» » Məhdud günahın qarşılığında əbədi cəza necə ədalətli sayıla bilər?


Top İstifadəçilər


Fatimə Nuri Xuda 23 Ocak 2014
Xəbərləri: 3173
Şərhləri: 33
Admin 31 Ekim 2013
Xəbərləri: 2851
Şərhləri: 1509
Huseynci Medine 2 Mart 2014
Xəbərləri: 2055
Şərhləri: 2384
Yusifi Zehra 26 Aralık 2013
Xəbərləri: 1922
Şərhləri: 1689
Elya 20 Haziran 2014
Xəbərləri: 1380
Şərhləri: 2771
RuQeYyA 27 Ocak 2014
Xəbərləri: 783
Şərhləri: 3846
Aşiqi Rüqəyya 2 Mayıs 2015
Xəbərləri: 490
Şərhləri: 495
Ewqi_Kerbela 9 Mart 2014
Xəbərləri: 458
Şərhləri: 734
Sirli_melek 19 Aralık 2013
Xəbərləri: 367
Şərhləri: 3921

Online Sual-Cavab

Sirli_melek
Sirli_melek
9 Nisan 2024

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nehliw342/domains/ehliwie-samux.com/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 159
Salam ramazan bayrami sabahdi??sabah oruc tutacayiq yoxsa yox? Cox sagolun Allah razi olsun
Admin
Admin
12 Mart 2024

Rabi,Salam aleykum,
Nece ki?
Rabi
Rabi
11 Mart 2024

Salam niye namaz vaxtını yukleyende görünen yüklenmir?
nanchy
nanchy
10 Mart 2024

:D
Furkan
Furkan
27 Ocak 2024

Salam kor uşağın əhvalatı flmini necə izləyə bilərəm
Hz Hüseyn
Hz Hüseyn
13 Kasım 2023

Salam Eleykum
sky
sky
2 Eylül 2023

salam imamin qirxi ayin 28 den hesablayanda 5 ine duwur axi.
Musa
Musa
2 Eylül 2023

Essalamu Eleykum Ve Rehmetullahi ve Bereketuh
Admin
Admin
8 Mart 2023

Muxtar.Seqefi,Onurga sutununda olan ilik yemek haramdi,amma digerleri icazelidu
Admin
Admin
8 Mart 2023

Salam aleykum,Allah her birinizden razi olsun,bayraminiz mubarek olsun inşəallah
Muxtar.Seqefi
Muxtar.Seqefi
7 Mart 2023

Salamımaleykum etin sümüyde olan iliyini yemek ne derecede düzdür
Alemdar
Alemdar
25 Şubat 2023

Allahin salam olsun şiə ehlinə.başda admin qardaş olmaqla butun sayit uzvulərin mövludlar munasibeti ilə tebrik edirem

Sadece kayıtlı kullanıcılar mesaj yazabilir.

Youtube kanalımıza Abunə ol

İnstagramda Biz

Təqvim


Statistika

+0  
Xəbərlər: 18484
+0  
Şərhlər: 48540
+0  
İstifadəçilər: 6693

Bunlardan:
Admin: 3
Redaktor: 4
Sayt nəzarətçisi: 7
VİP: 1
Şərh nəzarətçisi: 0
İstifadəçi: 6677

Qeydiyyatdan keçiblər:
Bu gün: 0
Dünən: 0
Həftə ərzində: 0
Ay ərzində: 2

Saytın Arxivi

Nisan 2024 (1)
Ocak 2024 (1)
Aralık 2023 (6)
Mart 2023 (1)
Ekim 2022 (2)
Ağustos 2022 (2)

Yeni İstifadəçilər

Sorğu

Namaz qılırsız?

Təqvim

«    Nisan 2024    »
PtSaÇaPrCuCtPz
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Həzrət Rəsuli-Əkrəmdən (s) nadir və bənzərsiz hikmətli kəlamlar:"Təqva (günahdan çəkinib vacibata əməl etmək) ən şərəfli əməldir." "İmkan olduğu halda borcu qaytarmamaq zülmdür." "İmkan olduğu halda dilənmək atəşdir. (Cəhənnəm odudur.)" "Allahın ne`mətlərini yada salmaq həmin ne`mətlərin şükrüdür." "Fərəcin (İmam Zamanın (ə) zühuru) intizarı ibadətdir."
Məhdud günahın qarşılığında əbədi cəza necə ədalətli sayıla bilər?
+5
Müəllif: Aşiqi Rüqəyya | 25-09-2016, 13:00 | Baxılıb: 1 232

 

Məhdud günahın qarşılığında əbədi cəza necə ədalətli sayıla bilər?


