Bismillahir-rəhmanır-rəhim
Allah-taala "Fatir" surəsinin 32-ci ayəsində əzəmətli səmavi kitab olan Quranın daşıyıcılarına ‒ Quran Peyğəmbərin (s) pak qəlbinə nazil olandan sonra bu yanar məşəlin həm o zamanda, həm də sonrakı əsrlərdə qoruyub keşiyini çəkən insanlara – işarə edərək buyurur:
ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْکِتابَ الَّذِینَ اصْطَفَیْنا مِنْ عِبادِنا
"Sonra Biz bu kitabı bəndələrimizdən seçdiklərimizə miras qoyduq."
Qurani-Kərimin bu və digər ayələrində "irs" sözü mirasın zəhmətsiz və heç bir təlaş göstərmədən ələ gəldiyinə görə işlənmişdir. Allah-taala bu dəyərli kitabı beləcə müsəlmanların ixtiyarına vermişdir. Bu barədə Əhli-beytdən (ə) müxtəlif hədislər nəql olunur. Onların hamısında "Allahın seçilmiş bəndələri"nin məsum imamlar (ə) olduğu bildirilir. Quranda deyildiyi kimi, uca Allah İslam ümmətinə böyük nemətlər bəxş etmişdir və onların ən əhəmiyyətlisi bu böyük ilahi miras, yəni Qurandır. Müsəlman ümmətini bütün ümmətlərin arasında seçmiş və Quranı onlara bəxş etmişdir. Əlbəttə, onları öz xüsusi lütfünə layiq gördüyü qədər öhdələrinə də ağır məsuliyyət qoymuşdur. Onlar yalnız "sabiqinə bil-xəyrat" ("Fatir" surəsi, ayə 32. ) – "Yaxşılıqları yerinə yetirməkdə bütün ümmətlərdən öndə olanlar – sırasına daxil olmaq şərti ilə bu misilsiz irsin keşiyində durmaq hüququ qazana bilərlər. Yəni, xeyirxahlıq etməkdə bütün ümmətlərdən önə keçsinlər, elm və bilik öyrənməkdə, təqvada, ibadət və insanlara xidmətdə, cihad və çalışqanlıqda, nəzmdə, fədakarlıqda hamıdan öndə olsunlar. Əks təqdirdə, bu vəzifəni lazımınca yerinə yetirməmişlər. Qeyd edilməlidir ki, "sabiqinə bil-xəyrat" ifadəsinin geniş mənası vardır və o, həyatın bütün müsbət yönlərində və xeyirxah əməllərdə öndə olmağa şamil olur. Bəli, belə bir mirasın keşikçiləri yalnız bu cür insanlar ola bilərlər. Hətta bu böyük səmavi hədiyyəyə arxa çevirib ehtiramını saxlamayanlar "zalimun linəfsihi" ifadəsinin nümunəsinə çevrilərək özlərinə zülm edirlər, (Ayənin davamında deyilir: "Onlardan bəzisi (ümmətin günahkarları) özünə zülm edər, bəzisi mötədil, bəzisi isə Allahın izni ilə bütün xeyirlərdə irəli keçənlərdir. (Bəli,) bu, böyük lütfdür." ) çünki kitabın mətləbləri onların xilası, xoşbəxtlik və qələbəsindən başqa bir şey deyil. Şəfaverici bir resepti kənara tullayan bir insan öz xəstəliyi və ağrılarının davamına yardım edir. Zülmət bir küçədən keçən bir şəxs əlindəki çırağı sındırarsa, özünü çaşqınlığa və uçuruma sürükləyər. Həqiqətən, Allah-taalanın heç kəsə ehtiyacı yoxdur. Bununla belə, həmin günahkar insanlar bu həqiqəti unutmamalıdırlar ki, onlar da yuxarıdakı ayədə deyilənlərə görə "Allahın seçilmişləri"nin zümrəsinə daxil olmuşlar. Onlar da "zülm" mərhələsini geridə qoyub mötədil mərhələyə qədəm qoyub sonda "sabiqinə bil-xəyrat" məqamına nail ola bilərdilər. Belə ki, bu məqama çatanlar fitri və mənəvi baxımdan haqqın seçilmişləridirlər. ("Nümunə təfsiri", cild 18, səh. 284. )