Həzrət Məhəmməd (səlləlahu əleyhi və alihi və səlləm)-dən nəql olunub ki, buyurmuşdur: "Məni meraca apardıqları gecədə asimanların hamısını ötərək yeddinci asmiana çatdım. Allah-təala ilə vasitəsiz olaraq söhbət etdikdən sonra geri qayıdıb Cəbrail (ə)-ın məqamına çatdım və dedim: "Ya Cəbrail! Mələklərin hamılıqla oxuduğu dua hansı duadır?" Cavabımda dedi: "Ya Məhəmməd! Bu, Allah-təala tərəfindən sizə gətirdiyim duadır. Allah-təala buyurur ki, Adəmdən Xatəmədək hər kəs bu duanı oxuyub və ya özü ilə birgə gəzdirsə, başı uca və hörmətli olar. Həmçinin onun hacətini yerinə yetirər. Allah-təala onunla öz arasında heç bir hicab qoymaz və onu bütün bəlalardan qoruyub saxlayar. Adəmdən Xatəmədək bütün insanlar, mələklər və cinlər toplaşsa, bütün dəryalar mürəkkəb, göy və yer kağız olsa, bütün mələklər imkansız halda qalar, dəryalar quruyar və habelə asiman və yer sona çatar, amma bununla belə bu duanın savabını yaza bilməzlər və hətta onun savabının mində biri də yazılmaz. Bu duanı oxuyan və özü ilə gəzdirən şəxs yoxsul olmaz, vəfat edənədək işi dolaşığa düşməz, həmçinin Qiyamət günü ondan hesab götürülər hesabsız olaraq Cənnətə daxil olar. Ya Məhəmməd! Bu duanı özü ilə gəzdirən və oxuyan şəxs səadətə nail olar. Hər kəs öz ömründə bir dəfə bu duanı oxuyarsa və ya bunu bacarmasa onu dinləyib, yaxud da onu özü ilə gəzdirsə, sanki qırx min dəfə Quranı xətm etmiş, qırx min dəfə Həcc əməlini yerinə yetirmiş, qırx min baş qoyunu qurbanlıq etmiş, qırx min qul azad etmiş, qırx min miskinə yemək vermiş, paltarı olmayan qırx min nəfərə paltar geyindirmiş, həmçinin Musa (ə)-ın "Tövrat"ını, İsa (ə)-ın "İncil"ini , Davud (ə)-ın "Zəbur"unu və Məhəmməd Mustafa (s)-ın Furqanını (Qurani-kərimi) neçə dəfə oxumuş olar. Xəstə olaraq həkimlər onu müalicə etməkdən aciz qalarsa, bu duanı oxuyub onu balışına qoyduqda şəfa tapar. Borclu şəxs bu duanı oxuyarsa, Allah-təala onun borcunu ödəyər. Namazında süstlük, səhlənkarlıq edən şəxs, bu duanı özü ilə gəzdirsə, Allah-təala onun qəlbini nurlandırar və namaza qarşı həris olar. Çətin doğan qadın bu duanı suya oxuyub onu içsə, asanlıqla azad olar. Əgər bir şəxsi bağlasalar bu duanı muma tutub onun belinə bağladıqda dərhal açılar. Bəxti bağlanmış qız bu duanı oxuyarsa və ya onu özü ilə gəzdirərsə, bəxti açılar. Dar ağacına aparılan şəxsə bu duanı oxuyub üfürülərsə və ya o şəxsin yanında bu dua olarsa, ona heç bir ziyan dəyməz. Bu duanı övlad üçün oxuyarsa, Allah-təala ona oğlan övladı əta edər. Bu duanı özü ilə gəzdirən şəxs ilan və əqrəbin çalması və habelə pis dilli adamların dil yarasından amanda qalar. Bu duanı oxuyan və ya özü ilə gəzdirən şəxs qulaq, baş, göz, qəlb və ciyər ağrıları və habelə iflic xəstəliklərindən və bütün bəlalardan amanda qalar. Hər kəs bu duanı özü ilə qəbr evinə aparsa, Allah-təala onu bağışlayar, ölüm çətinliklərini ona asandlaşdırar və onu qəbr əzabı Nəkir ilə Münkərin sorğu-sualından saxlayar. Həçinin "cəza" (Qiyamət) günü min mələk onu qarşılamağa gələr və beləliklə də Cənnətə daxil edilər."