Sual: Məhdud günahın qarşılığında əbədi cəza necə ədalətli sayıla bilər?
Ətraflı cavab: Bu suala cavab vermək üçün üç məsələyə diqqət yetirmək lazımdır:
1. Əbədi cəza növü bütün qurtuluş qapılarını öz üzlərinə tamamilə bağlayan insanlara aiddir. Onlar gördükləri işin günah olmasından xəbərdar olan, fəsad, küfr, nifaq və çirkaba bilərəkdən batan şəxslərdir. Günahın məşum zülməti bütün vücudlarını bürümüşdür. Sanki günah və küfrün rənginə boyanmışlar. Necə ki, “Bəqərə” surəsində buyurur:
بَلى مَنْ کَسَبَ سَیِّیَهً وَ اَحاطَتْ بِهِ خَطییَتُهُ فَاُولیِکَ اَصْحابُ النّارِ هُمْ فیها خالِدُونَ
“Bəli, kim pis iş görsə və günahı onun bütün vücudunu əhatə etsə, belə şəxslər Cəhənnəm əhlidirlər və orada həmişəlik qalacaqlar”. ("Bəqərə" surəsi, ayə 81. )

2. Bəziləri güman edirlər ki, cəza ilə günah müdddəti bərabər olmalıdır. Bu, tamamilə yanlış bir fikirdir. Çünki zaman baxımından günahla cəza arasında heç bir mütənasiblik yoxdur. Əksinə, onlar keyfiyyət baxımından uyğun olmalıdır. Yəni, müddətinə görə cəza tipi günahın kəmiyyəti ilə deyil, keyfiyyəti ilə ölçülür. Məsələn, bir şəxs bir göz qırpımında bir insanı qətlə yetirə bilər. Belə bir şəxs bəzi ölkələrin qanunvericiliyinə görə ömürlük həbsə məhkumdur. Bu hadisədə günahın baş vermə müddətinin, yəni kəmiyyətinin bir neçə saniyəlik olduğunu görürük. Halbuki, onun cəzası bəzən 80 il həbslə yekunlaşa bilər.
Bu üzdən cəzada meyar günahın keyfiyyətidir, zaman baxımından kəmiyyəti deyil.
3. Qiyamət gününün cəza və əzabları daha çox əməlin təbii təsir və günah xüsusiyyətini əks etdirir. Daha aydın desək, günahkarların o biri dünyada çəkdikləri əzab, acı, narahatlıqlar onların öz əməllərinin təsir və nəticəsidir. Qurani-kərimdə oxuyuruq:
فَالْیَوْمَ لاتُظْلَمُ نَفْسٌ شَیْیاً وَ لاتُجْزَوْنَ اِلاّ ما کُنْتُمْ تَعْمَلُون
“Bu gün heç kəsə heç bir zülm olunmayacaq və mükafatından azaldılmayacaqdır və etdiyiniz əməllərdən başqa sizin üçün başqa bir cəza yoxdur".” ("Yasin" surəsi, ayə 54. )

Həmçinin oxuyuruq:
وَ بَدا لَهُمْ سَیِّیاتُ ما عَمِلُوا وَ حاقَ بِهِمْ ما کانُوا بِهِ یَسْتَهْزِوُن
“Pis əmələrinin cəzası onların gözləri qarşısında zahir olacaq və istehza etdikləri şey onları bürüyəcəkdir.” ("Casiyə" surəsi, ayə 33. )

فَلایُجْزَى الَّذینَ عَمِلُوا السَّیِّیاتِ اِلاّ ما کانُوا یَعْمَلُون
“Pis iş görənlər yalnız günahları ölçüsündə cəzalandırılarlar.” ("Qəsəs" surəsi, ayə 84. )

