» » Fədəyin qəsb olunmasının siyasi amilləri-1


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6694

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6678

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 1
Ay ərzində: 3

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Təqvim

«    Mayıs 2024    »
PtSaÇaPrCuCtPz
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
Fədəyin qəsb olunmasının siyasi amilləri-1
0
Müəllif: Huseynci Medine | 2-07-2014, 20:00 | Baxılıb: 1 866

 
Fədəyin qəsb olunmasının siyasi amilləri
Fədəyin Fatimətuz-Zəhranın (s.ə) əlindən alınması, təkcə maddiyatla bağlı sadə bir məsələ deyildir. Əksinə, məsələnin iqtisadi tərəfi Peyğəmbəri-Əkrəmdən (s) sonra İslam cəmiyyətinin əsəa siyasi məsələlərinin kölgəsində qalmışdır. Həqiqət bundan ibarətdir ki, Fədək mövzusunu həmin dövrün digər hadisələrdən ayırmaq olmaz. Bu, böyük zəncirin bir halqası, silsiləvi tədbirlərin bir hissəsi idi.
Tarix bu böyük qəsb biyabrçılığının səbəblərini aşağıdakı kimi sıralamaq olar;
1. Fədək bağının Peyğəmbər (s) ailəsinin əlində olması bu ailə üçün böyük bir mənəvi imtiyaz hesab olunurdu. Bu, onların Allah dərgahında xüsusi bir məqam sahibi və Rəsulallaha (s) ən yaxın olmalarının göstəricisi idi. Xüsusilə qeyd etmək lazimdir ki, şiə və əhli-sünnə hədislərində Peyğəmbərin (s) Fatimə (s.ə) çağıraraq Fədək ərazisini onu bağışlaması hadisəsinin məhz "Öz yaxınlarinin haqqını ödə!" ayəsinin nazil olmasından sonra baş verdiyi nəql edilir.
Aydın məsələdir ki, bu hökmün işığında Fədəyin Peyğəmbər (s) xanədanının əlində olması, heç şübhəsiz, insanların Rəsulallahın (s) başqa miraslarının, xüsusən də xilafət və canişinlik məsələsini də Əhli-beytdə (ə) axtarmasına səbəb olacaqdi. Bu, xilafətin başqalarına keçməsinin tərəfdarı olan qrupun qəbul edə biləcəyi bir mətləb deyildir.
2. Fədək iqtisadi cəhətdən də mühüm isi və siyasi yönətijiliyə ciddi təsir vardi. Çünki Əli (ə) və ailəsi nə qədər çox iqtisadi sixintilar içərisində qalsaydi,siyasi gücü bir o qədər zəyifləyəcək idi.Başqa sözlə desək,Fədəyin onlarin əlində qalmasi,əllərində bir sira imkanlarin mövcud olmasi demək idi.Vilayət məsələsini də gündəmə gətirə biləcəkdirlər,necə ki, Xədicənin (s.ə) var-dövləti Xatəmul-ənbiyə həzrət Məhəmmədin (s) peyğəmbərliyinin ilk çağlarinda İslamin irəliləyişi üçün böyük dayaq idi.
Bu dünya tarixində təcrübədən keçirilmişdir və hər tətbiq olunduğu müvəffəqiyyətlə nəticələnmiş bir sinaq idi;zəyiflətmək istəlinən böyük şəxsiyyət və ya ölkəni ilk öncə iqtisadi mühasirəyə almaq lazimdir. İslam tarixində bu taktikaya nümunə olaraq "Əbu Talib dərəsi" və müsəlmanlarin müşriklər tərəfindən iqtisadi təzyiqə məruz qalmasini göstərə bilərik.
"Munafiqin" surəsinin "Əgər Mədinəyə qayıtsaq, güclülər zəifləri qovarlar" ayəsində münafiqlər tərəfindən Allahın lütfü ilə həmin plan beşikdəcə pozulur!
Deməli, müxaliflərin həmin böyük sərmanəyəni Peyğəmbər (s) ailəsinin əlindən almaq və bu yolla onları zəiflətmək uğrunda var qövvə ilə çalışmalari heç də təccüblü deyil!
3. Əgər hakimiyyət Peyğəmbərin (s) mirası və ya qızına hədiyyəsi adi altında Fədək bağını xanım Zəhranın (s.ə) ixtiyarına verməyə hazır olsaydı, onda Əhli-beyt xilafət məsələsini də onlardan tələb edə bilərdi. Bu həqiqəti əhli-sünnənin məhşur alimi Əbdül-Həmid ibn Məhəmməd Mötəzili (İzzəddin ibn Əbil-Hədid) "Şərhul-Nəhcul-bəlağə" də incə bir şəkildə etiraf etmişdir. Bir gün ustadım və eyni zamanda Bağdad mədrəsəsinin müəllimi olan Əli ibn Faruqidən soruşdum;
- Fatimə (s.ə) Fədək bağına olan iddiasında haqlı idimi?
Faruqi cavab verdi;
- Bəli!
- Bəs nə üçün birinci xəlifə bunu ona vermədi, axi Fatimə haqlı idi,
O, bir az təbəssüm edərək-adətən, zarafat etməzdi-belə cavab verdi;
- Əgər əbu bəkr həmin gün Fədəyi Fatimənin (s.ə) iddiasi ilə ona vermiş olsaydı, səhəri gün yenidən onun yanına qayıdıb, ərinin xilafətə haqlı olduğu iddia edirdi. Bununla da Əbu Bəkri məqamından kənarlaşdırardı və xəlifəni isə özünü müdafiyə etmək üçün heç bir dəlili qalmazdı. Çünki Fədəyin qaytarmaqla bunu qəbul etmiş olurdu; Fatimə (s.ə) hər nə iddia edərsə, doğru deyir, heç bir dəlil və şahidə də ehtiyacı yoxdur.
Sonra İbn Əbil-Hədid deyir; " Bu bir həqiqətdir, baxmayaraq ki, ustadım onu zarafatcasına bəyan etdi."
Əhli-sünnənin bu iki böyük aliminin belə açıq etirafi Fədək hadisəsinin siyasi yönümünə sübutdur.
Əgər İslamın başlanğıcından başlayaraq bir neçə əsr davam edən bir prosesə-hər bir xəlifənin Fədək barəsində özünəməxsus bir şəkildə çıxartdığı hökmə və onu əl-ələ ötürmələrinə nəzər yetirsək, Fədəyin siyasi bir alətə çevrildiyi açiq-aşkar görərik. Biz Allahın lütfü ilə sonraki fəsildə bu bəhsə toxunacağıq.

Mənbə:"Fatimə (s.ə) dünyanın ən üstün qadını" kitabı 
 
 
 
Bölmə: İslami mövzular
Şərhlər: 1
Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)

| Şikayət et | | | |
Müəllif: RuQeYyA | Status: İstifadəçi Offline | 4 Temmuz 2014 13:49 | Sayt nəzarətçisi | Şərh yazdı
ALLAH RAZI OLSUN 

--------------------
Не нравится 0 Bəyəndim
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.