Bu duanın şərhi çoxdur və oxuyucular üçün baş ağrısı olmasın deyə, onu ixtisarlaşdırdıq. Həmçinin bu dua dəfələrlə təcrübə olunmuşdur. İnşAllah vəllahu ə'ləmu bis-səvab.
Dua belədir:
Bismillahir-rəhmanir-rəhim. Ya Səyyidu ya sənədu ya səmədu ya mən ləhul-mustənəd. İc'əl li fərəcən və məxrəcən mimma ənə fih. Vəkfini fih. Və əuzu bikə bismillahit-tammati ya Əllahu ya Əllahu ya Əllahu ya rəhmənu ya rəhmənu ya rəhmənu ya rəhimu ya xaliqu ya raziqu ya bariu ya əvvəlu ya axiru ya zahiru ya batinu ya maliku ya qadiru ya vahibu ya vəhhabu ya təvvabu ya həkimu ya səmi'u ya bəsiru ya ğəfuru ya rəhimu ya ğafiru ya şəkuru ya alimu ya adilu ya kərimu ya rəhimu ya vədudu ya ğəfuru ya rəufu ya vitru ya muğisu ya mucibu ya həbibu ya munibu ya rəqibu ya muidu ya hafizu ya qabizu ya həyyu ya maliku ya baisu ya varisu ya rəhimu ya rahimu ya fatihu ya faricu ya faxiru ya muizzu ya muzillu ya muinu ya mubinu ya cəlilu ya cəmilu ya kəfilu ya vəkilu ya dəlilu ya həyyu ya qəyyumu ya cəbbaru ya ğəffaru ya hənnanu ya mənnanu ya dəyyanu ya ğufranu ya burhanu ya subhanu ya mustəanu ya sultanu ya əminu ya muminu ya mutəkəbbiru ya şəkuru ya əzizu ya əliyyu ya vəfiyyu ya qəviyyu ya ğəniyy ya muhiqqu ya muti ya axiru ya əhsənəl-xaliqin. Ya xəyrə raziqin. Ya xəyrə ğafirin.Ya xəyrə muhsinin. Ya xəyrə muhsinin. Ya xəyrə nasirin. Ya ərhəmər-rahimin. Ya nurəs-səmavati vəl-ərz. Ya hadiyəl-muzillin. Ya dəliləl-mutəhəyyərin. Ya xaliqə kulli şəy. Ya fatirəs-səmavati vəl-ərz. Ya hadiyəl-muzillin. Ya mufəttihəl-əbvab. Ya musəbbibəl-əsbab. Ya rəfiəd-dərəcat. Ya vəliyyəl-həsənat. Ya ğafrəl-xətiat. Ya muhyiyəl-əmvat. Ya zaifəl-həsənat. Ya dafiəl-bəliyyat. Əllahumməhfəz sahibi hazəd-duai minət-tauni vəz-zəlzələti vəl-fucəti vəl-vəba. Və min şərri sultanil-cabiri və şərril-əynis-su. Və min şərril-əda. Və min şərril-cinni vəl-insi bihəqqi la ilahə illa huvəl-həyyul-qəyyum. Bihəqqi kə ha ya əyn sad. Və bihəqqi ha mim əyn sin qaf. Və bihəqqi Muhəmmədinil-Mustəfa. Və bihəqqi Əliyyil-Murtəza vəl-əimmətil-huda. Və bihəqqil-ləvhi vəl-qələmi vəl-kursiyyi vəl-ərş. Və bihəqqi fəsəyəkfikəhumullahu və huvəs-səmiul-əlim. Əllahumməhfəz sahibi hazəd-duai min şərri kulli zi şərrin və min şərri tariqil-ləyli vən-nəhari və min şərri validin və ma