Qeyd olunan üç müqəddimədən sonra mövzunun həllində o qədər də çətinlik qalmır. Bunun üçün sadəcə bir neçə sualı cavablandırmaq lazımdır:
Bir həftə boyu mütəmadi şəkildə spirtli içkilər istifadə etdiyinə görə mədəsində dərin yara əmələ gələn bir şəxs təsəvvür edin. Belə ki, o, ömür boyu yaranın ağrısına dözməli və əzab çəkməlidir.
Sual budur ki, həmin pis əməllə onun nəticəsi arasındakı qeyri-bərabərlik ədalətə zidd deyilmi?
Həmin şəxs səksən il yox, min və ya milyon il də yaşasaydı, o bir həftəlik günahının nəticəsinə görə bir milyon il əzab çəkməyəcəkdimi?
Bu, ədalət qanununa ziddirmi? Halbuki, alkoqollu içkilərin təhlükəsi haqqında ona qabaqcadan xəbərdarlıq edilmiş, aqibətinin necəliyi tanıtdırılmışdır.
Həmçinin yol hərəkət qaydalarının toplumun xeyrinə, qəzaların və qəzadan irəli gələn problemlərin azalmasına səbəb olduğunu bilirik. İndi bir şəxsin yol hərəkət qaydalarına məsuliyyətsiz yanaşdığını düşünün. Həmin şəxsin aqil dostları ona dəfələrlə xəbərdarlıq etsələr də o, buna əhəmiyyət vermir və bir anda baş verən yol qəzasında (xatırladaq ki, bütün hadisələr bir anda baş verir) gözünü və ya ayağını itirir. Nəticədə isə uzun illər boyu çarəsiz şəkildə dünya işığından və ya yeriməkdən məhrum qalır.
Burada sual yaranır ki, sözü gedən hadisə Allahın ədalət qanununa ziddirmi?
Daha bir misal göstərək. Misallar əqli həqiqətləri zəkaya yaxınlaşdırır, onu son və sübutlu nəticə almağa hazırlayır. Demək, bir neçə qram kol toxumunu yolumuzun üzərinə səpdiyimizi təsəvvür edək. Neçə ay və ya ildən sonra böyük bir kol səhrası ilə üzləşirik. Bu kollar daim hərəkətimizə mane törədir və bizə daima əzab verir...
Yaxud da yolumuz üzərinə bilərəkdən bir neçə qram gül toxumu səpirik və üstündən bir müddətdən sonra gözəl və ətirli gülüstan və çiçəkliklə üzləşirik. Onların gözəl ətri könlümüzü daima oxşayır, gözlərimiz önündə könül oxşayan mənzərə yaradır. Hər iki sonluq bizim əməllərimizin nəticəsidir və ədalət qanunu ilə də heç bir ziddiyyəti yoxdur. Halbuki, həmin əməllərin kəmiyyəti ilə nəticəsi arasında heç bir bərabərlik gözə dəymir.
Yuxarıda qeyd etdiklərimizdən belə bir nəticə almaq olar:
Mükafat və cəza insanın öz əməlinin təsir və nəticəsidirsə, kəmiyyət və keyfiyyət baxımından bərabərlikdən söhbət gedə bilməz.
İlk baxışda kiçik görünən bir çox pis əməlin aqibəti bir ömür məhrumluq, işgəncə və əzab, eləcə də zahirdə kiçik görünən çox yaxşı işlərin ömür boyu bərəkət dolu və xeyirli nəticələri ola bilər. (Yanlış anlaşılmasın deyə qeyd etmək lazımdır ki, burada kiçik dedikdə zaman baxımından az vaxt aparan əməllər nəzərdə tutulur. Çünki əbədi əzabla nəticələnən iş və günahlar keyfiyyət, eləcə də əhəmiyyət baxımından kiçik deyillər).
Buna görə də günah, küfr, təlatüm və zülm insanın bütün vücudunu əhatə edərsə, ruhunun qol-qanadı ikitirəlik və zülm odunda külə çevrilərsə, axirət dünyasındakı cənnət səmasında pərvaz etmə nemətindən bir dəfəlik məhrum olacağına, bu böyük itkinin ağrılı əzabına düçar olacağına təəccüb etməməlidir.
O, bu barədə məlumatlandırılmamışdımı? Bu böyük təhlükədən onu xəbərdar etməmişdilərmi?
Sözsüz ki, ilahi peyğəmbərlər bir tərəfdən, ağlın göstərişləri digər tərəfdən onu dəfələrlə xəbərdar etmişdi.
Yoxsa, o, ixtiyarsız və şüursuz şəkildə belə işlərə əl atmış və belə bir sonluğa düçar olmüşdur?
Xeyr! Hər şey bilərəkdən, qəsdən və ixtiyar çərçivəsində baş vermişdir.
Belə sonluğu onun başına gətirən yalnız özü və bilavasitə gördüyü əməllər deyilmi?
Bəli, sonluq hər nə olursa olsun, öz əməllərinin nəticəsidir.
Belə halda, kimsəyə şikayətlənməyə və kimsədən narazılığa yer qalmır. Başa gələnlərin ilahi ədalət qanunu ilə heç bir ziddiyyəti yoxdur. (“Nümunə təfsiri”, cild 9, səh. 289.)

 


Mənbə: Ayətullah əl-uzma Məkarim Şirazinin dəftərxanasının rəsmi internet saytı

 
 
Bölmə: Suallar
Şərhlər: 1
Ctrl+Enter Mətndə qramatik səhv var? Onu siçan ilə seçin və "Ctrl+Enter" düyməsini sıxın (Savab qazanmağa çalışın)

| Şikayət et | | | |
Müəllif: yahuseyn | Status: İstifadəçi Offline | 25 Eylül 2016 23:37 | İstifadəçi | Şərh yazdı

Allah razi olsun bacim deyerli melumatlardir, Allah bizleri cehennemin odunnan alovunnan qorusun in sa Ala amin. 

--------------------
Не нравится 0 Bəyəndim
Bilgilendirme
Yorum Ekleyebilmeniz için Sitemize Kayıt Olmanız Gerekmektedir.