Duzun bədnəzərə təsiri
Hazırda mənfi enerjilərin, bu qəbil bəlaların qarşısını almaq üçün araşdırmalar aparılır və biliklər artır. İnsnalar evdə və işdə aram mühit yaratmaq üçün rənglərdən, bitkilərdən istifadə edirlər. Bunlardan biri də insanın yaşadığı mühitdə duz saxlamasıdır. Dini mənbələrdə bu barədə məlumatla rastlaşmırıq. Amma İslam tibbində duzun xüsusi yeri var. Düz qoruyucu təsirə malikdir, qidanın xarab olmasının qarşısını alır. Qida duzlandıqda zərərli həşəratlar da ondan uzaq olur. Həzrət Peyğəmbər (s) həzrət Əliyə (ə) buyurur: "Ya Əli (ə) yeməyə düzla başla, yeməyi duzla başa çatdır. Hər kim bu işi görsə 72 bəladan amanda qalar və o bəlalardan biri divanəlikdir. ("Biharul-Ənvar”, c. 63, s. 395)
İmam Sadiq (ə) buyurur: "Əgər insanlar duzun təsirini bilsəydilər xəstələrini yalnız duzla müalicə edərdilər.” (Həmin mənbə)
Belə bir qənaətə gəlirik ki, duzun xalq arasında geniş yayılmasının bir səbəbi onun müalicəvi təsiridir. Müasir elmi araşdırmalar təsdiqləyir ki, evdə duz daşı saxlamaq mənfi enerjiyə mane olur. Müasir tibb uzun illər duza qarşı olub. Amma son vaxtlar duz haqqında deyirlər ki, duz dostluğu sübuta yetmiş düşməndir.
Tapıntılar və təcrübələrin nəticələri
Dini mənbələr və təcrübələrdən bir sıra nəticələr əldə olunub. Müxtəlif xalqlar arasında təcrübədə sübuta yetmiş həqiqətlər var.
1.Gözdəymə həqiqətdir;
2.Başqalarının bəd nəzəri bizə qeybi şəkildə şüalanır;
3.Başqaları da bizim mənfi baxışlarımızdan təsirlənir;
4.Bəd nəzərin səbəbi təkcə paxıllıq və düşmənçilik deyil;
5.Mənfi enerjili baxışın yaranma səbəblərindən biri təəccüb, yaxınların sevgisi ola bilər;
6.İnsanlardan əlavə cinlərin də mənfi enerjisindən təsirlənirik;
7.Gözü dəyən insanı pis niyyətinə görə ittiham etmək olmaz. Bu ədavət yaradır.
8.Biz bütün uğursuzluqlarımızı gözdəymənin ayağına yaza bilmərik. Bir çoxları işdə təlaş göstərmir, tənbəllik edir və bunu gözdəymə ilə əlaqələndirir.
9.Gözdəymənin təsiri baxışın bir nöqtəyə yönəlməsi ilə əlaqəlidir;
10.Gözdəymə düşüncə ilə bağlı daxili qüvvələrdən qaynaqlanır, göz sadəcə bir vasitədir.
Bilirdinizmi ki, göz yaşı şordur?
Qeyd etməliyik ki, gözün şorluğu ilahi ədalətlə zidd deyil. Varlıq aləmində bütün hadisələrin hikməti var. Allah insanlara enerji verib. Bu enerji mənfi yolda sərf olunursa diyə bilmərik ki, insanların gücü Allahın ədalətinə ziddir.
Son söz
Qurani-Kərimdə buyrulur ki, təqvalılar qeybə inanan kəslərdir. (Əlləzinə yuminunə bil-ğəyb) Möminin xüsusiyyətlərindən biri budur ki, maddi dünya divarlarını aşıb qeyb dünyasına baxa bilsin. Mömin insan bu addımı ilə dünyanın kiçikliyini, axirətin genişliyini dərk edir.