vələdə və min şərri ma yəlicu fil-ərzi və ma yəxricu minha və huvəl-ğəfurur-rəhim. Əllahumməhfiz sahibi hazəd-dua min şərril-ədai və min şərri cəmiil-mihnəti vəd-dai və min şərrin-nəffasati fil-uqədi və min şərri hasidin iza həsəd. Ya Rəbb. Biizzəti izzətikə vəl-qəhri bi lutfikə vər-rəhməti rəhmətik. Ya vahibəl-ətaya. Ya dafiəl-bəlaya. Ya ğafirəl-xətaya. Ya səttarəl-uyub. Ya nurəl-ğuyub. Ya nurəl-qulub. Ya həbibəl-qulub. Ya qaziyəl-hacat. Ya rəhmanəd-dunya vəl-axirəh. Ya ərhəmər-rahimin. Və bihəqqi əla iləllahi tusirul-umur. Əllahummə əstəvdiukə nəfsi və ruhi və mali və əvladi və cəmiə ma ənəmtə ələyyə fid-dini vəd-dunya vəl-axirəh. İnnəhu la yuziu sanikə yəsunəkə və məhfuzəkə və mamuləkə və la yucuruni əhədun mink. Və lən əcidə min dunihi multəhəda. Əllahummə Rəbbəna atina fid-dunya həsənətən və fil-axirəti həsənətən və qina əzabən-nari və əzabəl-qəbri birəhmətikə ya ərhəmər-rahimin. Və səlləllahu əla Muhəmmədin və alihi əcməinət-tahirinə vəl-əimmətil-məsuminə və səlləmə təslimən kəsirən kəsira."
Ərəbcə
یا سَیّدُ یا سَیّدُ یا صَمَدُ یا مَنْ لَهُ الْمُسْتَنَدُ اِجْعَلْ لی فَرَجاً وَ مَخْرَجاً مَمّا اَنا فیهِ وَاکْفِنی فِیهِ وَ اَعُوذُ بِکَ بِسْمِ اللهِ التّامّاتِ یا اَللهُ یا اَللهُ یا اَللهُ یا رَحْمنُ یا رَحْمنُ یا رَحیمُ یا خالِقُ یا رازِقُ یا بارِیُ یا اَوَّلُ یا آخِرُ یا ظاهِرُ یا باطِنُ یا مالِکُ یا قادِرُ یا واهِبُ یا وَهّابُ یا تَوّابُ یا حَکیمُ یا سَمیعُ یا بَصیرُ یا غَفورُ یا رَحیمُ یا غافِرُ یا شَکُورُ یا عالِمُ یا عادِلُ یا کَریمُ یا رَحیمُ یا وَدودُ یا غَفورُ یا رَؤفُ یا وِتْرُ یا مُغیثُ یا مُجیبُ یا حَبیبُ یا مُنیبُ یا رَقیبُ یا مَعیدُ یا حافِظُ یا قابِضُ یا حَیُّ یا مُعینُ یا مُبینُ یا جَلیلُ یا جَمیلُ یا کَفیلُ یا وَکیلُ یا دَلیلُ یا حَیُّ یا قَیّومُ یا جَبّارُ یا غَفّارُ یا حَنّانُ یا مَنّانُ یا دَیّانُ یا غُفْرانُ یا بُرْهانُ یا سُبْحانُ یا مُسْتَعانُ یا سُلْطانُ یا اَمینُ یا مُؤمِنُ یا مُتَکَبِّرُ یا شَکُورُ یا عَزیزُ یا عَلیُّ یا وَفِیُّ یا قَویُّ یا غَنیُّ یا مُحِقُّ یا اَمینُ یا مُؤمِنُ یا مُتَکبِّرُ یا شَکُورُ یا عَزیزُ یا عَلیُّ یا وَفیُّ یا قَویُّ یا غَنیُّ یا مُحِقُّ یا مُعْطی یا آخِرُ یا اَحْسَنَ الْخالِقینَ یا خَیْرَالرّازِقینَ یا خَیْرَ الْغافِرینَ یا خَیْرَ الْمُحْسِنینَ یا خَیْرَ النّاصِرینَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ یا