cəhənnəmin yeddi qapısı vardır, hər bir qapı üçün azğınlardan müəyyən bir dəstəsi vardır.»
Bir nəfər öz mal-dövlətinin bir səhmini (ölümündən sonra xeyir işlərdə xərclənmək üçün) vəsiyyət etdi, sonra vərəsələr səhmin mə`nası barəsində ixtilafa düşdülər. Əli (ə.s) buyurdu: «Onun mal-dövlətinin səkkizdə birini (vəsiyyət üçün) ayırın.» Sonra bu şərif ayəni tilavət etdi: «İnnəməssədəqatu lil-fuqərai vəl-məsakin: Sədəqə səkkiz sinfə verilməlidir və onlardan hər birinə bir səhm düşür.»
Bir nəfər özünün qədim qullarının azad edilməsinə dair vəsiyyət etdi. Onun vəsisi qədimin mə`nasını bilmədi. Həzrət Əli (ə.s)-dan soruşduqda, İmam (ə.s) buyurdu: «Hər qul altı ay onun mülkiyyətində olubsa, azad olunmalıdır.» Sonra bu ayəni tilavət etdi: «Vəl-qəmərə qəddərnahu mənazilə hətta adə kəl-urcunil-qədim: Ay üçün müəyyən mənzillər təqdir etdik (ki, ayın axırında) xurma salxımının (saplaqlarının) qurusu kimi olar.» Xurma salxımının saplaqları, meyvəsi dərildikdən altı ay sonra quruyub nazikləşir.
Bir nəfər «bir hiyn» (hiyn – zamana dəlalət edən kəlmədir) müddətində oruc tutmağı nəzir etmişdi. Əli (ə.s) ona buyurdu: – Altı ay oruc tutmalısan. Dəlili də bu ayədir: «Tu`ti ukuləha kullə hiynin biizni Rəbbih: – O, meyvəsini hər vaxtda Pərvərdigarının izni ilə verir.» O (vaxt) da altı aydır.
Bir nəfər öz mal-dövlətindən bir «şey»i vəsiyyət etdi. Vəsilər şey kəlməsinin mə`nasını İmam Səccad (ə.s)-dan soruşduqda buyurdu ki, «şey» Əli (ə.s)-ın kitabında altıda-birdir.
Bir nəfər Ömərin yanına gəlib dedi: – Arvadım mənə dedi ki, «sən süfləsən! (yə`ni alçaqsan)» Mən də ona dedim ki, əgər süflə olsam, sən boşanmalısan!
Ömər ona dedi: – Əgər nağıl deyən, mə`rəkə qoparan adamları axtarır və padşahların sarayına gedirsənsə, süfləsən və arvadın səndən ayrılmalıdır.
Əli (ə.s) ona buyurdu: – (Xeyr, süflənin mə`nası belə deyil!) Əgər sənin barəndə deyilən və öz dediyin sözlər barəsində e`tinasızsansa, süfləsən.
Bir nəfər «bir zaman» oruc tutacağına dair nəzir etmişdi. Əli (ə.s) buyurdu: «Zaman beş ay, hiyn isə altı aydır.»
Roma padşahının Müaviyədən yazılı şəkildə soruşduğu suallardan biri də «la şey`ə» kəlməsinin mə`nası idi. Müaviyə onun mə`nasını bilmədi, Əmr As hadisədən xəbərdar olduqda ona dedi: – Yaxşı bir atı satılmaq üçün Əlinin ordusuna göndər və göndərdiyin adama de ki, əgər atın qiymətini soruşsalar, de ki: «la şey`ə»dir. Ümidvaram ki, müşkül bu yolla həll olunacaq.
Sonra bir nəfərə yaxşı bir at verib Əli (ə.s)-ın ordusuna göndərdilər. Əli (ə.s) Qənbərlə birlikdə həmin kişinin yanından keçəndə Qənbərə buyurdu: – Get, atı o kişidən al!
Qənbər ona yaxınlaşıb dedi: – Atı neçəyə satırsan?
Dedi: – «Laşey`»ə.
Əli (ə.s) Qənbərə buyurdu: – Atı ondan al!
O kişi dedi: – Bəs mənim «la şey`»imi kim verəcək!
Əli (ə.s) onu çölə apardı, ilğımı ona göstərdi və buyurdu: – Bu, «la şey»dir.
Kişi dedi: – Haradan deyirsən?
Əli (ə.s) buyurdu: – Qur`anda belə buyurulur: «Yəhsəbuhuzzəm`anu maən, hətta iza caəhu ləm yəcidhu şəy`ən: Susuz adam uzaqdan ilğımı görüb onun su olduğunu təsəvvür edir, ona yaxınlaşdıqda isə heç bir şey olmadığını görür.»
Əli (ə.s) buyur ur: – Qohumluq əlaqələrini kəsməyə, zülm etməyə dair and içməyin, eləcə də ikrah və icbar halında and içməyin heç bir tə`siri yoxdur.
İkrahla icbarın fərqinisoruşduqda buyurdu: – İkrah (məcbur edilmə) padşah tərəfindən, icbar isə arvad-uşaq tərəfindəndir.
İmam Sadiq (ə.s) buyurur: «Əli (ə.s)-ın kitabında (qeyd olunur ki,) «bir qamət» bir zira, iki qamət iki ziradır.»
Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın) |