Qeyd etdiyimiz ayədə Allahın pak zatına, vəhyə, qiyamət gününə, mələklərə imanla yanaşı qeybə iman zikr olunur. Mömin qeybə inanmalıdır. (Təfsiri-Nümunə, c.1, s.72)
Elmlərin ciddisi, düşüncəmizin əsaslısı təcrübi elmlərdir. Amma bu elmlər də nöqsanlardan amanda deyil. Əgər təcrübi elmlərdə nöqsan varsa, qeyri-təcrübi elmlərdə də bu halla rastlaşa bilərik. ("Təfsirul-Mizan”, c. 1, s. 60)
İnsan fitrəti ilahi nurla çulğaşıb. İnsanlar zatən Allaha məhəbbətlidir. İlahi varlığa inam insanın fitrətində var. Təəssüf ki, bu etiqad bəzən təhrifə məruz qalır, insan həqiqi məbudu tapa bilməyib günəş və ya aya sitayiş edir. Bəzən də özü üçün bütlər yaradır.
Qeyblə bağlı hadisələr heç zaman xurafatdan amanda qalmayıb. Gözdəymə qeyblə bağlı hadisə olduğundan bu hadisəyə də xurafi fikirlər qatılıb. Amma gözdəymə mövzusunda xurafatın yer alması bu hadisənin həqiqətini rədd etmir.
Nəticə budur ki, Əhli-beyt (ə) məktəbində ən böyük dərmanlardan biri Allah zikridir. Kim əzəmətli və hikmət sahibi olan Allahı yada salsa, "fəzkuruni uzkurkum” ayəsi əsasında Allah da onu yada salar. ("Bəqərə”, 152) İnsan Allahı zikr etməklə güc tapır. O bu güclə həyatdakı mənfi dalğalara qalib gəlir. Digər tərəfdən Allahı zikr edən insan Allaha təvəkkül edib, işlərini ona tapşırır. Zikr edən insan özünü Allahın rəhmət ağuşuna atır, Allahı yada salmaqla qaranlıqları yarıb keçir, zəhərli baxışları arxada qoyur. Xoşbəxtlikdən bu zəhərli oxlar çox vaxt bilmədən yaydan çıxır. Hələki şeytanlar bu təhlükəli dalğaları gücləndirə bilməyiblər.
Etiqadlı insanların vəzifəsi budur ki, qeyblə bağlı bəsirətlərini gücləndirsinlər, təbiətüstü dünya ilə əlaqələrini qırmasınlar. İnsan qeyb aləminə inananda güclənir. Hazırda bu sahədə araşdırma mərkəzləri fəaliyyət göstərir və belə mərkəzlər genişlənir. Çünki, qeybə iman zəruri olduğu kimi, gizli qüvvələrə müdriyyət də zəruridir. Bu mərkəzlərdə insan malik olduğu enerjiyə müdriyyətə yiyələnir.
Pərvərdigara! İşimizi xoşbəxtliklə tamamla. Bizə mərifət və Allahpərəstlik yolunu göstər. Qəlbimizdə şeytanın nüfuzuna yol vermə. Öz məhəbbət alovunu qəlbimizdə şölələndir. Xüdpəsəndlik bəlasını eşq alovunda yandır. Səndən başqasını görməyək, Səndən başqasını istəməyək, səndən başqasına könül verməyək.
Ey Rəbbimiz! Əgər öz qeyb əlinlə aradakı qalın pərdələri götürməsən Səndən uzağıq. Bu pərdələri qaldır ki, ömrümüzün qalan günlərini faydalana bilək.
Əsərin məqbul sayılacağına ümüd edirik. Onun qüsurlarını etiraf edirik. Xüsusi ilə metafizika mövzusunda söhbətlərdə nöqsanlar olması mümkündür. Bu mövzuda ayrıca kitab olmaması, qələmin nöqsanları özünü göstərdi. Bu sahədə nəzər sahiblərindən xahişim budur ki, böyüklük göstərib bizi öz tövsiyələrindən bəhrələndirsinlər. Kitabla bağlı fikirlər və təkliflər bizə göndərilərsə minnətdar olarıq.
Əssəlamu ələyna və əla ibadillahis-salehin.
Kitabın adı: Gözdəyməyə qarşı nə edim?
Müəllif: Zibeydə Xudayi