İşlərdə intizam və diqqətlilik
İşlərdə intizamlı və diqqətli olmaq din övliyalarının verdikləri tövsiyələrin tərkib hissəsi olmaqdan əlavə həm də bir növ daxili tənzimləmədən, nizam-intizamdan da xəbər verir. İntizama, mərama dəqiq riayət etmək, həm də hər hansı bir şəxsin etiqad və inama bağlılıq dərəcəsini də aşkar edir.
Fatimənin (ə) həyatında nizam-intizamın necə bir rol oynamasına gəldikdə isə qısaca olaraq bunları demək olar: Fatimənin (ə) həyatı başdan-ayağa öz işlərində intizamlı və diqqətli olmağından, dəqiq, ölçülüb-biçilmiş meyar və məramlar əsasında davranmağından xəbər verir. Fatimeyi-Zəhra (ə) müxtəlif şəxsi işlərinə və məsuliyyətinə baxmayaraq, ev işlərindən tutmuş zehni, mədəni və ictimai işlərə qədər hamısının öhdəsindən gəlir və heç bir işi yarımçıq qoymurdu. Buna ən yaxşı sübut isə Zəhranın (ə) həyatıdır. O həzrətin bütün işləri dəqiq qayda-qanunlar əsasında nizamlanır. Hər bir iş vaxtlı-vaxtında yerinə yetirilir və heç biri o birinə maneçilik törətmirdi.
Fatimənin (ə) ədəb və nəzakəti
Fatimənin (ə) ədəb və nəzakəti ilk öncə Allah qarşısında ali ruhların və İlahi mələklərin köməyilə etdiyi ibadətlərdə, sonra isə Yaradanın seçilmiş bəndəsi olan Tanrının kəramətli Elçisinin (s) qarşısında yerinə yetirdiyi borclarında saflaşır, büllurlaşırdı. Məlum olduğu kimi, cahiliyyə ərəbləri bəşər mədəniyyətindən çox az bəhrələnmişdilər, bəzi qəbilələr isə başqa millətlərin mədəniyyətindən ümumiyyətlə tam xəbərsiz idilər. Onlar İslamı qəbul etdikdən sonra bir müddət köhnə adət-ənənələrinə əməl edirdilər. Ərəb qəbilələrinin bir çoxu hələ də əxlaq qaydalarını, ictimai əlaqələrini düzgün şəkildə yerinə yetirmirdilər. Bə səbəbdən də onlar İslamın əzəmətli Peyğəmbərinə (s) bədəvilərə və cahiliyyə dövrünə məxsus adlarla müraciət edirdilər. Bu müraciətlər içərisində bəzi hallarda həqarətlə səslənənləri də var idi.
Nəhayət, Allah tərəfindən bu şərif ayə nazil oldu: - "Allahın Rəsulunu bəzilərinizin bəzi kəsləri çağırdığı kimi çağırmayın.”
Fatimeyi-Zəhra (ə) deyir: "Bundan sonra mən daha atama "əb” (ata) sözü ilə müraciət etmirdim və əvəzində başqaları kimi mən də o həzrəti "Rəsulullah” deyə çağırırdım. Bir neçə dəfə atamı bu ləqəblə çağırdıqda o həzrət cavab vermədi. Sonra buyurdu: "Fatimə can, bu ayə sənin və övladların üçün nazil olmamışdır. Sən məndənsən və mən də səndənəm, bu ayə Qüreyşin təkəbbürlü şəxsləri üçün nazil olmuşdur. Sən mənə həmin "ata” sözünü de, çünki bu söz mənim ürəyimə çox yatır, məni fərəhli və şad edir. Allahı da razı salır.”
Bəli, bu Fatimənin (ə) ədəb və nəzakətinə aid bir nümunədir. Bu nümunə göstərir ki, o həzrət hətta mehriban atasının, ən yaxın adamının qarşısında belə qayda-qanunu gözləyir və ona qarşı etinasızlıq göstərmirdi.
Kitabın adı: Siddiqeyi-Tahirə (ə) 1-ci cild