Yuxarıda adı çəkilmiş kitabda yazılır: "Şərab nütfə hüceyrələrində pis təsir qoyur. Belə ki, alman həkimlərindən biri sübuta yetirmişdir ki, əgər üç nəsl şərab içən olmasa da, şərabın təsiri üç nəsl davam edir."
İslam bütün bu bildiyimiz və bilmədiyimiz zərərlərə görə spirtli içkiləri haram buyurmuşdur. İmam Səccad (əleyhissalam) buyurur: "Qarnını və mədəni İslam dininin haram buyurduqlarından qoru!
İslam Peyğəmbəri (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm) buyurur:
"Hər kim şərab içənlə bir süfrə başında otursa, Allahın rəhmətindən uzaqdır.”(Səfinətul-Bihar, cild. 1, səh. 428 )
Məşhur İslam alimi, ayətullah Dəstğeyb, Seyyid Əbül Əla Mədudinin "Tənqih" kitabından nəql edir: Amerika hökuməti şəraba qarşı mübarizədə bütün vasitələrdən, o cümlədən jurnal, qəzet, təbliğ, filmlər və konfranslardan istifadə edib bu yolda, səkkiz milyon dollardan çox pul sərf edir. On milyon sayda səhifədən ibarət kitab və jurnal çap etdirir. On dörd il ərzində təxminən 250 milyon dollar, şərabın qadağan olunmasına sərf edib, təxminən, 335 nəfəri zindana salmış, 16 milyon lirə şərabxorlardan cərimə almış, 455 milyon lirə həddində onlardan əmlak müsadirə etmişdir. Ancaq, bütün bu mübarizələr şəraba olan eşq və əlaqəni heç də azaltmamışdır. Belə ki, 1932-ci ildə şərabın qadağan olunması qanununu ləğv olmuş, onu içməyi bütünlüklə azad etmişlər. Amma müqəddəs İslam dini, şərabın cahiliyyət dövründə su kimi içilməsinə baxmayaraq, az bir müddətdə onu haram bilmiş, İslam cəmiyyətini onun zərər və ziyanlarından hifz etmişdir.
Şərabın cismə olan təsirləri alimlərə gizlin deyil, lakin, kişilik xarakteri, əxlaqsızlıq xüsusiyyətlərinə vurduğu təsirləri labaratoriyalarda ələ gətirmək olmaz.
Bəzi şəxslər öz qida sağlamlıqlarına və təmizliyinə o qədər diqqətlidirlər ki, azacıq da olsa ehtimal versə ki, yeməkdə zərər var, onu yeməkdən çəkinərlər. Lakin, öz ruhlarının sağlamlığına o qədər etinasızdırlar ki, hər bir çirkin sözü eşitməyə qadirdirlər. Əmirəl-möminin Əli (əleyhissalam) bu barədə buyurur:
"Təəccübdəyəm o şeydən ki, insanları qaranlıqda süfrə başında oturanda, nə yediklərini görməkdən örtü çıraq yandırdıqlarını görürəm. Amma, öz ruh və canlarına diqqət etmirlər. Nadanlıq və cahiliyyəti aradan aparıb, ağıl çırağını elm nuru ilə yandırmırlar, beləliklə də, etiqadlarında və əqidələrində sağlam olsunlar.”(Səfinətul Bihar. C.1. səh. 84 )
İmam Həsən Müctəba (əleyhissalam) bu barədə buyurur:
"Yeməklərində fikirləşib, ruh qidası barəsində fikirləşməyən kəsdən təəccüb edirəm. Halbuki, qarnından ona bir fayda gəlmir. Ruhu və fikri qorumaq isə onu pis işlərdən qoruyur.(Səfinətul Bihar. C.1. səh. 84 )”
İslam dininin geniş və ali təlimlərindən biri insanın yeyib-içdiyi şeylərə aid olub, insanlara düzgün qidalanma yolunu göstərməkdir. Faydalı və faydasız ətlər, qidalanmada miqdarını gözləmək, yağları, meyvələri və şirinşeylərdən istifadə etmək və göy-göyərti barəsində çoxlu rəvayətlər nəql olunmuşdur.Günlərin birində, günorta yemək vaxtı Suveyd ibni Ğəflə, Əli (əleyhissalam)-ın yanına gəlir. Nəql edir ki: "Həzrət süfrə başında oturmuşdu. Əlində elə quru çörək vardı ki, arasında arpa dənələri gözə dəyirdi. Xidmətçilərin yanına gedib dedim: Nəyə görə Ağanın halına riayət etmirsiniz? Nəyə görə ona içində bu qədər arpa görünən, yaxşı üyüdülməmiş undan çörək verirsiniz?
Fizzə dedi: Bu, Ağanın öz göstərişidir. Sonra İmam (əleyhissalam)-ın yanına gedib onunla maraqlanır. Həzrət buyurur: Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alihi və səlləm)-dən öyrənmişəm.”(Müstədrəkül-vəsail, cild. 3, səh. 103 )
İmam Sadiq (əleyhissalam) buyurur: "Həzrəti Süleymanın yediyi çörəyin unu, üyüdülməmiş arpadan idi.”(Müstədrəkül-vəsail, cild. 3, səh. 103 )
Əhməd ibni Harun, İmam Rza (əleyhissalam)-ın hüzuruna gəlir. Həzrət göstəriş verir ki, yemək gətirsinlər. Süfrə salırlar və yemək gətirilir. Lakin, süfrə başında təzə göyərti olmur. Həzrət yemək yeməyib xadimə buyurur: Məgər bilmirsən ki, süfrədə təzə göyərti olmasa, yemək yemirəm? Xadim göyərti hazırlayıb gətirir. Həzrət yeməyi meyl edir.(Kudək, cild. 2, səh. 251 )
Mədənin sağlamlığı haqqında ən mühüm göstəriş
Allah-taala Qurani-Kərimdə buyurur: "Yeyin, için, lakin israf etməyin, çünki, Allah israf edənləri sevməz!”(Əraf surəsi, ayə:31 )
Bu gün tibb elmində isbat olunmuşdur ki, sağlamlığın ən mühüm göstərişi budur. Çünki, alimlər öz təhqiqlərində belə bir nəticəyə gəlmişlər ki, bir çox xəstəliklərin sərçeşməsi, qidanın həzm olunmamış şəkildə bədəndə qalmasının səbəbindəndir. Bunlar qəlbdən ötrü ağır yük hesab olunur və bir çox xəstəlik və üfunətlərin səbəbidir. Beləliklə, mədənin sağlamlığının ilk addımı artıq zir-zibilləri yandırmaqdır. Belə zərərverici maddələrin əsası isə yemək-içməkdə israf və çox yeməklikdir. Bütün bunları, yeməkdə ifrat-təfriti gözləməklə aradan aparmaq olar.
Kitabın adı: İslamda hüquq nəzəriyyəsi
Müəllif: Qudrətullah Məşayixi