نُورَ السَّمواتِ وَ الْأرْضِ یا هادِیَ الْمُضِلّینَ یا دَلیلَ الْمُتَحَیّرینَ یا خالِقَ کُلَّ شَیءٍ یا فاطِرَ السَّمواتِ والْأرْضِ یا هادِیَ الْمُضِلینَ یا مُفَتَّحَ الْأبْوابِ یا مُسَبِّبَ الْأسْبابِ یا رَفیعَ الدَّرَجاتِ یا وَلِیَّ الْحَسَناتِ یا غافِرَ الْخَطیئاتِ یا مُحیِیَ الْأمْواتِ یا ضاعِفَ الْحَسَناتِ یا دافِعَ الْبَلِیّات، اَللّهُمَّ اَحْفَظْ صاحِبِ هذَالدُّعاءِ مِنَ الطّاعُونِ وَالزَّلْزَلَهِ وَ الْفُجْاَهِ وَالْوَباءِ وَ مِنْ شَرَّ السُّلْطانِ الْجابِرِ وَ شَرَّ الْعَیْنِ السُّوءِ وَ مِنْ شَرَّالْجَنَّ وَالْإنْسِ بِحَقَّ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ بِحَقَّ حمعسق وَ بِحَقَّ مُحَمَّدِ الْمُصْطَفی وَ بِحَقَّ عَلِیَّ الْمُرْتِضی وَالْأئمَّهِ الْهُدی وَ بِحَقَّ اللُّوحِ وَالْقَلَمِ وَالْکُرْسِیَّ وَ الْعَرْشِ وَ بِحَقَّ فَسَیَکْفیکَهُمُ اللهُ وَ هُوش السَّمیعُ الْعَلیمُ اللّهُمَّ اَحْفَظْ صاحِبِ هذَالدُّعاءِ مِنْ شَرَّ کُلَّ ذی شَرًّ وَ مِنْ شَرٌ طارِقٍ اللَّیْلِ وَ النَّهارِ وَ مِنْ شَرَّ والِدٍ وَ ما وَلَدَ وَ مِنْ شَرَّ ما یَلِجُ فِیالأرْضِ وَ ما یَخْرِجُ مِنْها وَ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحیم اَللّهُمَّ احْفِظْ صاحِبِ هَذَاالدُّعا مِنْ شَرَّ الْأعْداءِ وَ مِنْ شَرَّ جَمیعَ الْمِحْنَهِ وَ الدّاءِ وَ مِنْ شَرَّ النَّفّاثاتِ فِی الْعُقَدِ وَ مِنْ شَرَّ حاسِدٍ اِذا حَسَدَ یا رَبَّ بِعِزَّ عِزَّتِکَ وَ الْقَهْرِ بِلُطْفِکَ وَ الرَّحْمَهِ رَحْمَتَکَ یا واهِبَ الْعَطایا یا دافِعَ الْبَلایا یا غافِرَ الْخطایا یا سَتّارَ الْعُیُوبِ یا نُورَ الْغُیُوبِ یا نُورَ الْقُلُوبِ یا حَبیبَ الْقُلُوبِ یا قاضِیَ الْحاجاتِ یا رَحْمنَ الدُّنْیا وَالْأخِرَهِ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ بِحَقَّ اَلا اِلا اللهِ تُصیرُا الأمُورِ اَللّهُمَّ اَسْتَوْدِعُکَ نَفْسی وَ رُوحی وَ مالی وَ اَوْلادِی وَ جَمیعَ ما اَنْعَمْتَ عَلَیَّ فِی الدّینِ وَ الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ اِنَّهُ لا یُضیعُ صانیکَ یَصُونَکَ وَ مَحْفُوظَکَ وَ مَامُولَکَ وَ لا یُجیرُنی اَحَدٌ مِنْکَ وَ لَنْ اَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَداً اَللّهُمَّ رَبَّنا اتِنا فِی الدُّنْیا حَسَنَهً وَ فِی الْآخِرَهِ حَسَنَهً وَ قِنا عَذابَ النّارِ وَ عَذابَ الْقَبرِ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ صلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِهِ اَجْمَعینَ الطّاهِرینَ وَ الأئِمَّهِ الْمَعْصُومی