Bu namaz, aşağıdakı qaydada qılınır:
Bir işi yerinə yetirmək istədiyin vaxt niyyət edib, altı kağız parçası götür və onlardan üçünə bu sözləri yaz:
Bağışlayan və mehriban Allahın adı ilə başlayıram. İzzətli və qüdrətli Allahdan filankəsin oğlu filankəs üçün xeyir diləyirəm.
O birisi üç kağızda isə "İf`əl” sözünün yerinə "La təf`əl” sözünü yaz. Sonra bu kağızları səccadənin altına qoy və iki rükət namaz qıl. Namazı qılıb, qurtardıqdan sonra səcdəyə get və yüz dəfə bu sözləri de:
Allahdan Öz rəhməti vasitəsilə afiyət və sağlamlıqla birgə xeyir diləyirəm!
Daha sonra səcdədən qalxıb, yerində əyləş və bu duanı oxu:
İlahi, mənə xeyir yetir və bütün işlərimdə mənə xeyir qismət et ki, Öz tərəfindən asanlıq və sağlamlıqla sona yetsin!
Bu duadan sonra əlinlə kağızları qarışdır və bir-bir səccadənin altından çıxart. Əgər ardıcıl olaraq üç "İf`əl” yazılan kağız çıxsa, o işi yerinə yetir. Amma əgər ardıcıl olaraq üç "La təf`əl” yazılan kağız çıxsa, o işi yerinə yetirmə. Amma əgər birinci "İf`əl” yazılan kağız və ikinci "La təf`əl” yazılan kağız çıxsa, kağızları yenidən qarışdır və onlardan beşini götür. Əgər üç "İf`əl” və iki "La təf`əl” yazılıbdırsa, o işi yerinə yetir, amma əgər əksinə olsa, o işi yerinə yetirmə.
Müəllif deyir: İstixarə sözünün mənası, "xeyir istəmək” deməkdir. Odur ki, hər bir işi görmək istədikdə, o işin xeyrini Allahdan istə. Hədislərdə buyurulubdur ki, gecə namazının axırıncı səcdəsində də Allahdan hər işin xeyrini istəyərək, yüz bir dəfə bu sözü demək olar: "Əstəxirullahə birəhmətih.” Sübh nafiləsinin axırıncı səcdəsində və günorta namazının nafilələrinin hər bir rükətində Allahdan xeyir diləmək də müstəhəbdir.
Əllamə Məclisinin möhtərəm atası, öz ustadı Şeyx Bəhayidən belə dediyini nəql edir: "Bir gün alimlər, İmam Zamanın (ə.c) təsbeh ilə isxixarəsi barəsində müzakirə edirdilər və mən, onların bu müzakirəsini eşitdim. Bu istixarənin qaydası belə idi: Təsbehi ələ götürüb, Məhəmməd və ali Məhəmmədə üç salavat göndərirsən. Sonra təsbehin dənələrindən bir yığım ayırırsan və iki-iki sayırsan. Əgər axırda bir dənə qalsa, o işi yerinə yetir, amma iki dənə qalsa, o işi yerinə yetirmə.”
Şeyx "Cəvahir” adlı kitabında buyurur: "Bizim dövrümüzdə, İmam Zamana (ə.c) nisbət verilən aşağıdakı bu növ istixarə caamat arasında geniş yayılıbdır:
Bir neçə Quran ayəsi oxuyub, dua etdikdən sonra təsbihin dənələrindən bir yığım ayırırsan və səkkiz-səkkiz sayırsan. Əgər axırda bir təsbih dənəsi qalsa, yaxşı gəlibdir. Əgər iki dənə qalsa, o işi yerinə yetirməyə bir nəhy olunur. Əgər üç dənə qalsa, bu işi yerinə yetirməkdə ixtiyar sahibidir, çünki onu yerinə yetirmək və ya tərk etmək bir-birinə bərabərdir. Əgər dörd dənə qalsa, bu işi yerinə yetirməyə iki nəhy olunur. Əgər beş dənə qalsa, bəzilərinin dediyinə görə, bu işdə çətinliyə düşəcək və bəzilərinin nəzərincə isə bu işə görə danlanacaqdır. Əgər altı dənə qalsa, bu işi yerinə yetirmək çox yaxşıdır və gərək tez bir zamanda görülsün. Əgər yeddi dənə qalsa, hökmü, beş dənə də olduğu kimidir. Əgər səkkiz dənə qalsa, bu iş üçün dörd nəhy gəlibdir.
Qeyd etməliyəm ki, bir qədər sonra, altıncı bölümdə biz, bəzi istixarələri sizin nəzərinizə çatdıracağıq. Həmçinin qeyd etməliyəm ki, mərhum Mühəddis Kaşani "Təqvimul-muhsinin” adlı kitabında Quran ilə istixarə etmək üçün həftənin günlərində müəyyən vaxtları qeyd etmiş və demişdir: "İstixarənin vaxtları barəsində qeyd etdiklərim bu mətləbləri bəyan edən xüsusi bir Əhli-beyt (ə) hədisi mövcud olmasa da, onlar xalq arasında geniş yayılıbdır. Beləliklə, bazar günü, zöhrə qədər və əsr çağından məğribə qədər olan vaxtlarda istixarə etmək yaxşıdır. Bazar ertəsi günü sübhdən Günəş doğana qədər, Günəş üfüqdən bir qədər qalxdıqdan sonra, zöhrə qədər və əsr çağından xiftən namazının axırıncı vaxtına qədər istixarə etmək yaxşıdır. Çərşənbə axşamı günü isə Günəş üfüqdən bir qədər qalxdıqdan sonra, zöhrə qədər və əsr çağından işa namazının axırıncı vaxtına qədər istixarə etmək yaxşıdır. Çərşənbə günü, sübhdən zöhrə qədər və əsr çağından işa namazının axırıncı vaxtına qədər istixarə etmək yaxşıdır. Cümə axşamı günü sübhdən Günəş doğana qədər və zöhrdən işa namazının axırıncı vaxtına qədər istixarə etmək yaxşıdır. Cümə günü sübhdən Günəş doğana qədər və günortadan əsr vaxtına qədər istixarə etmək yaxşıdır. Şənbə günü sübhdən Günəş üfüqdən bir qədər qalxana qədər və günortadan əsr çağına qədər istixarə etmək yaxşıdır. Bu vaxt cədvəlini mən, təhqiqatçı Tusinin "Mədxəle mənzum” adlı kitabından götürmüşəm.”
Kitabın adı: Məfatihul Cinan