ALLAHIN YEGANƏLİYİ BARƏSİNDƏ
«Cəməl» müharibəsində Əli (ə.s) müharibə işlərini nizamlamağa məşğul ikən çöl ərəblərindən bir nəfər qalxıb dedi: – Ya Əmirəl-mö`minin! Allahın yeganə olduğunu deyirsənmi?
Bu zaman camaat hər tərəfdən ona e`tiraz edib dedi: – Görmürsən ki, Əli (ə.s) hansı vəziyyətdədir və onun fikri qarışıqdır?!
İmam (ə.s) onlara buyurdu: – Onunla işiniz olmasın, bizim düşməndən istədiyimiz şeyləri elə bu ərəb soruşdu. (Sonra ərəbə dedi:) Allaha yeganəlik nisbəti verilməsi («Allah birdir» deyilməsi) dörd qisimdir: onun ikisi (Allah barəsində) rəvadır, ikisi isə rəva deyildir. Rəva olmayanların biri («Allah birdir» deyib) ikinin müqabilində olan «bir»i nəzərdə tutmaqdır. Rəva olmamasının səbəbi də budur ki, Allahda iki yoxdur. Ədədlər bölməsində «iki»si olmayan «bir», ədədlərin sırasına daxil olmur və ona bir deyilmir. Rəva olmayan digər qismi isə «bir» deyib cinsdən olan bir növü nəzərdə tutmaqdır. Bu da rəva deyildir, çünki bu Onun məxluqata oxşadılmasıdır, halbuki, Allah belə şeylərdən pakdır.
Allah barəsində rəva olan iki qismin birincisi budur ki, Allaha yeganəlik nisbəti verməklə Onun məxluqatda və əşyalarda oxşar və mislinin olmaması nəzərdə tutulsun. Digəri də «Allahın əhədiyyul-mə`na olmasıdır» – məqsəd vücudda, təfəkkürdə və xəyalda bölgüyə mə`ruz qalmamasıdır. Bizim Pərvərdigarımız, bax belədir!»
HƏZRƏTİ ƏLİ (Ə)-IN QƏZAVƏTLƏRİ
Müəllif: Ayətullah
Məhəmmədtəqi Tustəri